חיפוש

חמש דרכים מהירות להיות מקצוען בפוקר

אם אתם משחקים פוקר כבר תקופה ואתם מרגישים שאתם רוצים לחדד את יכולת המשחק שלכם ולהפוך למקצוענים הגעתם למקום הנכון. במדריך הזה אנחנו נלמד אתכן איך לשכלל את אסטרטגיות המשחק שלכם ולעלות רמה. מוכנים? קדימה מתחילים!

 

חמש דרכים מהירות להיות מקצוען בפוקר

אימון

אחת הדרכים הכי טובות להשתפר במשהו היא אימון. כך גם בפוקר. מיצאו את הדרך הכי נכונה עבורכם להתאמן. תוכלו לדוגמא לשחק עם שחקנים מצוינים וללמוד מהם. בעידן האינטרנט המופלא תוכלו גם להתאמן אונליין. מוזמנים לאתר סוכן 7XL הבלעדי של ישראל למשחקי פוקר. שם תוכלו להתאמן על יכולת המשחק שלכם ולעלות רמה בפלטפורמה מקצועית.

חמש דרכים מהירות להיות מקצוען בפוקר

תתאמנו על פוקר פייס

הפוקר פייס שלכם הוא אחד הדברים הכי הכלים הכי חשובים שיש לכם. תמיד יש לאן לשפר את הפוקר פייס שלכם. נכון, אולי זה מרגיש קצת מטופש להתאמן על זה לבד בבית אבל תסמכו עלינו שזה מתכון מנצח לפרצוף פוקר מושלם. עליכם להגיע לרמה שגם האנשים שמכירים אתכם היטב לא יוכלו לדעת מה עובר לכם בראש. אתם צריכים בעצם להתאמן על השהיית התגובה ולא לתת לפנים שלכם לחשוף רגשות, לא שמחה ולא אכזבה.

 

במהלך המשחק – רק משחקים

אם תסתכלו על שחקני הפוקר הגדולים בעולם במהלך משחק או טורניר תוכלו לראות שהם כל הזמן עובדים. הם מתבוננים, מחשבים, חושבים, קוראים את היריבים שלהם ומתכננים מה יהיה הצעד הבא. עשו לכם מנהג שבמהלך המשחק אתם מניחים בצד את המחשבות האחרות שלכם וכל הפוקוס שלכם נתון למה שקורה על השולחן ואצל השחקנים האחרים.

במהלך המשחק – רק משחקים 

שחקו בקוליות ואל תמהרו

לפעמים השחקנים האחרים ינסו להאיץ בכם. להאיץ במחשבות או לשחק מהר מדי מוביל לפגיעה ביכולת הריכוז שלכם. חשוב שתנשמו עמוק לאורך כל המשחק, אל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם והשארו רגועים. סגלו לכם התנהלות רגועה ומחושבת בזמן המשחק. זה יעזור לכם לקחת החלטות יותר שקולות, להיות בזון ולהיות כל כולכם מרוכזים במשחק.

 

התבוננו לעומק ביריבים שלכם

במהלך המשחק התבוננו לעומק במהלכים של השחקנים האחרים. פעמים רבות עדיף לכם להתקפל מאשר לשחק יד לא טובה. אם התקפלתם אל תנוחו או תלכו לשתות משהו, אלא הישארו מפוקסים במשחק. השתמשו בסיבובים בהם התקלפתם כדי להתבונן ולצבור ידע. ממש נסו ללמוד את היריבים שלכם. מהר מאד תגלו שיש להם דפוסי התנהגות שחוזרים על עצמם.

זכרו, ידע זה כוח. אם תבינו איך היריבים שלכם פועלים יהיה לכם קל יותר להתמודד איתם במשחק. נסו להבין איך הם מגיבים ליד טובה וליד לא טובה. כיצד נראים הפנים שלהם כשיש להם יד מנצחת? מה דפוסי ההימור השונים שהם מביאים למשחק ועוד.

אז אם אתם רוצים להפוך למקצוענים – נהדר! הקפידו לשחק הרבה, שחקו ברצינות ומתוך כבוד למשחק, השארו מפוקסים לאורך כל הערב ושיהיה הרבה בהצלחה!

חמש דרכים מהירות להיות מקצוען בפוקר

אולי תאהבו גם את