חיפוש

חמישה יתרונות לבריכות שחייה פרטיות

הילדים מתחננים להגיע לבריכה כל הקיץ? מתבלטים אם לרכוש בריכה הביתה? נראה שזו דווקא יכולה להיות השקעה לא רעה.

הנה כמה יתרונות של בריכה פרטית

הקיץ עושה צעדי ענק לעברנו, ובקרוב גם הילדים יצאו – שוב – לחופש. אחרי שנה שלמה שבילו בבית הילדים, וגם אנחנו – למען האמת, די מיצינו וחסרי אונים בשאלת העיסוק עבור הילדים. אחת האופציות המוצלחות יותר לאחרונה, שהיא גם בריאה ובטוחה היא להשקיע ולבנות בריכות שחייה פרטיות שהופכות לפופולריות יותר ויותר. כמות האפשרויות לבחירה של סוג הבריכה עלתה דרמטית בעשור האחרון והמחירים גם כן התאזנו. אז מה אם כן היתרונות שבבניית בריכה שכזה? אספנו בשבילכם חמישה.

 

1- שקט ופרטיות

אחד הדברים השנואים על ישראלי הוא פיצוץ אוכלוסין. אולי לאור הטראומות של בריכות ציבוריות מפוצצות בילדים שמשתינים לכל עבר, הנמצאות בזיכרונות הילדות שלנו. בריכה פרטית, על שמה, כמובן חוסכת את כל הכאב-ראש הזה. הבריכה שלכם ולשימושכם בלבד. לכן היא למעשה מציעה גם שקט ושלווה, אבל גם אפשרויות בחירה – של עומק, של עיצוב, ואפילו של איזה מוזיקה שומעים. החלום והתגשמותו.

 

2- הבחירה בידיים שלנו

כמו שהתחלנו לומר, מי שאחראי על עיצוב הבריכה, הם אתם (כמובן, בליווי איש מקצוע). והיתרון כאן הוא שאפשר לבחור בדיוק בבריכה שמתאימה למידה שלכם. אם הגינה קטנה יחסית, הילדים טרם יודעים לשחות או שבעלי חיים מסתובבים בגינה, אפשר להתחשב בזה בתכנון החלל וליצור לכם, במחירים נוחים, בריכות שמתאימות לצרכים הספציפיים שלכם. כול חלל יכול להתאים לבריכה, השאלה היא בכלל הפוכה: איך מתאימים את הבריכה אליו.

 

3- לא חייבים כלור

כלור הוא אויב הציבור. גם מסריח וגם לא נעים למגע, ובבריכות ציבוריות הוא כמובן מככב. בבריכות פרטיות, אפשר להשתמש במלחים אחרים שמביאים לאותה רמת ניקיון של המים, בלי להשתמש בכלור בכלל. אפשרות זו, הופכת את השחייה במים לנעימה יותר לגוף ולעיניים, ולמעשה מבטלת את אחד החסרונות המרכזיים של הבריכה הציבורית.

 

4- בריאות וכושר

בריכה זה לא רק לילדים, גם לנו המבוגרים מגיע. כמובן שלא צריך להכביר במילים על יתרונות השחייה עצמה. שחייה בריאה למערכת הלב-ראיה, כמעט לכל מערכת השריריים – ובפרט, לזוקפי הגב – ולפיכך היא עושה טוב ומחזקת את הגוף והנפש כאחד. שחייה בימי הקיץ היא אימון מצוין שחוסך הזעה, ובזמן החורף שחייה יכולה להיות אחלה שובר שגרה, בייחוד אם הבריכה מחוממת.

 

5- זמן איכות משפחתי

מעבר לכול, היתרון הגדול ביותר של בריכות שחייה פרטיות הוא הזמן שהבריכה גורמת לנו "לבזבז" עם הסובבים אותנו; המשפחה. הילדים רוצים לשחות, אנחנו רוצים שהם ישחו, וליהנות בעצמנו מהמים הקרירים, עדיף עם איזה בירה קרה. במקום שכל אחד יהיה סגור בחדר שלו, המשפחה מתאחדת סביב הבריכה, הילדים שמחים, ואנחנו – מאושרים עד הגג.

 

 

בית גדול

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »