חיפוש

שקט מופתי – 3 פעילויות לילדים שיתנו לכם שקט

הרבה הורים מייחלים לקבל נוסחת קסם שתאפשר להם לקבל כמה דקות מלאות של שקט מהילדים שלא כוללות טלוויזיה או מסכים אחרים. בעקבות הצורך שעולה בימים האחרונים מצד הורים רבים, החלטנו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולהציג בפניכם, קוראים יקרים, את 3 הפעילויות שיתנו לכם שקט מהילדים מבלי שתצטרכו ללחוץ על כפתור להדלקת מסך. הישארו אתנו ותגלו מהן.

 

קודם כל – תכירו את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הפעילויות שלנו, אתם צריכים לדעת מי אלו הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בעצם בהורים לילדים בגילאים שונים (החל מגיל גן ועד גיל 10). שוחחנו עמם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת. בו כתבנו כי אנו רוצים לעזור להורים רבים ברחבי הארץ לקבל כמה דקות של שקט שיאפשרו להם לשתות את הקפה כשהוא עוד חם. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 20 הורים שאמרו שיש להם רעיונות לפעילויות טובות. שוחחנו עמם וחזרנו עם כל המידע שאתם צריכים לדעת. זו ההזדמנות להודות להם על כל הסיוע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי לסייע להורים רבים.

 

הפעילות ה – 1 לילדים שתיתן לכם שקט: צביעת דפי יצירה

הפעילות הראשונה שאתם צריכים להכיר מקרוב זו פעילות שמצריכה מכם גלישה אל אתר שנקרא פרינט קידס דפי צביעה. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של ציורים מתחומים שונים. למשל:

  • ציורים שקשורים לחגים
  • ציורים שקשורים לתכניות טלוויזיה
  • ציורים שקשורים לעונות השנה
  • ציורים שקשורים לדמויות מצוירות ועוד

ברגע שתאפשרו לילדים שלכם ליהנות מהציורים הללו, יהיו לכם כמה דקות ארוכות של שקט.

 

הפעילות ה – 2 לילדים שתיתן לכם שקט: הכנת משחק

אתם יכולים להכין עם הילדים שלכם משחק מחומרים ממוחזרים. המשחק שהוצע לנו מספר רב של פעמים זה באולינג. שכן, כל מה שדרוש לכם זה רק בקבוקי פלסטיק גדולים, אותם תצטרכו למלא במעט מים. בנוסף לכך, תוכלו להשתמש בכדור שיש בבית ולהכין לעצמכם באולינג שישמש את הילדים למשחק.

 

הפעילות ה – 3 לילדים שתיתן לכם שקט: הכנת עוגה

אם יש לכם ילדים גדולים שיודעים דבר או שניים על הכנת אוכל, אתם יכולים להכין איתם בהתחלה עוגה ביחד (שכן, כך הם ילמדו) ולאחר מכן, כשהם כבר יתמקצעו, תוכלו לאפשר להם להכין אותה באופן עצמאי. ראוי לציין כי ההצעה היא לעוגה או כדורי שוקולד שלא מצריכים בישול או שימוש בתנור או כיריים כדי לשמור על בטיחות הילדים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הדרכים הטובות ביותר להביא לשקט מהילדים. כעת, נותר לכם רק ליישם את כל הפעילויות שלעיל, כדי שתוכלו למצוא כמה רגעים של שקט. נאחל לכם שתשתו את הקפה שלכם כשהוא עוד חם. תיהנו!

דף צביעה

 

אולי תאהבו גם את