חיפוש

איך תהפכו את הבית שלכם לחוויה של מסעדה?

סכו"ם, צלחות, פינת אוכל, תאורה וכמובן גריל איכותי יכולים להפוך גם את הבית שלכם למסעדה שמארחת חברים ובני משפחה מהמעגל הקרוב או הרחוק.

אז איך עושים את זה וממה מתחילים? הנה המדריך המלא

בילוי במסעדה נחשב לאחת מפעילויות הפנאי המבוקשות ביותר בעולם. אין כמעט מישהו שלא אוהב ללכת למסעדה, להזמין מתוך תפריט ולטעום אוכל משובח. אבל בצד השני של המשוואה, יש את אלו שאוהבים לבשל ולהכין את האוכל לעצמם. עבור אותם אנשים, השאיפה היא לא ללכת למסעדה – אלא להביא את המסעדה אליהם.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להפוך כל בית למסעדה שעומדת בפני עצמה, או לכל הפחות להעתיק בצורה מושלמת את החוויה. בשביל לעשות את זה אפילו לא צריך לחרוג מתוך מסגרת התקציב וניתן לאמץ כמה טיפים משמעותיים באופן מיידי.

 

הכל מתחיל בכלים

חוויה של מסעדה מבוססת על אוכל טוב ועל כלים מתאימים. אז קודם כל, צריך לצייד את הבית בגריל גז של GRILL ולדאוג שהוא יהיה נגיש ונוח. במקביל, מומלץ לצייד את כל הארונות של המטבח בכלים המתאימים – סכו"ם, צלחות, כוסות יין וכן הלאה.

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בכל הנוגע לחוויה של הסועדים ושל בני המשפחה. אם רוצים שהאורחים או החברים ירגישו במסעדה, צריך להגיש להם את האוכל בכלים מתאימים. בנוסף, כדאי להכין את האוכל כמה שיותר קרוב למועד ההגשה. זו הסיבה שבגללה בוחרים היטב את המיקום של הגריל ומביאים בחשבון את המרחק ממנו אל פינת האוכל.

 

מה לגבי התאורה?

פינת האוכל שבה מייצרים את החוויה של המסעדה צריכה להיות רחוקה מהמטבח ומהסלון. יש כמובן אפשרות לארח גם בפינת אוכל פתוחה שבה אין הפרדה ברורה מהמטבח או מהסלון, אבל במקרים כאלה חשוב להשקיע בתאורה.

באופן כללי, תאורה היא דרך מעולה לשנות את האווירה הרגילה של הבית ולהכניס לתוכו קצת אווירה של מסעדה. את זה עושים עם תאורה אינטימית שממוקדמת במזון ונמצאת ממש מעל הצלחות. אם יש במערכת החשמל של הבית דימר (עמעם), אפשר לשחק איתו קצת עד שמוצאים את התאורה המלאכותית האידיאלית. במקרה של אירוח חברים ומשפחה בשעות היום, כדאי גם לנסות לנצל את התאורה הטבעית שמגיעה מהחלון.

 

לא לשכוח חומרי גלם איכותיים

התוצאה של שימוש בגריל היא פונקציה של איכות חומרי הגלם. אם רוצים להגיש אל הצלחות אוכל איכותי וטעים, צריך להשקיע בחומרי גלם טריים וברמה גבוהה.

במידה והתפריט מבוסס על ירקות, צריך לרכוש אותם קרוב אל מועד האירוע ולעשות את זה מול ירקן שסומכים עליו. במקרה של צליית בשר, חשוב לפנות לקצב מיומן ולקבל עליו המלצות. לבסוף, בוחרים בקפידה גם את סוג השתייה הקלה וכמובן את האלכוהול. בתיאבון!

 

נתחים של בשר

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »