חיפוש

השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד. המאפיין הבולט של שיש האוניקס הוא בשקיפות ייחודית המעניקה לו מראה עדין ומלכותי. גם אתם יכולים ליהנות משיש אוניקס אצלכם בבית ולהרגיש ממש כמו מלכים. 

 

שיש פרביטל

פרביטל הינה חברה לייבוא וייצור משטחי שיש, גרניט פורצלן ואבן קיסר עם מוניטין של למעלה משישים שנה. לחברה מפעל בעל טכנולוגיה מתקדמת לחיתוך מדוייק וסריקה של לוחות השיש לנוחות האדריכלים, היזמים והמתכננים, ליווי של צוות מקצועי לכל פרוייקט ושירות אמין הכולל התקנה בבית הלקוח. החברה הינה נציגתה הבלעדית של חברת אנטוליני האיטלקית ואינלקו הספרדית ויבואנית של לוחות שיש אוניקס מרחבי העולם.

שיש פרביטלי

שיש אוניקס

שיש אוניקס הינו סוג השיש המבוקש והיוקרתי ביותר שקיים, הוא למעשה אבן גיר בעל צפיפות גבוהה מאד של מינרל וגיוד קריסטלי המעניקים לו שקיפות מיוחדת שמאפיינת ומבדילה אותו מסוגי השיש הרגילים.

אבל ליופי יש מחיר, שיש האוניקס רגיש במיוחד לחום, לשריטות, לחומצות ובעל יכולת ספיגה גבוהה ולכן יכול לשמש אך ורק לצורכי פנים הבית. כדי להגן עליו יש להשתמש אך ורק בסבון בלתי חומצי, לא להניח עליו כלים חמים ולא לאפשר לשלוליות של נוזלים להקוות עליו כיוון שהם עלולים להספג.

 

השימושים השונים באוניקס

בדרך כלל, כאשר משתמשים באוניקס, נחתוך אותו למלבנים או ריבועים גדולים ככל האפשר ורצוי בגודל השטח הזקוק לחיפוי מן הסיבה שהאוניקס הכי יפה כשהוא שלם, כך ניתן לראות את הדוגמאות הטבעיות הייחודיות לו שיוצרים הגידים. במידה ובחרתם לחפות באוניקס שטח גדול במיוחד כגון חלל עם תקרה גבוהה, פרביטל תספק לכם לוחות אוניקס אשר ניתנים להנחה זה ליד זה תוך שמירה על מראה אחיד של הדוגמא הטבעית. להלן מספר אפשרויות לעיצוב הבית עם לוחות שיש אוניקס:

  • לאמבט – כחיפוי רצפות וקירות האמבט לאחידות מושלמת. ניתן לעצבו גם למדפים ולתאים בדיוק כפי שנהוג לעשות עם גבס כדי לשמור על אחידות בחלל האמבט.
  • למטבח – האוניקס יכול לשמש כרצפה, כמשטח עבודה וכחיפוי לקירות המטבח ולשמש השראה לארוחות גורמה נפלאות שלא יישכחו במהרה.
  • לרצפות ומדרגות – ניתן לחפות בו רצפות ומדרגות למראה קלאסי מושלם כדי להפוך את הבית לארמון מפואר.
  • לובי של בית דירות, משרדים יוקרתיים או בתי מלון – כדי לשדר לקהל לקוחותיכם מכובדות ויוקרה, בחרו בשיש אוניקס לחיפוי הרצפה והקירות בלובי.

 

לסיכום

שיש אוניקס הוא הרולס רוייס של לוחות השיש הטבעי ומשמש לצורכי פנים בלבד. המראה הייחודי שלו מעניק מראה אצילי לכל חלל שבו הוא נמצא. בשיש פרביטל תוכלו להתרשם מלוחות שיש שיובאו מרחבי העולם וליהנות משירות מקצועי מיבואנית ויצרנית השיש המובילה והמתקדמת ביותר בישראל.

שיש אוניקס

אולי תאהבו גם את