חיפוש

למה הרבה אנשים בוחרים לקנות מרכבי יונדאי?

היינו רוצים לחיות במדינה שבה הייתה תחבורה ציבורית מפותחת וזאת מכיוון שככל שהתחבורה יותר מפותחת כך קל יותר להתנייד והדבר חוסך לנו השקעה עצומה בקניית רכבים.

אז נכון נעשו בשנים האחרונות ניסיונות לשפר את מצב התחבורה הציבורית בישראל אך אי אפשר להתעלם מן העובדה כי תחבורה זו עדיין נמצאת שנות דור מאחור לעומת מה שיש באירופה ובארצות הברית.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התחבורה הגרועה בארץ זה לקנות רכב צמוד.

אם כבר אתם קונים רכב אזי אפשר לומר כי הרכב הטוב ביותר בשוק כיום הוא יונדאי. מצד אחד מדובר ברכב לא יקר מדי ומנגד מדובר על רכב מעולה אשר כמעט ואינו סובל מבעיות ולכן כל כך כדאי לקנות אותו ולהעדיף אותו על פני רכבים אחרים.

 

האם כדאי לי לקנות יונדאי יד שנייה?

הבעיה עם קנייה של רכב יונדאי חדש שזה יכול להסתכם בכמה עשרות או מאות אלפי שקלים, אך זו לא הבעיה הגדולה ביותר, הבעיה הרצינית היא העובדה שלאחר שנה יש ירידת ערך עצומה לרכב שלנו. כך יוצא כי אנו יכולים לקנות רכב במאה חמישים אלף שקל ואחר שנה למכור אותו בכמה עשרות אלפי שקלים בלבד. לכן עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות רכב יד שניה? אם כן מבחינה כספית אין ספק כי רכב יד שנייה עדיף על פני רכב חדש. אך אתם חייבים לזכור כי רכב יד שנייה יכול לסבול מבעיות מכניות ואז העלות שלו מטפסת לשמיים ולכן אם יש לכם את הכסף עדיף בסופו של דבר לקנות רכב חדש.

 

האם כדאי לי לקנות יונדאי בליסינג תפעולי?

אם אתם רוצים לקנות יונדאי עולה השאלה האם כדאי לעשות זאת בליסינג תפעולי? ליסינג תפעולי הוא דבר אשר מאפשר לנו לשלם כל חודש על הרכב ולדעת כי יש לנו כיסוי לבעיות מכניות של הרכב וכי כל בעיה תטופל על ידי החברה שמוכרת את הרכב. אם כן אנו חייבים לציין כי למרות שזה נשמע מפתה לא כדאי לקנות רכב בליסינג תפעולי מכיוון שבסופו של דבר הרכב יהיה יקר יותר. עליכם גם להבין כי רכב חדש כמעט ולא סובל מבעיות מכניות ולכן עדיף לקנות רכב בצורה רגילה ולא בליסינג תפעולי.

 

זאת הסיבה שבגינה לא כדאי לכם לקנות את הרכב הזול ביותר בשוק

בין אם אתם קונים יונדאי ובין אם רכב אחר אנו ממליצים לכם לא לקנות את הרכב הזול ביותר בשוק. רכב זול במיוחד הוא רכב שיהיה גרוע ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון מפתה ככל שיהיה ולקנות רכב זול במיוחד מכיוון שבסופו של דבר אתם תיפגעו מכך והרכב שלכם יתקלקל מהר מאוד בגלל שהוא כזה זול.

 

רכב שטח

אולי תאהבו גם את