חיפוש

קיצוץ בעלויות ושיפור ביצועים: פתרונות בידוד ממוקדי תעשייה

מבני תעשייה שונים זקוקים לא פעם לפתרונות בידוד מתקדמים שצריכים לבודד חום רב מחלל אחד לאחר. המדריך הנוכחי יצא לבדוק מה הם אותם פתרונות שמתאימים במיוחד לתעשייה, במטרה להכיר בהם מקרוב. בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 סוגי הפתרונות הטובים ביותר ונבין איך אפשר (אם בכלל מתאפשר) לקצץ בעלויות שלהם, כדי להביא לשיפור הביצועים.

הישארו כאן ותגלו בקרוב את כל האינפורמציה שתאפשר לכם לבודד את המבנה הקיים על הצד הטוב ביותר.

 

עשן קפוא – בידוד קל משקל

חומר הבידוד הראשון שנחשב לשם דבר בתעשייה הוא בידוד האירוג'ל שנקרא לא פעם כ"עשן קפוא". החומר קיבל את השם הייחודי, בגלל שהוא נחשב לבעל מראה שקוף ועדין במיוחד. אם יצא לכם פעם לראות את האירוג'ל, אתם בטח יודעים שהוא עשוי במרביתו מאוויר. עובדה זו לא מפריעה לו לבודד מבחינה תרמית, כך שהוא נחשב לאידיאלי במיוחד בתחום התעשייה. משתמשים בו בדרך כלל כדי לבדד טמפרטורות גבוהות שנפלטות מצינורות, תנורים ועוד.

עשן קפוא – בידוד קל משקל

לוחות ואקום ובידוד

אפשרות הבידוד השנייה שתוצג לכם במדריך היא לוחות בידוד ואקום. מדובר בבידוד עם ביצועים גבוהים במיוחד שמונעים העברה של חום. מומלץ לרכוש את הלוחות הללו מחברה שמתמחה בתחום הבידוד כמו גולמט בידוד לתעשייה. שכן, הלוחות צריכים להיות מרוכבים מחומרים האיכותיים הבאים:

  • קצף
  • פיברגלס

נציין בהזדמנות זו שלא כל חברה שמספקת חומרי בידוד לתעשייה עושה שימוש בחומרים איכותיים. לכן, ההמלצה היא לבחור בחברה ששמעתם עליה.

 

בידוד אירוג'ל

האפשרות ה – 3 שתוצג בפניכם היא שמיכות אירוג'ל שעשויות מחומר קל וגמיש. הייצור שלהן מצריך דחיסה של כמה שכבות מחלקיקי החומר, כדי להביא בסופו של דבר ליריעה גמישה ודקה במיוחד. אפשר לחתוך את היריעה הגדולה לכל גודל בהתאם לצורך, כך שהיא נחשבת לפתרון בידוד נוח לשימוש עבור כל תחום התעשייה.

בידוד אירוג'ל

האם אפשר לקצץ בעלויות? ומה ההשלכות של הדבר?

בדקנו אם יש אפשרות לקצץ את העלויות של חומרי הבידוד לתעשייה וגילינו שמדובר בעניין שאפשר ליישם, אך אתם עשויים לשלם עליו ביוקר בסופו של דבר. מסתבר שבדומה למצבים אחרים, גם כאן, קיצוץ העלויות של החומר יוביל להפחתה של איכות החומר.

כלומר, לבידוד פחות טוב שעשוי להתגלות כלא מתאים לסטנדרטים שלכם. לכן, ההמלצה שלנו היא לשלם את הסכום המבוקש עבור ההליך, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא יוביל לתוצאה הרצויה. כך תוכלו להביא לתוצאה שתוביל לשיפור הביצועים הקיימים נכון לעכשיו במפעל שלכם.

 

מילים אחרונות לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את 3 חומרי הבידוד הטובים והנפוצים ביותר בתחום התעשייה. בשלב זה, אתם יודעים כי עליכם לשלם את הסכום המבוקש מבלי לנסות לקצץ בעלויות, בגלל שכל שינוי צפוי להוביל לירידה משמעותית בביצועי החומרים.

קיצוץ בעלויות ושיפור ביצועים פתרונות בידוד ממוקדי תעשייה

אולי תאהבו גם את