חיפוש

מה הוא קורס machine learning

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות הובילה את המדע להישגים חסרי תקדים. אחד הדברים שהופכים את הפיתוחים הללו לכל כך מיוחדים זו היכולת שלנו ללמד מחשב לבצע פעולות שעד לא מזמן רק בני אדם היו יכולים לבצע אותן. תהליך הלמידה הזה נקרא למידה מכונה, ועם נאיה קולג' אתם יכולים להיות מאלה שלוקחים בו חלק, ולא רק בתור משתמשי קצה.

 

מערכות לומדות

מערכות לומדות הוא תחום יחסית חדש בעולם מדעי המחשב. עד לפני כמה שנים, המחשב היה כלי שנועד בעיקר לחישובים. גם אם החישובים הללו היו מורכבים מאוד, בסופו של יום המחשב ידע לקבל נתונים ולהוציא לנו עבורם פלט על פי הגדרות שאותן נתנו לו מראש. המשוואה הזו השתנתה בשנים האחרונות ברגע שעלתה ההבנה שניתן ללמד את המחשב לבצע פעולות מורכבות יותר.

machine learning קורס שאותו תוכלו לקחת בנאיה קולג', מאפשר להבין יותר על מאחורי הקלעים של עולם למידת המכונה. היכולת לגרום למחשב ללמוד לבצע פעולה מסוימת בלי שהגדרנו לו אותה מראש בצורה מדויקת היא דבר מאוד לא טריוויאלי, ועד לפני כמה שנים בכלל לא היה ברור שזה אפשרי. במהלך הקורס נכיר מספר תחומים שיעזרו לפעול בעולם של מערכות לומדות.

קורס למידת מכונה

 

הסתברות ואלגוריתמיקה

התחום הראשון שבו ניגע בצורה משמעותית הוא ההסתברות. לאור העובדה שהמחשב הוא זה שלומד לבצע פעולה, קיימת סבירות מסוימת שהוא לא יבצע אותה כמו שאנחנו מצפים. במהלך הלמידה של המחשב אנחנו צריכים להגדיר מראש מהי הסבירות שבה הוא יטעה, ומהן הטעויות שאותן אנחנו לא מוכנים להכיר.

לצורך זה נעשה גם שימוש באלגוריתמיקה, על מנת לכתוב למחשב את הפקודות שיעזרו לו ללמוד איך לבצע את הפעולה שאנחנו רוצים שהוא יעשה.

 

הפוטנציאל של למידת מכונה

על אף שעולם ההייטק כולו שקוע בשנים האחרונות בניסיון להבין טוב יותר את התחום של מערכות לומדות, סביר לומר שאנחנו נמצאים רק בתחילת הדרך. ככל שנדע לגרום למחשב ללמוד יותר דברים כך נוכל לחסוך הרבה מאוד זמן בתהליכי פיתוח, דבר שיכולות להיות השלכות רבות משמעות על העולם כולו. עכשיו זה הזמן שלכם להיכנס לתחום ולהיות חלק מהמהפכה הזו.

קורס למידת מכונה

 

בינה מלאכותית

בינה מלאכותית היא למעשה שלב נוסף של למידת מכונה, אולם מורכב יותר. בבינה מלאכותית אנחנו מנסים לגרום למחשב לבצע פעולה לא מתוך זה שהסברנו לו בכל מקרה איך נכון להתנהג אלא על פי הבנה שאותה הוא גיבש בעצמו. כמובן שהמחשב לא יכול לגבש הבנה אלא רק בעזרת כללים שאותם אנחנו מכתיבים לו, אבל באופן כללי אפשר לומר שמדובר על קומה מעל למידת מכונה.

 

לסיכום

למידת מכונה היא הדבר החם ביותר בעולם ההייטק. כל חברו הטכנולוגיה הגדולות בעולם עוסקות בתחום, ואם גם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה הזו, פשוט תגיעו לקורס על למידת מכונה.

קורס למידת מכונה

אולי תאהבו גם את

קורס קריפטו מקצועי
איך בוחרים קורס קריפטו?

בחירה בקורס לימודים מכל סוג שהוא הינה עניין מורכב שמצריך היכרות מקדימה עם הנושא הנלמד. שכן, יש כמה פרמטרים שצריך לבדוק באופן מעמיק טרם הבחירה.

קראו עוד »
ספרי ילדים
ספרי ילדים פופולריים

רוצים שהילדים יתנתקו קצת מהמסכים ויקראו ספר טוב? הכירו את סיפור פשוט, חנות הספרים לילדים ומבוגרים שהיא יותר מסתם חנות. בחנות תוכלו למצוא ספרים ייחודיים

קראו עוד »
תלמידה
מה כדאי ללמוד בגיל 40?

אנחנו מבינים. הגיע הזמן לשינוי. בין אם אתם רוצים יותר שליטה וידע לקידום העסק שלכם או שפשוט התאהבתם בתחום הפיננסים, אתם לא לבד. למעשה, מדי

קראו עוד »