חיפוש

כל מה שאפשר למצוא בחנות חיות

אם חשבתם שהכי הרבה קניות אנחנו עושים בחנויות בגדים או בסופר, תחשבו שוב. אם יש לכם בעל חיים בבית, ובמיוחד כלבים או חתולים, תזהרו בפעם הבאה שאתם נכנסים לחנות חיות. כיום חנויות לבעלי חיים מציעות מגוון ענק של מוצרים לבעלי החיים; כולל מזון, אמצעי טיפוח, כלים וריהוט. הכתבה הקרובה תראה לכם מה אפשר למצוא בחנות לבעלי חיים, ותהיו בטוחים שיש עוד!

 

אוכל וחטיפים

כל חנות חיו תציע את מירב הפתרונות האפשריים מבחינת מזון וחטיפים לבעלי החיים השונים. אם למשל אתם זקוקים בדחיפות לאוכל לכלב שלכם, כל מה שעליכם לעשות הוא לחפש בגוגל חנות חיות תל אביב. החיפוש ברגע אחד יקפיץ לכם עשרות אפשרויות, ולא משנה איזה אוכל הכלב שלכם צורך, בוודאות תמצאו אותו בין כל האפשרויות. בכל הנוגע לחטיפים – כל כך הרבה מבחר שתצטרכו לברר האם לבעל החיים שלכם יש אלרגיות!

 

כלי אוכל ושינה

נשמע כמו המוצרים הבסיסיים ביותר למען גידול ותנאי בסיס לבעל החיים שלכם בבית, אך אתם תתפלאו לאיזה ממדים של השקעה ונוחות מוצרים אלו הגיעו. ניתן היום למצוא בחנויות לבעלי חיים גם מזרונים ומיטות אורתופדיות לחתולים ולכלבים וערכות של קערות מזון ושתייה בעיצובי עץ, סיליקון, פלסטיק וגם נירוסטה! הגיוון כל כך גדול שבחלק מהחנויות תוכלו להזמין גם ערכת קערות בהזמנה אישית עם ריטה של שם בעל החיים שלכם!

 

גם לבני האדם

לפני שתתחילו לקנא בבלעי החיים שלכם, גם לכם – הספונסרים שלהם יש מה לקנות בחנויות אלו. ממסרקים לטיפוח בעלי החיים, כיסויים למושבים לרכב, רצועות ורתמות ובעצם כל מה שאנחנו האנשים צריכים לאבזר ולאבטח עמם את חברינו בבית.

 

סבונים ומוצרי טיפוח

לשוטפים הביתיים יש כבר ידע איך הם אוהבים שהכלב שלהם מריח ואיזה שמפו הכי טוב לו. חלק מהמגוון שמציעות חנויות לבעלי חיים הם מגוון מוצרים לטובת קילוח וניקוי חברינו על 4. זה אמנם נשמע לא מעניין או תפל, אבל בעל חיים עם ריח רע יכול להרוס את האווירה בבית וליצור אי נעימויות בקרב האורחים שלכם.

 

צעצועים

איך כמעט לא העלנו פה את כל אמצעי הבידור והלעיסה שחנויות אלו מציעות. מצעצועי סיליקון במאות שקלים ועד לצעצועי הנשיכה הבסיסיים לגורים, חנויות לבעלי חיים מציעות מגוון של צעצועים לבעלי החיים בהתאם לגיל שלהם. יש אפיל וצעצועים לימודיים וגם מוצרים תרפויטיים כמו משטחי ליקוק, כדורי קונג חלולים ועוד …

 

סיכום ולקופה

חנויות לבעלי חיים יכולות להפוך למשאבת הכסף שלנו. המבחר כל כך גדול, המוצרים כל כך יפים וצבעוניים ובאמת שכל מה שנרצה לפעמים לעשות הוא לאבזר את הכלב שלנו מטלף ועד ראש. המלצת המערכת – תהיו מוכנים ומוכנות עם תקציב. קנייה מהנה ותמסרו להם ליטוף מאיתנו!

בונזו

 

אולי תאהבו גם את