חיפוש

ספרי ילדים פופולריים

רוצים שהילדים יתנתקו קצת מהמסכים ויקראו ספר טוב? הכירו את סיפור פשוט, חנות הספרים לילדים ומבוגרים שהיא יותר מסתם חנות. בחנות תוכלו למצוא ספרים ייחודיים באנגלית, עברית וערבית שירתקו את הילדים לדף המודפס במקום למסך, ועל הדרך תוכלו גם להתנסות בסדנאות כתיבה, ערבי קריאה ועוד. 

 

סיפור פשוט

סיפור פשוט הממוקמת בנווה צדק קרויה על שם סיפורו הידוע ביותר של ש.י. עגנון, אחד הסופרים המרתקים וחשובים שיצרו בשכונה הקסומה השוכנת ליד הים. בחנות תוכלו למצוא ספרים לילדים ונוער, ספרות מבוגרים, אמנות, יצירה, אדריכלות, בישול ועוד. החנות מקיימת תוכניה עשירה של ערבי תרבות וסדנאות כתיבה, השקות של ספרים ועוד הפתעות רבות. בנוסף, משמשת החנות כבית לגרסא העברית של מגזין גרנטה המכיל שירים וסיפורים של מיטב היוצרים הצעירים בישראל.

ספרי ילדים

יותר מחנות ספרים

בין עשרות ספרי הילדים הכתובים באנגלית, עברית וערבית שתמצאו בסיפור פשוט, חנות ספרים בתל אביב, תוכלו לגלות ספרים לא שיגרתיים שנכתבו על ידי מיטב הכותבים בארץ ובעולם. ספרים שיכולים לסקרן ולעניין את הילדים שלכם ולפתוח אותם לעולמות חדשים. בנוסף תוכלו למצוא גם את להיטי הילדים והנוער המוכרים אך במחירים משתלמים במיוחד. תוכלו גם לבקר באתר האונליין של החנות וליהנות ממשלוחים עד פתח הבית.

 

איך ספרים עוזרים לילדים?

קריאת ספרים מפתחת את שפת האם ומעשירה אותה וגם מסייעת לרכוש שפות חדשות, היא מרחיבה אופקים ומאפשרת לילד להפתח לעולם רגשי וחוויתי, להעשיר את הדמיון ואת יכולת הביטוי שלו. כמו כן, שטף קריאה והבנת הנקרא הינן מיומנויות הנרכשות אך ורק כתוצאה מקריאה רבה.

ספרי ילדים

ספרי ילדים פופולריים

להיטי הילדים והנוער הם רבים, וכדי שתדעו מה לבחור כמתנה לילדכם או לנכדיכם להלן מספר המלצות על הספרים הכי פופולריים לילדים ונוער:

  1. גילאי 0-2 כן גורו ולא גורו מאת אברהם שלונסקי – הותיקים שבינינו זוכרים בערגה את הספר המתוק הזה שבמרכזו שני קנגרואים שהתנהגותם ההפוכה זו מזו מקרבת ומרחיקה את הקרובים אליהם ולומדים זה מזה כיצד נכון לנהוג.
  2. גילאי 3-6 פו הדב מאת א.א. מילן – כמעט אין צורך להציג את הדב המפורסם ביותר אשר שמר על תמימותו ועל פליאתו לנוכח מנהגיו של העולם, תמיד לומד אך אף פעם לא משתנה.
  3. גילאי 7-11 הלב הקר מאת ווילהלם האוף – ספר פילוסופי עם איורים מרהיבים המעלה באופן מותאם לילדים את השאלות החשובות מכולן.
  4. גילאי 12-16 נוורמור מאת ג'סיקה טאונסנד – אחת הסדרות הפופולריות והמצליחות בעולם בסוגת ספרות הפנטזיה לנוער. מגולל את סיפורה של הילדה מוריגן קרואו בהרפתקאותה במוסד הלימודי נוורמור.

 

לסיכום

סיפור פשוט היא הרבה יותר מחנות ספרים לילדים ונוער בנווה צדק. בחנות תוכלו למצוא ספרים ייחודיים בעברית, באגלית ובערבית של סופרים מהארץ ומחו"ל בתחומים מגוונים.

ספרי ילדים

אולי תאהבו גם את

קורס קריפטו מקצועי
איך בוחרים קורס קריפטו?

בחירה בקורס לימודים מכל סוג שהוא הינה עניין מורכב שמצריך היכרות מקדימה עם הנושא הנלמד. שכן, יש כמה פרמטרים שצריך לבדוק באופן מעמיק טרם הבחירה.

קראו עוד »
מה הוא קורס machine learning

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות הובילה את המדע להישגים חסרי תקדים. אחד הדברים שהופכים את הפיתוחים הללו לכל כך מיוחדים זו היכולת שלנו ללמד מחשב לבצע

קראו עוד »
תלמידה
מה כדאי ללמוד בגיל 40?

אנחנו מבינים. הגיע הזמן לשינוי. בין אם אתם רוצים יותר שליטה וידע לקידום העסק שלכם או שפשוט התאהבתם בתחום הפיננסים, אתם לא לבד. למעשה, מדי

קראו עוד »