חיפוש

השוני בין חתולי לכלב – למה קשה לאלף חתולים

יש לא מעט בעלי חתולים שמוצאים את עצמם עומדים אל מול החתול שלהם בכעס. שכן, חתולים מבצעים לפעמים פעולות לא רצויות שגורמות לבעלים שלהם לתסכול רב. מצב זה גרם לנו לחשוב כי אם היה ניתן לאלף חתולים כמו שמאלפים כלבים, הדברים היו נראים אחרת. החלטנו לצאת ולבדוק למה זה כל כך קשה לאלף חתולים? והאם אפשר להקל על ההליך? הישארו אתנו ותגלו עובדות מפתיעות בעניין.

 

אילוף של חתול שונה לחלוטין מאילוף של כלב

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע החדש שגילינו בנוגע לאילוף חתולים, אנו רוצים להדגיש שוב ולומר שמדובר בהליך שונה לחלוטין מזה שמתבצע על כלבים. אנו מציינים את עובדה זו על ההתחלה, בגלל ששמענו על מקרים שקרו בעבר ואנו רוצים להעלות את העניין למודעות במטרה למנוע ניסיונות כושלים מצד קוראים שיחשבו לאלף את החתול שלהם כפי שהם אילפו את הכלב.

לאמן חתולים

אילוף חתולים – למה זה כל כך קשה?

אילוף של חתול נחשב לקשה מיוחד בגלל שמדובר בחיה עקשנית ועצמאית מאוד. תכונות אלו גורמות לחתול שלא להיות קשוב לבעלים שלו ולא משנה מה יוצע לו בהמשך (כלומר, ליטופים וחטיפים לא עובדים על חתולים כפי שהם עובדים על כלבים). אנו מציעים לכם להיכנס אל הכתובת הבאה ולקרוא סיפורים מרתקים על אנשים שהצליחו לאלף את החתול שלהם למרות הקושי: https://cat-in-boots.co.il.

 

איך בכל זאת תוכלו לאלף את החתול שלכם?

אם אתם מרגישים שיש צורך בהליך אילוף לחתול שלכם, עליכם קודם כל לצאת מנקודת הנחה שמדובר בהליך ארוך ומורכב. עליכם להיות עקביים וסבלניים, כדי שתוכלו להגיע בסופו של דבר לתוצאה מיטבית. קחו בחשבון ובהבנה שהחתול עשוי להפגין חוסר עניין או חוסר רצון בכל הנוגע לציות לפקודות שלכם. אם אתם מרגישים שמדובר בהליך מורכב שלא תוכלו לעמוד בו, כדאי שתפנו אל מאלפים מומחים בתחום.

לאמן חתולים

בחירה במאלף מומחה לחתולים – כך תעשו זאת נכון

אם החלטתם להסתייע במומחה שילווה אתכם לאורך הליך האילוף, עליכם לקחת בחשבון כי תצטרכו לערוך בירור מעמיק אודותיו. ההמלצה שלנו היא לבחון שמדובר באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב בכל הנוגע לאילוף חתולים. אתם יכולים לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיו למשל ברחבי הרשת ולבדוק מה נכתב עליו בכל הנוגע לתחומים שנחשבים למורכבים לאילוף, למשל:

  • שימוש בארגז חול או בשירותים לחתול
  • שימוש נכון ורגוע בכלוב נשיאה
  • משחק מתאים עם צעצועים או חיות מחמד אחרות ועוד

 

לסיכום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל המידע החיוני בנוגע לאילוף חתולים. כעת ידוע לכם כי מדובר בהליך מורכב למדי, אך אפשרי. כך שנותר לכם רק לבדוק פרטים אודות מאלף מומלץ שילווה אתכם לאורך הדרך ויביא לתוצאה מיטבית.

לאמן חתולים

אולי תאהבו גם את