חיפוש

איך תקנו רכב חדש בלי להוציא את כל הכסף בפעימה אחת

רכישת רכב חדש היא הוצאה גדולה ומשמעותית.

אז לאחר שבחרתם את הדגם אותו אתם רוצים לרכוש, אתם כנראה שואלים את עצמם כיצד תממנו את הרכישה? ישנן מגוון שיטות תשלום, וכדאי לעבור על האפשרויות הקיימות כדי למצוא את זו שתתאים לכם.

 

מימון לרכב

כאמור, קניית רכב חדש דורשת השקעת סכום גבוה אשר לא כל אחד יכול לעמוד בו. לכן, בעסקאות רכב רבות הקונה נעזר במימון חיצוני בחלק מהעסקה. מימון לרכב חדש יכול להיות הלוואה או מימון באמצעות עסקת ליסינג. הרוכש יכול להיעזר גם בהלוואה מהבנק, הלוואה מחברת אשראי חוץ בנקאית או מימון מיבואן הרכב. תהליך קבלת המימון אינו מסובך כפי שנהוג לחשוב, וקבלתו דומה לקבלת הלוואה לכל מטרה אחרת.

 

כיצד עובד מימון לרכב חדש?

חברות ביטוח ומימון מסוימות מקיימות שיתוף פעולה עם סוכנויות רכבים ברחבי הארץ. שיתוף פעולה זה מאפשר לחברת המימון להציע ללקוחות רכבים המתאימים לצרכים ולתקציב שלהם. הלקוח פונה לחברת המימון והיא מטפלת בפנייתו ומחפשת עבורו את הרכב המתאים. בהמשך, לאחר שהחברה תמצא את הרכב המתאים, הלקוח יוכל לראות ולבחון את הרכב במגרש הקרוב לביתו, ולהחליט האם ברצונו להשלים את הקניה. חברת המימון יכולה לתת עד כ-200,000 ₪ עבור הרכישה.

 

מה היתרונות של מימון לרכב חדש?

הלוואה לרכב חדש מקנה לכם את ההזדמנות ליהנות מנהיגה ברכב חדש ומתקדם. רכב חדש יכול לענות על הצרכים שלכם בצורה מדויקת, תוכלו לבחור את הסוג, את הדגם, המפרט הטכני, את צבע הרכב ואבזור פנימי. תוכלו ליהנות מהעבודה שמדובר ברכב המותאם אישית אליכם, לא עבר כל שימוש, תאונות או בעיות טכניות כאלה או אחרות.

 

מה חשוב לוודא לפני שלוקחים הלוואה למימון רכב?

מימון רכב חשוב לבצע באחריות. לפני לקיחת הלוואה לצורך הרכישה חשוב לבדוק כי אתם בקיאים בתנאי המימון וכי אתם מבינים את תנאי ההחזר גם כן. חשוב לבדוק מה הוא גובה ההחזר החודשי כדי שתדעו כי מדובר בסכום שאתם יכולים לעמוד בו. ישנם תנאים שונים לכל מיני סוגי הלוואות, ועליכם לוודא כי תנאי ההלוואה נוחים ומתאימים לכם באופן אישי. ישנם מחשבוני הלוואה ברשת בהם תוכלו להיעזר כדי לקבל מידע בסיסי בנוגע למגוון סוגי ומסלולי ההלוואות הקיימים. כאמור, לקיחת הלוואה לצורך מימון רכב אינו תהליך מסובך עד כדי כך, אך חשוב לא להקל ראש בתהליך ולעשות זאת בצורה מחושבת.

 

לסיכום

קניית רכב היא צעד משמעותי ואף מרגש בחיים. כידוע, רכב אינו דבר זול, גם אם מדובר ברכב משומש, ורבים מאיתנו לא מסוגלים לשאת בהוצאות הכרוכות בכך ללא עזרה. בדיוק בגלל זה קיימות אפשרויות מימון נוחות היכולות לסייע לכם לרכוש את הרכב הבא שלכם.

 

לחיצת יד

אולי תאהבו גם את