חיפוש

טרמפולינה – הוצאה מיותרת או כלי חשוב לבית?

כשאתם חושבים על קניית טרמפולינה לבית, יתכן ותשמעו כל מיני קולות מבחוץ שיגידו לכם שזאת הוצאה מיותרת, אולי אפילו ילדותית. במאמר הבא נוכיח לכם למה טרמפולינה היא הדבר שאתם חייבים שיהיה לכם בבית.

 

למה כדאי לקנות טרמפולינה

בין אם יש לכם ילדים קטנים או מתבגרים בבית, טרמפולינה מתאימה לכל המשפחה. כשאתם בוחרים לרכוש טרמפולינה, אתם נותנים לילדים שלכם תעסוקה שגם מוציאה מהם הרבה אנרגיות (וכך יוכלו להירדם בקלות), והיא גם חוויה כייפית שיכולה לגבש אתכם עם הילדים. קנייה של טרמפולינה היא השקעה חד פעמית, וכך בכל פעם שיגמרו לכם הרעיונות כיצד להעסיק את הילדים, בטח כשיש חופש – הטרמפולינה תבוא לעזרתכם.

 

כמה זה עולה לי

אם אתם חושבים של טרמפולינה מחיר גבוה, אתם טועים. מחיר הטרמפולינה כמבון תלוי בסוג שאתם בוחרים, באיכות, בתוספות שהיא מגיעה איתן ומי היצרן – אבל בגדול, טווח המחירים נע בין 600-2000 ש"ח. כך שגם אם אתם בוחרים בטרמפולינה יקרה יותר, זוהי השקעה חד פעמית ולטווח הארוך, ולכן זה משתלם.

 

יתרונות

פעילויות מגוונות – על הטרמפולינה אפשר לקפוץ, לעשות עליה מתיחות, ריצות ופעילויות אירוביות שונות. היא תורמת לחיזוק שרירי הגוף ושמירה על כושר הגוף, גם אצל ילדים וגם אצל מבוגרים.

סיבולת לב ריאה – הטרמפולינות מזרימות דם רב לגוף ועוזרות לשפר את סיבולת הלב ריאה וחילוף החומרים בגוף. בנוסף, הקפיצות המרובות עוזרות לשרוף קלוריות וזה יתרון גדול למבוגרים שמעוניינים לעשות זאת בדרך קלה ומהנה מבלי לצאת מהבית.

בילוי כייף – מבוגרים וילדים ביחד יכולים לקפוץ על הטרמפולינה, לצחוק יחד ולהעביר זמן כייף ונעים כפעילות משפחתית קלילה.

 

סוגי טרמפולינות

יש מגוון לא קטן של סוגי טרמפולינות לבית: טרמפולינות לילדים, לפעוטות ולמבוגרים. הטרמפולינות מגיעות בשלל גדלים, מקטן עד גדול, עם מצב רטט או בלי, וחלקן מגיעות עם תוספת של סולם נוח שניתן לטפס עליו בקלות לטרמפולינה, ועם רשת ביטחון למניעת נפילה של הקטנטנים.

כשאתם בוחרים טרמפולינה, אתם צריכים להתאים אותה לצרכים האישיים של המשפחה. אם יש לכם ילדים קטנים, תרצו לבחור באחת כזו שמותאמת לגילאי הפעוטות. אם אתם רוצים טרמפולינה שמטרתה היא חיזוק הכושר הגופני, תצטרכו לבחור באחת שמותאמת למשקל גופכם.

 

רגע לפני הקנייה

שנייה לפני שהחלטתם (ובצדק) לקנות טרמפולינה, חשוב לבדוק כמה פרמטרים כך שתקנו את הטרמפולינה הנכונה ביותר עבורכם. תחילה, בדקו שהיא מגיעה עם רשת גבוהה, כך שבמקרה והילד קופץ גבוה מידי, הוא לא יפול מחוץ לשטח המקפצה. בנוסף, תבחרו באחת שתהיה עמידה במזגי אוויר שונים.

זאת ועוד, תתאימו את הטרמפולינה לכמות הילדים והמשקל שאתם משערים שיהיו עליה. יתר על כן, תבחרו בטרמפולינה שמתאימה לגודל החצר שלכם, ולבסוף, היא צריכה להיות עם תקנים בטיחותיים ומרופדת היטב כדי למנוע סיכונים.

אז אחרי כל המידע הזה, אתם עדיין חושבים שלקנות טרמפולינה זו הוצאה מיותרת?

מתקן קפיצה

 

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »