חיפוש

4 יתרונות בשימוש בקמין חשמלי בבית

קמין חשמלי הוא מוצר המהווה מקור חימום ביתי עבור ימי החורף הקרים ופריט דקורטיבי עבור שאר ימות השנה.

הוא מעוצב בצורה המדמה קמין מסורתי הפועל על בערת עצים או בערת גז, אולם מקור הבסיס לפעולתו הוא חשמלי.

ככזה, הוא מספק את שלל היתרונות הגלומים בקמין המסורתי, ללא המחיר הסביבתי והבריאותי הכרוך בהפעלת קמין המבוסס על בערה.

 

קמין חשמלי – החלופה הירוקה

קמין חשמלי הוא למעשה מכשיר נייד דמוי קמין מסורתי שחזיתו עשויה זכוכית דרכה משתקפת תמונה דינמית של אש בוערת. מכשיר זה ניתן לחיבור לשקע חשמל סטנדרטי המצוי בכל בית. הקמין החשמלי מפיק חום על ידי שימוש באנרגיית חשמל, ומפיץ אותו בצורה שקטה ונעימה בחלל בו הוא ממוקם. לקמין חשמלי יתרונות רבים בהיבט הסביבתי, הכלכלי והעיצובי.

 

1 – מניעת זיהום אוויר

יתרונו הגדול של הקמין החשמלי ביחס לקמין מסורתי הוא בכך שהפעלתו אינה כרוכה בזיהום אוויר. על מנת להפעיל קמין מסורתי, יש צורך בחיבור הקמין לארובה שתפנה את פליטת העשן הנובעת מפעולת הבערה. כמו כן, פינוי העשן באמצעות הארובה אל עבר חלל שכונת המגורים, הופך את הבית העושה שימוש בקמין מסורתי, למקור זיהום עבור דיירי הבתים הסובבים אותו.

הקמין החשמלי פועל על אנרגיה חשמלית בצורה חסכונית ואינו כרוך בפליטת מזהמים מכל סוג שהוא. בנוסף, הפעלתו היא בטיחותית ואינה מגלמת בתוכה סיכון להתלקחות שריפה אשר גלום בשימוש בקמין המסורתי. הכל לים קמין חשמלי, משווקת קמין חשמלי הפועל בצורה בטוחה וידידותית לסביבה.

 

2 – מכשיר הניתן לניוד בקלות

בשונה מקמין מסורתי אותו נדרש לקבע במקום מסוים בחלל הבית ולבנות עבורו ארובה שתפנה את העשן הבוקע ממנו, הקמין החשמלי קל לניוד בין חללי הבית. כמו כן, הוא אינו מחמם את החפצים הסמוכים אליו. נתון זה הופך את הקמין החשמלי לפתרון אידאלי עבור מי שמתגורר בבניין בו אין אפשרות להתקין ארובה עבור קמין מסורתי.

 

3 – פיזור חום בצורה יעילה

הקמין החשמלי מאפשר שליטה על רמות החום אותן הוא מפיק. על ידי כך, ניתן להתאים את החום הנפלט ממנו למידת הקור השוררת בבית בזמן נתון. אלמנט זה מאפשר חיסכון בחשמל במצבים בהם אין צורך בחימום בדרגה גבוהה מאוד.

 

4 – פריט דקורטיבי מרשים

הקמין החשמלי מכיל בתוכו מסך אשר מקרין תמונה דינמית של אש בוערת, המדמה מראה של אש המלחכת עצים ומייצרת תחושה של נוכחות קמין מסורתי בחלל הבית. השימוש בתמונה הדינמית אפשרי גם ללא פליטת חום מצד הקמין החשמלי, כך שבימים בהם אין צורך בחימום הבית, מהווה הקמין החשמלי פריט דקורטיבי נעים למראה.

 

התקנת קמין חשמלי בבית – לחורף נעים וידידותי לסביבה

קמין חשמלי הוא פתרון מצוין עבור מי שמעוניין לשלב בחלל ביתו פריט המספק פתרון יעיל לחימום הבית. הקמין החשמלי מדמה חוויה של בערת אש בלילות החורף הקרים, התקנתו פשוטה ומהירה, הוא ניתן לניוד בלקות והשימוש בו אינו כולל את המחיר הסביבתי הכרוך בתפעול קמין מסורתי.

סלון

 

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »