חיפוש

5 חופים שישאירו אתכם פעורי פה

מה אתם אוהבים בחופשה שלכם? מוזיאונים? אתרים היסטוריים? מלונות מפוארים? מסעדות אותנטיות? או אולי בכלל חופים? לכל אחד מאיתנו יש את הנקודה הכי חשובה במהלך חופשה, ואצל כל אחד מאיתנו זה שונה. לא מעטים האנשים שדווקא חופים הם הדבר האהוב עליהם ביותר בחופשתם. במאמר זה ריכזנו כמה ערים בעלות חופים מדהימים שפשוט ישאירו אתכם פעורי פה. אנו בטוחים שתרצו לבקר שם גם כן.

 

  1. פלאיה דל כרמן, מקסיקו

אם אתם מתכננים חופשה במקסיקו, אסור לכם לפספס את פלאיה דל כרמן. מקסיקו היא מדינה ענקית, גודלה הוא פי כ- 90 מגודלה של מדינת ישראל. מקסיקו מתאימה עבור כל סוגי המטיילים, עבור תרמילאים, עבור תיירים ועבור נופשים ״בטן גב״. עבור כל אחד מסוגי המטיילים אנו ממליצים לא לפספס את עיר החוף המדהימה פלאיה דל כרמן. זוהי עיר נעימה ושלוון, חופיה מקסימים וצלולים במיוחד. בשנים האחרונות גברה הפופולריות של עיר החוף פלאיה דל קרמן והחלו לצוץ בה עוד ועוד אטרקציות מהנות וכיום ניתן ליהנות בה מחיי לילה תוססים עבור כל טווחי הגילאים.

 

  1. קופיפי, תאילנד

קופיפי הוא היעד האולטימטיבי והמבוקש ביותר לאהובי החופים בתאילנד. חופי קופיפי מיוחדים במיוחד ובעלי צורות וגדלים שונים. רוב החופים המרהיבים הינם בעלי חוף לבן (לבן מאוד), מים צלולים מרהיבים, עצי קוקוס גבוהים ועוד. ניתן להעביר באזור קופיפי מספר ימים, כאשר כל יום תבלו בכמה מהחופים שיש לקופיפי להציע.

 

  1. האיים הקריביים

את האיים הקריביים כולנו מכירים. האיים הקריביים הם קבוצה גדולה של איים הנמצאים בסמוך למרכז אמריקה. חלק מחופיה של האיים הקריביים נחשבים לחופים היפים ביותר בעולם, וכתוצאה מכך הינם פופולריים במיוחד – מיליוני תיירים מגיעים מידי שנה מכלל רחבי העולם. החופים בקריביים מתייחדים בניקיון שלהם, הם לבנים ונקיים ביותר עם מים מדהימים בצבעי טורקיז ועצי דקל. האיים המומלצים ביותר הם ג׳מייקה, הונדורס, איי הבתולה, איי הבאהמאס והאיטי.

 

לסיכום

לחלק מהאנשים, חופים מהווים חלק בלתי נפרד מהחופשה שלהם. בעוד אחרים מחפשים שונים לגמרי במהלך חופשתם, כמו: מיקום מרכזי, מוזיאונים, מסעדות וכו׳, ישנם תיירים שבונים את חופשתם על סמך החופים שיש ליעד להציע. לצערנו הרב, רוב היעדים הקרובים למדינתנו אינם בעלי חופים מרהיבים בהשוואה לחופים הרחוקים הנמצאים במקסיקו, תאילנד ובאיים הקריביים. אך בכל זאת, אם זה חשוב לכם במהלך חופשתכם, אל תוותרו על היעדים המומלצים – מדובר בגן עדן עבור אוהבי חופים.

עץ

 

אולי תאהבו גם את

מטוס
עם הילדים למערב הים התיכון

מי מאיתנו שגדל על סרטים הוליוודים בהם החיים נראים כאילו הם לקוחים מפוסטר מוצלח צבעוני במיוחד, וודאי קינא בקומדיות למיניהן בהן משפחה מחויכת יוצאת לחופשה

קראו עוד »
הולנד ראשית
מזג האוויר בהולנד

מזה לפחות שני עשורים הולנד שומרת על מקום של כבוד ומופיעה ברשימת האהובים ביותר בקרב מטיילים ישראליים אשר מחפשים יעד קרוב יחסית לנפוש בו במחיר

קראו עוד »