חיפוש

מתי משתלם לשכור עורך דין?

לפעמים אנשים חושבים שעדיף לחסוך הוצאות שכר טרחה לעורך דין ולהגיש תביעות באופן עצמאי. הבעיה היא שזו טעות נפוצה העלולה לעלות ביוקר. ההמלצה היא לבדוק כל מקרה לגופו. במקרים בהם עורך דין יוכל למנף את גובה הפיצוי או להוביל לחפות החשוד, אין טעם לחסוך תשלום סמלי ולשלם אחר כך מחיר יקר ממנו בהרבה בתוספת עוגמת נפש.

 

ייעוץ לאחר תאונת עבודה

אם נפצעתם במהלך יום העבודה, הפגיעה תוכר בביטוח לאומי כתאונת עבודה ואתם זכאים לקבלת פיצויים מחברות הביטוח, המעסיק, קרן הפנסיה וכל גורם אחר מעורב. במקרה כזה חובה לחפש עורך דין תאונות עבודה מומחה ומקצועי שיפעל עבור מימוש הזכויות שלכם. אין סיבה שלא תקבלו את מה שמגיע לכם.

 

ייעוץ לפני חקירה

אם קיבלתם טלפון מתחנת משטרה מסוימת המזמנת אתכם לחקירה עחל מקרה בו הייתם מעורבים, אתם חייבים להיעזר בעורך דין פלילי שיסייע לכם ויכוון אתכם במילים הנכונות. לפעמים אנשים לא מבינים את גודל החשיבות בייעוץ לפני חקירה וכך הם נחקרים ומודים באשמות לא להם. בסופו של דבר הם מוצאים את עצמם משלמים מחיר כלכלי ונפשי יקר יותר מהמחיר שהיו משלמים לעורך דין שהיה מונע מהם את הידרדרות העניינים. מה גם שבסופו של דבר, אין להם ברירה אלא לפנות לעורך דין שיסייע להם מהמצב הביש אליו הם נקלעו.

 

ייצוג בעסקאות נדל"ן

כשאתם מעוניינים למכור או לרכוש דירה, אתם צריכים ליווי של עורך דין לענייני מקרקעין לעסקה. עורך דין מקרקעין יעמוד על זכויותיכם ויסייע לכם בעסקה, הוא יבדוק שהעסקה מתנהלת כחוק ואין בה הפרות אמון ומרמה. עו"ד מקרקעין ינהל את העברת הרישום בטאבו וינהל את מעמד חתימת החוזה כפי שאתם מעוניינים.

 

ייצוג בחוזים והסכמים

אם אתם מעוניינים להגיע להסכם עם חברה או גוף ציבורי כלשהו, יהיה עליכם לחתום על הסכם. בהרבה מן המקרים יהיה צורך בליווי משפטי לחתימת החוזה. במקרים כאלו יש לפנות לעורך דין חוזים המתמחה בדיני חוזים, הפרת חוזים ואי עמידה בתנאי הסכמים.

 

ייעוץ לאחר תאונת דרכים

אם פגעתם ברכבכם ועברתם תאונת דרכים, אתם עלולים למצוא את עצמכם על דוכן הנאשמים. במקרה כזה ההמלצה היא לפנות מייד אל עורך דין לענייני תעבורה שיסייע לכם בהפחתת הענישה. עורך דין תעבורה מתמחה בענייני תעבורה כמו פסילת רישיון, תביעות לביטול דו"חות ועוד.

 

לסיכום

קיימים מקרים רבים בהם פנייה לעורך דין היא קריטית ועלולה לחסוך כסף ועוגמות נפש רבות. במקרים כאלו אין סיבה לוותר על ליווי משפטי ולגלות לאחר מכן את גודל ה"ברוך"… כאן בכתבה סיכמנו מקרים ספציפיים ומסוימים, אך גם אם נתקלתם במקרה שלא הוזכר כאן, חשוב שתבדקו איך עורך דין מומחה בתחום יכול לסייע לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם.

איש משפט

 

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »