חיפוש

איך לתכנן טיול מדהים לאבו דאבי אונליין?

החדשות על פתיחתה של נסיכות המפרץ אבו דאבי לתיירות ישראלית היו כמים למטייל הישראלי צמא החידושים.

אז כיצד כדאי לתכנן את הטיול הטוב ביותר ליעד מסקרן זה?

אבו דאבי, בניגוד ליעדים באירופה הקלאסית, באגן הים התיכון או בארה"ב, כמעט שאינה מוכרת לתייר הישראלי. השונות של יעד זה בשפה, במזג האוויר ובסוג האטרקציות שהוא מציע יכול להיראות מאיים לתייר הלא מנוסה. אך שונות זו היא שטחית בלבד – כי כמו (כמעט) כל יעד בעולם כיום, תכנון נכון אונליין של טיול לאבו דאבי הוא דבר פשוט וקל.

 

לכמה זמן תרצו לנסוע?

כמות הזמן הזמינה עבורכם תשנה מאוד את סוג החופשה שאליה תוכלו לצאת. חופשה ארוכה יותר לרוב תהיה זולה יותר במחיר פר לילה, אך אבו דאבי הוא יעד שניתן לחוות גם בטיול קצר, עם תכנון נכון. נסו ליצור תוכנית טיול באחת האפליקציות המיועדות לכך – דבר זה יבהיר לכם יותר אם כמות הזמן הזמינה עבורכם מספיקה לטיול שבו אתם מעוניינים.

 

מצאו את המלון הנכון עבור החופשה שלכם

אחד הדברים שחשוב לזכור לגבי חופשה באבו דאבי היא שמדובר בנסיכות קטנה וריכוזית יחסית, ושרבות מהאטרקציות שבהן תרצו לבקר יימצאו בתוך המלון שבו תשהו או בקרבתו. חיפוש נכון באינטרנט עבור מלונות מומלצים באבו דאבי יוכל לתת לכם מושג כללי לגבי מה כל מלון יכול להציע:

  • מיקום המלון ומרחקו משדה התעופה
  • שירותי המלון והתשתיות
  • האטרקציות המוצעות במלון
  • סוג המלון (למשפחות, לזוגות, לעסקים, יוקרה או משתלם)
  • האם המלון מציע ערך מוסף כלשהו (הסעות לשדה התעופה, שירותים לאנשי עסקים, ועוד)

 

סעו בזמן הנכון

בדיקה במנועי החיפוש הגדולים המיועדים לתיירים תראה לכם שיש הבדלים גדולים מאוד במחיר הממוצע בהתאם לחודש שבו תרצו לצאת לחופשה. החודשים הזולים ביותר לחופשה באבו דאבי הם חודשי חופשת הקיץ, דבר שעשוי להיות מפתה. יש לשים לב שבחודשים אלו מזג האוויר בנסיכות חם מאוד, ויכול להגיע עד 50 מעלות. חופשה בחגי תשרי תספק מזג אוויר נעים בהרבה, אך גם מחירים גבוהים יותר.

 

הזמינו מקומות מראש

מלבד הטיסות והמלונות, שעדיף להזמין כמה שיותר מוקדם, שכן הזמנה שכזו נוטה להפחית במחיר, גם את שאר האטרקציות שבהן אתם מעוניינים כדאי להזמין מראש. אבו דאבי מציעה פעילויות כמו שיט וביקור באיים שלחוף הנסיכות, אילוף וציד עם בזים, ועוד. פעילויות אלו, כמו המלונות, יהיו זולות יותר אם לא תזמינו אותן ברגע האחרון, והזמנה מוקדמת תבטיח לכם מקום, בעיקר בחודשים העמוסים. כל זאת ניתן כמובן לבצע אונליין, לרוב באותם האתרים שבהם תוכלו למצוא מלונות וטיסות.

 

תכנון הוא הכול

ככל שתדעו בדיוק איזה טיול אתם רוצים מוקדם יותר ותפעלו לתכננו, כך הסיכויים לטיול מדהים באמת יהיו טובים יותר. היעזרו ברשת – ישנם כלים רבים שיעזרו לכם בכך. בהצלחה!

 

הרמון

אולי תאהבו גם את

מטוס
עם הילדים למערב הים התיכון

מי מאיתנו שגדל על סרטים הוליוודים בהם החיים נראים כאילו הם לקוחים מפוסטר מוצלח צבעוני במיוחד, וודאי קינא בקומדיות למיניהן בהן משפחה מחויכת יוצאת לחופשה

קראו עוד »
הולנד ראשית
מזג האוויר בהולנד

מזה לפחות שני עשורים הולנד שומרת על מקום של כבוד ומופיעה ברשימת האהובים ביותר בקרב מטיילים ישראליים אשר מחפשים יעד קרוב יחסית לנפוש בו במחיר

קראו עוד »