חיפוש

כל ההמלצות לרומא במקום אחד

אין ספק שאחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים, ולא רק עליהם, הוא העיר רומא. רומא בירת איטליה היא אחת הערים ההיסטוריות החשובות ביותר בעולם המערבי. רומא היתה בירתה של אימפריה עצומה במשך מאות שנים ויש בה אין ספור מוזיאונים, שרידים ארכיאולוגיים מרשימים, מבנים יפהפיים, כנסיות מפוארות, ועוד המון אטרקציות ומקומות בילוי מדהימים. אז אם אתם מתכננים טיסה לרומא ועוד לא סגורים בדיוק על התכנית, הגעתם למקום הנכון. אספנו כאן במיוחד בשבילכם את רשימת המקומות שממש אסור לכם להחמיץ בזמן ביקור ברומא. מוכנים?

 

המקומות שאסור לפספס ברומא

אם אתם טסים לרומא לכמה ימים, מה שכנראה הולך לקרות, לא תצליחו לכסות את כל העיר. אבל ישנם כמה יעדי חובה מרשימים מאוד שאתם פשוט חייבים להגיע אליהם. התייעצנו עם המומחים של רומיו, והרכבנו לכם כאן רשימה של אתרי חובה לביקור בעיר רומא:

 

הקולוסיאום

הקולוסיאום הוא אמפיתיאטרון ענק שנבנה בעיר רומא על ידי השליטים מן השושלת הפלאבית, אנו מכירים את חברי השושלת הזו בנסיבות לא טובות – טיטוס ואפספספיינוס שהחריבו את בית המקדש השני. המבנה העצום הכיל עשרות אלפי צופים בתחרויות ספורט שונות שנערכו בו. מדובר על אחד הסמלים של העיר רומא ושל האימפריה כולה, והוא הופיע על מטבעות. האתר נחשב לאתר מורשת עולמי של אונסק"ו, ואף ביקור ברומא לא שלם בלי הביקור בקולוסיאום.

 

הוותיקן

הוותיקן הוא בעצם מדינה עצמאית קטנה שנמצאת בשטחה של העיר רומא. זוהי מדינתו של האפיפיור – ראש הכנסייה הקתולית. בוותיקן יש אוסף עצום של חפצי אמנות מכל התקופות והתרבויות, שנמצא ב- 26 מוזיאונים שונים. גם המבנים עצמם מרשימים מאוד. כמובן שהדובדבן שבקצפת של הוותיקן הוא ביקור בקפלה הסיסטינית שתקרתה מכוסה בציוריו של הצייר המפורסם מיכאלאנג'לו.

 

הפנתאון

משמעותה של המילה פנתאון היא כל האלים. הפנתאון הרומי נבנה על ידי הקיסר הדריאנוס כמקדש, והוא אחד המבנים הקדומים ביותר בעולם שעדיין עומד במלוא פארו והדרו. המבנה מרשים מאוד, ומקורה בכיפה בקוטר של לא פחות מ- 43 מטרים! כיפה בגודל דומה נבנתה רק בימי הביניים, יותר מ- 1000 שנה לאחר בניית הפנתאון. בפנתאון קבורות דמויות חשובות מההיסטוריה של העיר רומא, והוא אחד משיאי האדריכלות וטכנולוגיות הבנייה הרומית.

 

גן חיות ביופארקו

אם עד עכשיו דיברנו על ארכיאולוגיה ואמנות, הגיע הזמן למשהו חי. גן החיות הזה הוא אחד המרשימים באירופה כולה. למעשה מדובר על פארק זואולוגי ולא על גן חיות, מה שאומר שיש בו גם עיסוק בשמירה על בעלי חיים בסכנת הכחדה, מחקר ועוד. בגן החיות תוכלו לפגוש למעלה מ- 200! מינים שונים של בעלי חיים.

 

סיכום

אין ספק שחופשה ברומא היא חוויה מדהימה, עכשיו רק נשאר לכם להגיע לכל המקומות האלה.

אריות

 

אולי תאהבו גם את

מטוס
עם הילדים למערב הים התיכון

מי מאיתנו שגדל על סרטים הוליוודים בהם החיים נראים כאילו הם לקוחים מפוסטר מוצלח צבעוני במיוחד, וודאי קינא בקומדיות למיניהן בהן משפחה מחויכת יוצאת לחופשה

קראו עוד »
הולנד ראשית
מזג האוויר בהולנד

מזה לפחות שני עשורים הולנד שומרת על מקום של כבוד ומופיעה ברשימת האהובים ביותר בקרב מטיילים ישראליים אשר מחפשים יעד קרוב יחסית לנפוש בו במחיר

קראו עוד »