חיפוש

אלו התכנים שניתן לעבור בקורס מינדפולנס

עבור רבים מאיתנו, החיים המודרניים הם מעין מרוץ על גלגל עכברים. כולנו מנסים להספיק כמה שיותר דברים בכמה שפחות זמן, וצוברים עוד ועוד מעמסה נפשית. לעיתים אנחנו מצליחים להתמודד עם העומס הזה, ולעיתים הוא מכריע אותנו. אז אנחנו מבינים שאנחנו צריכים רגע לעצמנו. כדי לדאוג לעצמנו בתוך כל המצב הזה – אנחנו צריכים מיינדפולנס.

 

מה זה מיינדפולנס

מיינדפולנס, הנקרא בעברית קשיבות, היא למעשה טכניקה המשלבת יסודות מעולם המדיטציה יחד עם תרגול של פסיכולוגיה חיובית. למעשה, ניתן לומר שמיינדפולנס היא נקודת השילוב שהנפש שלנו צריכה בין המזרח הרחוק והמערב המתקדם.

מיינדפולנס ניתן לתרגל באופן יחידני או בקבוצה, בסטודיו או בבית, בכל שעה ביום. ישנתן מדיטציות ארוכות יותר, וישנן מדיטציות ארוכות פחות. ישנן מדיטציות שתוכלו לערוך לפני השינה, או מדטיציות קצרות של 10 דקות שתוכלו לבצע במקום העבודה.

 

ארבעה תכנים שניתן לעבור בקורס מיינדפולנס

בקורס מיינדפולנס, שדוגמא לאחד כזה תוכלו למצוא כאן mindfulness4u.co.il, תתרגלו יחד עם המדריך או המדריכה מספר תכנים אשר ישולבו לתוך המדיטציה שלכם. כדי שתוכלו להבין מה צפוי לכם בקורס מיינדפולנס, ריכזנו עבורכם ארבעה תכנים מרכזיים שניתן לעבור בכל קורס ממוצע.

 

  1. הנכחה של העצמי

עקרון חשוב מאוד של מיינדפולנס הוא הנכחה שלנו את עצמנו ברגע. אנחנו נעזרים בטכניקות מיינדפולנס שונות על מנת למצוא את עצמנו במקום וברגע שבו אנחנו נמצאים עכשיו. כל כך קל לנו לברוח במחשבות שלנו לחובות של העתיד או לשגיאות של העבר. בקורס מיינדפולנס אתם תלמדו כיצד להנכיח את עצמכם בהווה.

 

  1. שחרור שיפוטיות

עוד עיקרון חשוב במיינדפולנס הוא שחרור השיפוטיות. זהו תוכן מרכזי שיחזור על עצמו כמעט בכל קורס מיינדפולנס. שיפוטיות שלנו כלפי עצמנו או כלפי אחרים, משאירה אותנו מקובעים בעבר – ומסיחה את דעתנו ממה שחשוב באמת. לכן חשוב מאוד שנלמד לשחרר את השיפוטיות שלנו, ובקורס מיינדפולנס נוכל ללמוד כיצד לעשות זאת.

 

  1. לפתח מודעות לעצמנו

עיקרון נוסף ותוכן עיקרי שניתן ללמוד בקורס מיינדפולנס הוא פיתוח מודעות לעצמנו. בקורס מיינדפולנס תלמדו לפתח מודעות לתחושות הפיזיות בגוף שלכם ברמה עמוקה ומחוברת, כמו גם לתחושות המנטליות שלכם. מדובר בעיקרון חשוב ובסיסי, ולא תמצאו קורס מיינדפולנס שלא יכיל פיתוח של המודעות לעצמיות.

 

  1. מיקוד תשומת הלב

עיקרון אחר שלומדים בקורס מיינדפולנס הוא מיקוד תשומת הלב. מדובר ביכולת שאנחנו נולדים איתה ברמה כזו או אחרת, אך אנחנו מאבדים אותה ככל שהעולם מציף וממלא אותנו. הדרישה של העולם מאיתנו למקד את תשובת הלב שלנו בהמון דברים כל הזמן – גורמת לנו לכך שלא נצליח למקד את תשומת הלב שלנו בשום דבר.

 

סיכום

לסיכום, בקורס מיינדפולנס תוכלו לעבור תכנים כמו פיתוח מודעות לעצמכם, שחרור השיפוטיות, שחזור יכולת מיקוד תשומת הלב והנכחה של עצמכם. הרשמו לקורס בהקדם!

מדיטציה

 

אולי תאהבו גם את

קורס קריפטו מקצועי
איך בוחרים קורס קריפטו?

בחירה בקורס לימודים מכל סוג שהוא הינה עניין מורכב שמצריך היכרות מקדימה עם הנושא הנלמד. שכן, יש כמה פרמטרים שצריך לבדוק באופן מעמיק טרם הבחירה.

קראו עוד »
מה הוא קורס machine learning

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות הובילה את המדע להישגים חסרי תקדים. אחד הדברים שהופכים את הפיתוחים הללו לכל כך מיוחדים זו היכולת שלנו ללמד מחשב לבצע

קראו עוד »
ספרי ילדים
ספרי ילדים פופולריים

רוצים שהילדים יתנתקו קצת מהמסכים ויקראו ספר טוב? הכירו את סיפור פשוט, חנות הספרים לילדים ומבוגרים שהיא יותר מסתם חנות. בחנות תוכלו למצוא ספרים ייחודיים

קראו עוד »
תלמידה
מה כדאי ללמוד בגיל 40?

אנחנו מבינים. הגיע הזמן לשינוי. בין אם אתם רוצים יותר שליטה וידע לקידום העסק שלכם או שפשוט התאהבתם בתחום הפיננסים, אתם לא לבד. למעשה, מדי

קראו עוד »