חיפוש

מה כדאי ללמוד בגיל 40?

אנחנו מבינים. הגיע הזמן לשינוי. בין אם אתם רוצים יותר שליטה וידע לקידום העסק שלכם או שפשוט התאהבתם בתחום הפיננסים, אתם לא לבד. למעשה, מדי שנה מאות אנשים בגילאי הארבעים עושים מהפך קרייריסטי ומוצאים את הייעוד החדש שלהם דווקא בלימודי סוכן ביטוח או השקעות נדל"ן.

זה לא אומר שזה לא מפחיד. שינוי קריירה יכול להיות מפחיד בכל גיל. ייתכן שאתם משאירים מאחור רשת מקצועית איתנה, קשרים חברתיים ומוניטין רב שנים. כל זה הוא בעל משקל גדול יותר כאשר אתם בשנות ה-40 לחייכם. עבדתם קשה כדי לבסס את עצמכם במקום כלשהו, ​​ואולי יש לכם יותר אחריות כלכלית ומשפחתית לשקול.

ולמרות הכל, רכישת ידע פיננסי מקצועי בכל גיל, אך בייחוד בגילאי ה-40, ייתן לכם את האפשרות והכלים הנכונים להשקיע נכון בשוק הנדל"ן, להגדיל את ההון האישי ולשפר את רמת החיים לקראת הפרישה על ידי הגדלת החיסכון הפנסיוני שלכם.

תשקיעו את עצמכם בלימודי קורס השקעות

לשינוי קריירה או תחילת לימודים בגיל הארבעים יש יתרונות רבים. כנראה שגדלתם הרבה מאז העבודה הראשונה שלכם – אישית ומקצועית. למדתם כיצד לדבר בפגישות, לעבוד בצורה בונה עם חברי צוות קשים, לשמור על פרודוקטיביות באמצעות אחריות אישית, ולהמציא את עצמכם מחדש פעם אחר פעם. במובנים רבים, דווקא עכשיו אולי יהיה לכם קל יותר להחליף עבודה מאשר כשהייתם צעירים יותר.

כל הניסיון התעסוקתי, הבגרות והמקצועיות יבואו לטובתכם בעת לימודי קורס השקעות נדל"ן או סוכן ביטוח אלמנטרי או קורס תכנון פרישה. החוכמה היא לבחור נכון את מוסד הלימודים שיידע למנף את כל המעלות שלכם ולקדם אתכם כמה שיותר בתחום החדש, תוך התחשבות והבנה כי הצעד שאתם עושים דורש מכם אומץ רב והקרבה, אך לצד אלו גם המון מוטיבציה ורצון להצליח.

במכללת אורין שפלטר תמצאו את מבוקשכם. מרצי המכללה ומנהלי הקבוצה עובדים, מלמדים ומקדמים כל סטודנט וסטודנט בצעד בטוח ומקצועי לעבר רכישת הידע המקיף ביותר ומעבר המבחנים הרלוונטיים בהצטיינות.

מכללת אורין שפלטר- פיתוח אישי ומקצועי כאחד

גם אם אתם לא רואים את עצמכם פותחים סוכנות ביטוח או נדל"ן בקרוב, במהלך הלימודים במכללת אורין שפלטר אתם תיחשפו ותרכשו ידע רב ועדכני ביותר בתחום ביטוח האלמנטארי או הפנסיוני, בתחום השקעות נדל"ן, משכנתאות או שילוב של כולם ביחד אם רק תרצו.

עם ליווי צמוד ומקצועי תוכלו בקלות לעבור את הבחינות של הגופים הממשלתיים, כי מכללת אורין שפלטר חרטה על דגלה לשמור עם אחוזי מעבר הגבוהים ביותר בארץ ולהכשיר את הסטודנטים שלה בצורה הטובה ביותר.

בזכות החזון של אורין שפלטר להגדלת המודעות הפיננסית של הציבור, כמו גם התחייבותה של הקבוצה להכשרת עובדים מקצועיים ואיכותיים, תרכשו ידע רב, בזכותו תוכלו לא רק לייצב ולהיטיב עם המצב הכלכלי האישי שלכם, אלא גם לעזור ולייעץ לאנשים אחרים וללוות אותם בדרכם להשקעות משתלמות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין מסלול לימודים פרונטלי או אינטרנטי ולצאת לדרך!

לְמִידָה

אולי תאהבו גם את

קורס קריפטו מקצועי
איך בוחרים קורס קריפטו?

בחירה בקורס לימודים מכל סוג שהוא הינה עניין מורכב שמצריך היכרות מקדימה עם הנושא הנלמד. שכן, יש כמה פרמטרים שצריך לבדוק באופן מעמיק טרם הבחירה.

קראו עוד »
מה הוא קורס machine learning

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות הובילה את המדע להישגים חסרי תקדים. אחד הדברים שהופכים את הפיתוחים הללו לכל כך מיוחדים זו היכולת שלנו ללמד מחשב לבצע

קראו עוד »
ספרי ילדים
ספרי ילדים פופולריים

רוצים שהילדים יתנתקו קצת מהמסכים ויקראו ספר טוב? הכירו את סיפור פשוט, חנות הספרים לילדים ומבוגרים שהיא יותר מסתם חנות. בחנות תוכלו למצוא ספרים ייחודיים

קראו עוד »