חיפוש

כיסוי לבריכה = חיסכון בכסף

אתם מהאנשים שמעדיפים שחיית בוקר מאשר ריצת בוקר. למזלכם, רכשתם בריכה, או שיש לכם בריכה בנויה בחצר.

האם תמלאו אותה כל פעם מחדש? חשבונות המים שלכם יצמחו באופן משמעותי.

פה נכנס לפעולה השימוש בכלי עזר כמו כיסוי לבריכה. יתר על כן, כיסוי לבריכה יחסוך לכם עלויות נוספות ולא רק יפחית את צריכת המים.

 

אידוי הנוזלים

את הבריכה יש למלא במים, אך יש לקחת בחשבון שמילוי הבריכה מתווסף לחשבון המים. אז מה תעשו? פה כיסוי לבריכה הוא פתרון מעולה. כיסוי הבריכה מפחית את אידוי הנולים, וכך הבריכה שלכם תישאר מלאה ברובה, ולא תצטרכו למלאה מחדש במים בכל פעם שתחליטו לצאת לשחייה. כנראה שתצטרכו להוסיף מים לבריכה, אך אם הם היו מתאדים לחלוטין כתוצאה מבריכה לא מכוסה הייתם צריכים למלאה מחדש.

 

צריכת כימיקלים

השימוש בבריכה והתחזוקה שלה מצריכים מספר כימיקלים שונים. חומצת מלח, אלגציד, סודיום טבליות כלור ועוד, כל זאת כדי לשמור על המים בבריכה נקיים, בריאים ונטולי ירוקת. כיסוי בריכה מפחית את הצורך בשימוש בכימיקלים, דבר החוסך כסף.

 

ציפוי הבריכה ומערכת הסירקולציה

לבריכה יש ציפוי ויניל, יתר על כן, לבריכה יש גם מערכת סירקולציה כדי לשמור על איכות ובריאות המים. שני אלה מתבלים ונהרסים עם הזמן, כיסוי לבריכה יאריך את חיי ציפוי הויניל ומערכת הסירקולציה, כך שלא תצטרכו לתקנם או להחליפם בתדירות גבוהה כל כך, דבר שיחסוך לכם עלויות.

 

כיסוי בריכה סולארי

ההגנה שנותן הכיסוי מפחית את אידוי הנוזלים על ידי השמש ושומר על המים נקיים וכך מפחית את השימוש בכימיקלים שכמובן גם עולים כסף. שימוש נוסף לכיסוי, הוא שמירת הטמפרטורה של המים, הכיסוי סופג את חום השמש ביום ואוגר אותו כך שאין צורך בחימום הבריכה בלילה ובכך חוסך את העלויות של שימוש באנרגיה לחימום הבריכה.

 

בטיחות

דבר נוסף שכיסוי בריכה ייתן הוא בטיחות. יש מי שמקיף את הבריכה בגדר, או שמשקיע במערכת התרעה על נפילה למים, אך אם ילד נפל למים, גם אם שמעתם את ההתרעה עד שתגיעו אליו יש סיכוי שיהיה מאוחר מדי. אז אם סיימתם את השימוש בבריכה להיום או לתקופה הקרובה, כיסוי הבריכה יהיה שימושי ביותר לשמירת בטיחות בני הבית ובמיוחד לשמירה על בטיחות הילדים. בריכה מכוסה משמעותה שהסיכוי לתאונות ונפילה למים פחות יותר.

אז בין אם אתם שחיינים כמו דג במים ובין אם לא, אתם תרצו שהבריכה שלכם תאריך ימים, תשמור על מים נקיים ובריאים ולא תהווה סכנה לילדכם ובני ביתכם כשאינה בשימוש, בשביל זה כדאי שיהיה לכם כיסוי לבריכה. בין אם הכיסוי סולארי ובין אם לא, כיסוי לבריכה ישמור על המים שלכם נקיים ובריאים, ואם אפשר לחסוך קצת כסף תוך כדי אז למה לא?

 

בריכה מקורה

אולי תאהבו גם את