חיפוש

דרכים לגרום למחסן להיראות טוב

רבים טועים לחשוב כי המחסן איננו חלק מהבית, לכן הם משאירים אותו מבולגן מאוד.

הזנחת המחסן זהה להזנחת הבית, אם תתאמצו קצת תוכלו להפוך גם אותו למסודר, מעוצב ויפה.

יש דרכים שיעזרו לכם קודם כל לסדר את המחסן, ויש דרכים שיעזרו לכם להפוך אותו ליפה.

סקרנים לשמוע יותר ?הכל בכתבה הבאה.

 

איך לסדר את המחסן כדי שיראה טוב?

  1. הוציאו את הכל מהמחסן, ממש הכל!
  2. מיינו את החפצים – חפצים שאתם לא משתמשים השליכו לפח או מסרו לצדקה. אגירה זו מחלה של המאה ה- 21 שהשפע שולט בהכל. תניחו לרכוש שלכם.
  3. נקו את החפצים המלוכלכים, למשל מכשירי חשמל שיושבים שם כבר שנים. אם תנקו את החפצים זה יעזור להם להישמר יותר – כבדו את החפצים שלכם וכך תכבדו את עצמכם.
  4. חפצים שיכולים לעבור למקום אחר או שצריכים לעבור למקום אחר – העבירו אותם! הגיע הזמן לשים כל דבר במקום שלו.
  5. חשבו על אסטרטגיה בה תחזירו את כל החפצים הרלוונטיים לארון. אל תכניסו אותם בחוסר סדר כי זה יהרוס את כל הסדר שעשיתם. כמו כן, חשבו על הנוחות כחלק מהאסטרטגיה, למשל חפץ שמשומש לעיתים קרובות יותר כדאי לשים אותו במקום נגיש.
  6. הכניסו הכל חזרה, לאט לאט אין לאן למהר. עשו זאת ביסודיות ובנחת.

 

אז אחרי שסידרתם – איך תהפכו אותו ליפה?

ראשית, תוכלו לבחור מחסן יפה מבחוץ, למשל מחסן פאנל מבודד. שנית, תוכלו להוסיף למחסן שלטים קטנים ויפים המסמלים מה יש בכל מדף וארגז. השלטים יצרו מראה עיצובי ויהפכו את השימוש לנוח יותר. בנוסף, תוכלו לצבוע את המחסן מבחוץ בצבע שאתם אוהבים או שתואם לחצר שלכם. אתם יכולים להשתמש במחסן כדי לייפות את המרחב ולא רק בשביל האחסון. כמו כן, אם המחסן שלכם ישן ומרופט הגיע הזמן שתרכשו מחסן חדש שיסב אווירה אופנתית לחצר. למחסן החדש יש יתרון של נוחות כיוון שתוכלו לקנות אחד גדול יותר או מתאים יותר לצרכים שלכם.

 

איך תשמרו על כך לאורך זמן?

חשוב לשמור על סדר ועיצוב, אחרת הם נעלמים כלא היו. נסו למצוא את השיטות הנוחות לכם. הנה כמה רעיונות –  החזירו כל פעם את הדבר למקום ואל תתעצלו ותניחו אותו במקום הנגיש יותר, נסו ליצור ארגזים מסודרים עליהם יש רשימה שמזכירה לכם מה יש בתוכם, נסו ליצור ארגזים שמכילים פריטים מתחום משותף ועוד.

 

לסיכום

המחסן שלכם צריך להיות נגיש ונוח, אם תסדרו אותו ותייפו אותו תוכלו לשפר את הנוחות שלכם ואת ההנאה ממנו. הכי חשוב שתתחילו בסידור המחסן ורק אז תתפנו לצד העיצובי. במהלך הסידור מחדש נסו לחשוב על אסטרטגיה חדשה לסידור המחסן מתוך הניסיון שלכם איתו. מחפשים חברת מחסנים מקצועית? היכנסו לאתר.

 

ארגזים

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »