חיפוש

שלושה סימנים שכלבכם צריך אוכל היפואלרגני

הכלב משלשל או מקיא? מתגרד באופן חריג או מסרב לאכול את המזון שקניתם? יכול מאוד להיות שהוא זקוק למזון היפואלרגני. חברת רויאל פט משווקת מזון היפואלרגני איכותי ביותר, מגוון וטעים במיוחד לחבר הכי טוב שלכם.

 

מדוע כלבים זקוקים לאוכל היפואלרגני?

בדיוק כפי שבני אדם סובלים לעיתים מאלרגיות למזון, כך גם כלבים. כלב המפתח אלרגיה לאחד ממרכיבי המזון הרגילים לא יוכל להמשיך לאכול אותו ויאלץ לעבור לאכול אוכל רפואי לכלבים היפואלרגני אשר ירגיע את מערכת העיכול ואת המערכת החיסונית.

ישנם מצבים שבהם ההמלצה למזון היפואלרגני תהיה זמנית על מנת לאפשר לגוף חלש מאוד להחלים וישנם מצבים שבהם תאלצו לנסות סוגים רבים של מזונות לכלב אלרגי המתאימים לטעמו ולמצבו, אך בסופו של דבר כולם מוצאים את המזון המושלם.

שלושה סימנים שכלבכם צריך אוכל היפואלרגני

שלושה סימנים שכלבכם זקוק למזון היפואלרגני

כל מגדל כלבים יודע שכלבים מדי פעם מקיאים, מתגרדים ומשלשלים ואין בכך שום סימן שמשהו לא בסדר פרט לעובדה שהם סובלים מפרעושים או אכלו משהו שהם לא היו אמורים. אך במקרים הבאים ייתכן שהכלב שלכם צריך אוכל היפואלרגני לכלבים, כמובן לאחר אבחון והמלצה של וטרינר מוסמך:

  1. גרד עז –  כלב שמתגרד ללא הפסקה ונושך את עצמו עד זוב דם, או שהפרווה שלו נושרת ונוצרות בה קרחות עם עור מגורה ואדום, מסמן לנו שמשהו מאד מציק לו, זה יכול להיות ביטוי של העור לאלרגיה למזון.
  2. הקאות ושלשולים – כלב המקיא או משלשל למעלה מ – 48 שעות, חייב להגיע לוטרינר. במידה ושללנו אפשרות שהכלב זלל משהו שאסור היה לו לזלול ושאין לו וירוס או חיידק במערכת העיכול, סביר להניח שהוא פשוט אלרגי לאחד מרכיבי המזון הרגיל.
  3. לא רוצה לאכול – ישנם מצבים שבהם האלרגיה לא מתבטאת בעור או במערכת העיכול אך המזון הרגיל גורם לכלב להרגיש רע והוא חושש לאכול ממנו. מצבים שבהם כלב מפסיק לאכול ( או נהנה לזלול כל דבר פרט למזון שאתם מגישים לו ) מחייב התייעצות עם רופא.

שלושה סימנים שכלבכם צריך אוכל היפואלרגני

מה עוד ניתן לתת לכלב אלרגני?

חברת רויאל פט משווקת מוצרים רבים עבור כלבים אלרגנים. באתר החברה תוכלו למצוא תכשירי קוסמטיקה עבור כלבים כגון שמפו ומרכך היפואלרגני לעור רגיש, חטיפים היפואלרגנים, כי גם להם מגיע להתפנק, ומזונות מגוונים מאד מבחינת טעם ומרקם, כדי שהוא יוכל להמשיך לאכול את מה שהוא הכי אוהב ומה שהכי טעים לו.

 

לסיכום

כלב שמשלשל, מקיא, או מתגרד בצורה חריגה במשך יותר מ – 48 שעות ושללנו אפשרות של פרעושים, מחלות או בליעת מזון לא מתאים, ייתכן כי הוא סובל מאלרגיה לאחד מרכיבי המזון הרגיל. בהמלצת רופא תוכלו למצוא ברויאל פט סוגים רבים ומגוונים של אוכל ומזון משלים לכלבים אלרגנים.

שלושה סימנים שכלבכם צריך אוכל היפואלרגני

אולי תאהבו גם את