חיפוש

כמה זמן לפני החתונה צריך להתאים שמלת כלה?

שמלת הכלה- נקודת הרתיחה של התכנון לחתונה, החלק הכי חשוב ומשמעותי בשביל כלות רבות. אם גם את כלה לעתיד הנה כל מה שאת צריכה לדעת כדי להגיע מושלמת ליום החתונה שלך.

 

הקדמה-

קודם כל נתחיל מהתשובה הפשוטה, שמלת כלה כדאי להתאים כמה שבועות ואפילו חודשים לפני החתונה. יום החתונה הוא יום מלחיץ והדבר האחרון שכדאי לך להתמודד איתו לפני החתונה היא שמלת כלה שעוד לא חזרה מתיקונים כמה ימים לפני החתונה.

כדי להמנע מסיטואציות לא נעימות יש להתחיל את החיפוש בזמן ואצל סלון הכלות הנכון. מקום מקצועי ידע לכוון אותך כך שלא יהיה מקום לטעויות ופאשלות לקראת החתונה. אם את מחפשת סלון שמלות כלה שלא יאכזב אותך כדאי לך ללכת לסלון של לירון פרטוש, סלון שמלות כלה מומלץ.

 

מה צריך לקחת בחשבון בתכנון הזמנים לשמלה?

מאחורי בחירת השמלה קיימים יותר משתנים וגורמים משרואים לעין. מתחילת התהליך כשמחפשים שמלות להשראה בטיקטוק ובפינטרסט או אפילו בפרקים של חתונמי, ועד לרגע שבו את מתארגנת לצאת לחופה קורים לא מעט שלבים שחשוב שתדעי לפני שאת מתכננת את הזמנים לחתונה. הנה כל השלבים בבחירת שמלה לחתונה וכמה זמן הם צריכים לקרות מראש:

  1. השראה- בכנות תחילת הפנטזיות והחלומות על איך תראה שמלת הכלה מתחילים לפעמים אפילו שנים לפני החתונה. לכל אחת יש חלום על שמלה מושלמת שהיא ראתה במקום כזה או אחר. כבר מרגע הצעת הנישואים כדאי להתחיל לגבש תוכנית ולוח השראה על הסגנון של הערב כולו והשמלה- האווירה של הערב, הוויב של השמלה, הסגנון הכללי ואולי אפילו המעצב. נסי לאסוף רעיונות אך לשמור על ראש פתוח לשלב הבא.
  2. חיפוש- שלב החיפוש לפעמים יכול להיות מתיש וכדאי להתחיל אותו כמה חודשים לפני החתונה, כדי שלא תבחרי שמלה מתוך לחץ או חוסר ברירה. בחיפוש כנראה תעברי בין כל מיני חנויות ותמדדי לא מעט שמלות עד שתבחרי את השמלה בשבילך, כדאי לקחת מעט זמן אחרי החיפוש כדי לבחור בנחת את השמלה המושלמת מבין האפשרויות.
  3. התאמה- אחרי שבחרת את השמלה המושלמת תעברי לשלב ההתאמות והדיוקים. בשלב הזה התופר/ת או המעצב/ת יתאימו את השמלה בדיוק למידותייך ויבצעו שינויים קטנים לשמלה. כדאי שאת המדידות והשליחה לתיקונים תעשי לפחות חודשיים לפני החתונה- ניתן לשאול את התופרת כמה זמן בערך תקח העבודה ולגזור עוד חודש לפחות כדי שיהיה עוד זמן לתיקונים נוספים או לפאשלות ובלת״מים.

 

לסיכום-

בחירת השמלה והתאמתה לרמה הסופית הם תהליך שיכול לקחת אפילו שנה, את שלב ההתאמות כדאי לעשות כבר חודשיים לפני מועד החתונה כדי להשאיר מקום לכל בעיה שיכולה לעלות. קחי את כל השלבים לתשומת ליבך בתהליך תכנון הזמנים ושיהיה במזל טוב!

שמלת חתונה

אולי תאהבו גם את