חיפוש

כמה משלם קונה רכבים לפירוק?

כל אחד מאתנו נתקל בסטיקרים שמודבקים על גבי גרוטאות של רכבים שניצבות בצדי הדרכים. אלה מציעים לבעל הרכב הישן ליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק. לאחרונה מצאנו את עצמנו עוברים לצד רכבים רבים והחלטנו להוציא מדריך מקיף שיעלה את המודעות לנושא ויעודד את בעלי הרכבים למכור את רכביהם, כדי לשמור על הסביבה. הישארו אתנו ותגלו מהו הסכום המשוער שתקבלו מקונה רכבים לפירוק.

 

הקדמה – תכירו תחילה את הליך הפירוק

עליכם להכיר בהליך הפירוק, רגע לפני שנציג בפניכם את התשלום. נציין בקצרה שמדובר בהליך שנקרא "גריטה" בעגה המקצועית. הליך זה מתבצע תוך מסירת רכבים ישנים, במטרה להשתמש בחלקים התקינים שלהם לתיקון של רכבים אחרים (שעדיין נוסעים על הכביש).

מבוא

תכינו את העו"ש – זה הסכום שתקבלו על הרכב

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד שאתם צפויים לקבל מאות שקלים לאחר שתצרו קשר עם קונה רכבים לפירוק. שכן, זה יבדוק את טיב הרכב, גודלו והסוג שלו. לאחר ביצוע הבדיקה, תקבלו הצעת מחיר מדויקת. נציין שכל אחד מקבל הצעה אחרת, כך שהמחיר הממוצע נע בין 500 ₪ ל – 2,500 ₪. את התמחור המדויקת תוכלו לקבל בעת ההגעה למגרש פירוק הרכבים בלבד.

 

חשיבות יישום הליך הגריטה

חשוב לבצע פירוק לרכבים שעבר זמנים, מכיוון שהליך זה מאפשר לשמור על הסביבה. אנחנו הרי לא רוצים להסתובב ברחובות הערים ולראות מול העיניים רכבים ישנים שעומדים סתם כך בצד הדרך. זו הסיבה שמדינת ישראל בחרה לתת תגמול לבעלי רכבים שימסרו את רכבם לגריטה.

עניין נוסף שמצריך פירוק של הרכב נוגע לשמירה על אוויר נקי. נסביר שמי שימשיכו לנסוע עם רכב ישן, עשויים לגרום לפליטה של חומרים מזהמים לאוויר שעשויים לסכן את הסובבים.

 

כך ההליך מתבצע בפועל

סביר להניח שתרצו להכיר בהליך הפירוק מקרוב. אם כך, נציין שעליכם להגיע תחילה למשרד הרישוי כשבידיכם יש תעודת זהות + ספח ורישיון הרכב. בעת ההגעה למקום, תצטרכו למלא טופס בקשה לגריטה ולהשאיר שיק מבוטל עם פרטי חשבון (כדי שתוכלו לקבל את התשלום לחשבון הבנק שברשותכם).

לאחר שתעשו זאת, הרישיון של הרכב יועבר למצב "הולד" למשך 48 שעות. ביומיים שלאחר מכן תצטרכו לפנות למגרש לפירוק רכבים שמאושר על ידי המדינה. שם תוכלו למסור את הרכב ולמלא טופס פירוק. בסיום ההליך, יתאפשר לכם ללכת לדרככם בידיעה שהרכב לא יעלה יותר על הכביש ושתקבלו על כך את התגמול שנקבע מראש.

 

מילים אחרונות לסיום

אדם שימסור את רכבו למגרש לפירוק רכבים, צפוי לקבל תגמול הולם שנע בין 500 ₪ ל – 2,000 ₪. כאמור, הסכום הסופי נקבע בהתאם לקריטריונים שונים שנוגעים לרכב הנבחר. מי מכם שרוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת, צריכים לפנות לגורם מוסמך שיבחן את הרכב מקרוב ויבדוק את טיבו.

קונה רכב

אולי תאהבו גם את