חיפוש

מה הן האוזניות האלחוטיות הכי איכותיות?

אוזניות אלחוטיות נראות לנו כמו מצרך טריוויאלי היום, כזה שיש לכל אחד מאיתנו. מדובר על מוצר שהפך את החיים של כולנו לפשוטים ונוחים הרבה יותר. אין יותר אוזניות חוט שמסתבכות בתוך עצמן, לא צריך לפחד שהאוזניות ייפלו, אפשר להתאמן, לנהוג, וללכת עם אוזניות בלי בעיה, ואפילו לשלוט בפלאפון כך בלי להוציא את המכשיר מהכיס. לא רבים זוכרים, אבל אוזניות אלחוטיות הן בסך הכל מוצר די צעיר. את האוזניות האלחוטיות הראשונות השיקה אפל לפני בערך 5 שנים. בהשקה המוצר הפך לבדיחה, אף אחד לא האמין שהוא יצליח ושמישהו בכלל יקנה אותו. אבל כמו ברוב הפעמים, חברת אפל מתבררת כחברה מבריקה שמזהה מה אנשים צריכים.

 

מה הן אוזניות אלחוטיות?

אוזניות אלחוטיות שנקראות לפעמים בשם הכולל איירפודס, על שם האוזניות של חברת אפל, למרות שיש עוד הרבה מאוד חברות ודגמים של אוזניות אלחוטיות, הן אוזניות שמתחברות למכשיר הסלולרי שלכם דרך הבלוטוס. האוזניות מגיעות בקייס שהוא גם המטען, כך שבעצם כל עוד שהאוזניות לא נמצאות בתוך האוזן הן בטעינה. פעם בכמה ימים צריך להטעין את הקייס עצמו, אך אפשר לעשות את זה גם כשהאוזניות בקייס וגם כשהן באוזניים. ברגע שהאוזניות מותאמות למכשיר הסלולרי שלכם הן מתחברות אליו באופן אוטומטי, ככה שאפילו לא תצטרכו לפתוח את המכשיר כדי לחבר אותן. ניתן לשלוט דרך האוזניות בווליום ולענות או לנתק שיחות. האוזניות נוחות מאוד למי שנוהג ואוהב לעשות טלפונים בנהיגה, למי שמתאמן, ולמי שרוצה לשמוע מוזיקה.

 

מהן האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר בשוק?

מכיוון שמדובר על שוק עם עשרות ומאות דגמים שונים של אוזניות שמייצרות שלל חברות, יצאנו לעשות עבורכם את הבדיקה האולטימטיבית, כזו שהתוצאה שלה מעניינת כל אחד, מהן האוזניות האלחוטיות הכי איכותיות שיש בשוק? לאחר בדיקה מקיפה הגענו למסקנה פשוטה וברורה מאוד – איירפודס. האיירפודס הן בעצם האוזניות האלחוטיות הראשונות שהושקו, ומאז יצאו כמה גרסאות מתקדמות יותר. מה הופך את האיירפודס  לאוזניות הכי איכותיות היום? יש כמה תשובות. ראשית, היצרנית, חברת אפל. אפל ידועה כחברה מעולה שמייצרת מוצרים ברמה גבוהה ועם אורך חיים ממושך. יתרון נוסף של האיירפודס הוא התאמה מושלמת לכל מוצרי אפל, כך שאם יש לכם אייפון או שעון חכם של אפל אין מה להתלבט. בדור השני של איירפודס פרו ישנו שבב שנקרא 2H, השבב הזה הופך את הסאונד באוזניות לפשוט חלומי. לאיירפודס פרו יש גם מצב סינון רעשים, שממש ינתק אתכם מהעולם. בשונה מאוזניות אחרות, ביטול המצב הזה לא יהפוך את האוזניות למעין מגבר של כל הרעשים, אלא ימשיך לצמצם את הרעשים החזקים תוך שהוא מעביר רעשים חשובים כמו רכבים שמתקרבים.

 

לסיכום

הבדיקה העלתה תוצאה חד משמעית – איירפודס הן ללא ספק האוזניות האיכותיות ביותר שיש בשוק!

קופסת אוזניות

 

אולי תאהבו גם את