חיפוש

יתרונות בביצוע ביטוח למשרד

ביטוח למשרד הוא בין הפעולות הראשונות שיש לעשות בהקמת משרד חדש או בכלל כל עסק.

אספנו כאן את חמשת סעיפי הביטוח הבסיסיים בכל ביטוח עסק וכך נציג את יתרונות ביטוח המשרד ומדוע כל כך חשוב לעשות זאת.

 

מה זה ביטוח עסק?

ביטוח עסקים הוא השקט הנפשי של כל מנהל/ת עסק. הוא המזרון הרך שמחכה למטה במקרה של נפילה. כשיש לכם ביטוח עסק אתם יכולים לדעת שלא משנה מה יקרה מאיזה סיבה שתהיה יהיה מי שיעזור לכם, כלכלית ומקצועית.

 

למה חשוב לעשות ביטוח משרד ?

  1. ביטוח "כל הסיכונים" – מפני נזקי אש, טבע, רעידת אדמה ופריצה.
    כל אלו עלולים לקרות כל יום ושום דבר מהם לא יהיה באחריות ניהולכם הנאמן. תארו לכם שבוקר אחד אתם מגיעים למשרד ומגלים ששריפה שפרצה בבניין השכן השתלטה גם על המשרד שלכם וכל המבנה והציוד הלך. ביטוח העסק יעזור לכם לקום מהמשבר ויכסה כלכלית את כל הנזקים.
  2. ביטוח אובדן הכנסות ו\או אובדן רווחים עקב הפסקת פעילותו של המשרד כתוצאה מהתרחשותו של אירוע ביטוחי הנכלל תחת "כל הסיכונים". אם אנחנו חוזרים לשריפה שפרצה שגם לקחה לנו את כל הציוד והמידע וכרגע עד שתשקמו את המשרד – מבנה חדש, ציוד חדש, תדרוך ושחזור המידע כל העבודות שלקח על עצמו יאלצו להפסיק וההכנסות גם כן ייפסקו. גם על כל ביטוח העסק יממן את תקופת ההפסדים הכספיים שתגרם בעקבות אסון כזה או אחר הנכלל בפוליסה.
  3. ביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי לנזק גופני בזמן שהותו במשרד או עקב עבודה במשרד. כל צד שלישי שהוא לא עובדים של החברה. למשל זה יכול להיות לקוח פוטנציאלי שמגיע לפגישה ראשונית והוא חווה נזק גופני בשטח המשרד, הביטוח יגלה אחריות חוקית כלפי אותו האדם ונזקיו.
  4. ביטוח חברות מעבידים המיועד לצרכי כיסוי נזקי גוף הנגרמו לעובדי המשרד במהלך שהותם או עקב עבודתם במשרד. גם אם נדמה לכם שאינן סכנות הטמונות בעבודה במשרד זו לא סיבה לא לבטח את המשרד. תאונות קורות משלל סיבות ואתם לא רוצים להיתפס לא מוכנים אם יקרה דבר כזה או אחר לאחד העובדים שלכם ולא תוכלו לעזור לו.
  5. ביטוח ציוד אלקטרוני – בדומה לביטוח "כל הסכנות" ציוד אלקטרוני חשוף באופן מתמיד לסכנה של אבטחת מידע, תקינות המוצרים, אחסון מסמכים ומדיה גנטית. כל אלו חשובים למשרד כמו זהב. הביטוח מעניק שירותי שחזור המסמכים ומבטח את כל הציוד האלקטרוני שיש ברשותכם.

לסיכום, ביטוח משרד יהיה צעד הכרחי וחשוב בהחלט בפתיחת משרד חדש. זה עלול להיות הוצאה כספית גדולה אך זו לא הוצאה שניתן לחסוך בה מכיוון שבכל רגע יכול לקרות משהו ואתם רוצים להיות מוכנים לכל תרחיש.

 

בניין מגורים

אולי תאהבו גם את

כפל ביטוח
איך למנוע כפל ביטוחים?

ביטוח הוא מוצר פיננסי, המעניק הגנה כלכלית ושקט נפשי בעת צרה. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לנושא של כפל ביטוחים, שעלול להוביל להוצאות מיותרות.

קראו עוד »