חיפוש

הגודל לא קובע – 3 כללים לעיצוב אמבטיה קטנה

הדירות שנבנות מידי יום ברחבי הארץ בשנים האחרונות הן קטנות בהרבה מאלו שנבנו לפני כמה עשורים. עובדה זו גורמת לרבים לתהות לגבי אופן עיצוב וסידור הבית החדש שלהם בהתאם לשינוי זה. כדי לאפשר לכל התוהים להגיע למסקנה ברורה בנושא, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה שמדריכה בכל פעם איך לבחור פריט מסוים לחלל כלשהו של הבית. הפעם, נציג בפניכם את הדרך לעיצוב האמבטיה שלכם בחלל קטן. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לעיצוב של אמבטיה קטנה, אנחנו צריכים לציין בפניכם כי מדובר במדריך ה – 11 שנוגע לתחום העיצוב בבתים קטנים. המדריכים הקודמים שלנו עסקו בבחירה נכונה של ריהוט לסלון קטן, מיטה זוגית לחדר קטן ועוד. הפעם, בחרנו להתמקד ב – 3 כללים לעיצוב אמבטיה קטנה פשוט כי קיבלנו מספר רב של פניות מצד גולשים שציינו שזו בעיה משמעותית עבורם שקשה להם להתמודד עמה.

אם כתבתם לנו הודעה בנושא, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי מוקדש לכם.

 

הגודל לא קובע – כלל מספר 1 לעיצוב אמבטיה קטנה

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו בסדרת "הגודל לא קובע", אתם וודאי יודעים שגם חלל קטן יכול להיות מעוצב ברמה גבוהה. הכלל הראשון שיאפשר לכם להביא לעיצוב מרהיב של אמבטיה קטנה נוגע לבחירה נכונה של ארונות אמבטיה קטנים. שמענו לא פעם על אנשים שבחרו בארונות גדולים למרות החלל הצפוף.

אתם צריכים לעשות שינוי במחשבה ולהבין שבחירה בארון קטן אמנם לא תאפשר לכם לאחסן הרבה פרטים, אבל היא תהיה הנכונה ביותר עבורכם מבחינת העיצוב. אז קודם כל תיישמו את הכלל הזה, למרות שהוא עשוי להיות קשה, ורק לאחר מכן תעברו אל הכלל הבא.

 

הגודל לא קובע – כלל מספר 2 לעיצוב אמבטיה קטנה

הכלל השני נוגע למדידות מדויקות. יש מי שבוחרים למדוד ללא סיוע מצד בעלי מקצוע והדבר עלול להיות הרסני. שכן, מדידה שגויה עשויה להביא אתכם לרכוש ריהוט תואם לחלל האמבטיה שהו קטן מידי או מעט גדול יותר. אתם צריכים להיות מדויקים בבחירות שלכם. לכן, אם אינכם יודעים כיצד לבצע מדידות נכונות – תסתייעו בגורמים מקצועיים.

 

הגודל לא קובע – כלל מספר 3 לעיצוב אמבטיה קטנה

הכלל ה – 3 והחשוב ביותר נוגע לבחירה נכונה של צבע. עיצוב של אמבטיה קטנה צריך לכלול אך ורק צבעים בהירים, למשל:

  • לבן
  • אפור בהיר
  • קרם

הימנעו משימוש בצבעים כהים כמו שחור ואפור כהה. שכן, אלו צפויים להביא לתחושה של חלל קטן יותר מזה הקיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הכללים החשובים ביותר לעיצוב של אמבטיה קטנה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, אתם יכולים לצאת לדרך, ליישם אותם ולהתחיל לעצב את האמבטיה על הצד הטוב ביותר.

, חדר רחצה

אולי תאהבו גם את