חיפוש

אילו פעולות מזכות אותך בפיצוי מהביטוח הסיעודי?

לא מעט אנשים מבטחים עצמם בביטוח סיעודי פרטי, על מנת להיות מוכנים ליום מן הימים.

מהו ביטוח סיעודי? מי זכאי לו? ואילו פעולות מזכות אותך בפיצוי מהביטוח הסיעודי? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מבוא

ביטוח סיעודי, ניתן לנו על ידי קופות החולים השונות. לצד ביטוח זה, רבים בוחרים לבטח את עצמם בביטוח פרטי. ביטוח סיעודי פרטי מעניק הבטחה לקבלת זכויות ופיצויים, מלבד אלו המגיעים על ידי המדינה.

 

ביטוח סיעודי – מהו?

ביטוח סיעודי מעניק תמיכה כלכלית לאדם סיעודי, אשר זקוק לעזרה על מנת לבצע פעולות של היום יום. יש לציין, כי כל אדם יכול להפוך לסיעודי, גם בגיל לצעיר בשל סיבות רבות, לרבות מחלות, תאונות דרכים ועוד.

 

מי נחשב לאדם סיעודי?

חולה סיעודי הינו אדם אשר אינו מסוגל לבצע פעולות של היום יום לבד, וזקוק לסיוע. ישנם מספר פרמטרים אשר מגדירים אדם כחולה סיעודי.

אדם אשר מצבו הבריאותי והתפקודי ירודים, זאת כתוצאה ממחלה, ליקוי בריאותי או מחלה, ואינו מסוגל לבצע את הפעולות היום יומיות בכוחות עצמו:

לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ, לאכול ולשתות, לשלוט על סוגריו, ניידות. מלבד אלו, ישנו עוד פרמטר להגדרת אדם כחולה סיעודי הוא "תשישות נפש". תשישות נפש היא מצב בו לאדם נפגעה הפעילות הקוגניטיבית או שישנה ירידה ביכולות האינטלקטואליות שלו אשר מובילה לתובנה ושיפוט לקוי, פגיעה בזיכרון וחוסר התמצאות, המצריכים השגחה באופן תמידי.

 

תביעת סיעוד לחברת הביטוח

הפיצוי אשר מתקבל מחברת הביטוח, נקרא גמלת סיעוד. חלה חובה על חברת הביטוח לפרוס בפני המבוטח את כלל הפרטים אודות הפוליסה .

דרך פוליסת הביטוח הפרטי, ניתן לקבל פיצויים כספיים ותגמולים. אך לא פעם, חברות הביטוח דוחות את התביעות המוגשות, ובעקבות זאת, רבים מהפונים נאלצים לפנות לערכאה משפטית.

 

השאירו בידיים של מומחים – עורך דין ביטוח סיעודי

מימוש הזכויות מהביטוח הסיעודי הוא תהליך מורכב משלוש סיבות. האחת, לכל גוף הגדרה שונה לחולה סיעודי. השנייה, האדם הסיעודי צריך לעבור בדיקה המעריכה את מצבו. השלישית, כל תביעה מלווה בבירוקרטיה מפרכת והתמודדות מול מערכת שאינה אמפטית.

בשל כך, על מנת לממש את הזכויות מהביטוח הסיעודי, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח סיעודי, הבקיא בתחום, על מנת שזה יסייע בתהליך הגשת התביעה, ויגדיל את סיכוי החולה הסיעודי, לקבל את מלוא זכויותיו.

תוכלו לפנות בכתובת www.ronkinlaw.co.il לעורך דין ביטוח סיעודי לקבלת סיוע.

 

מחשבון ושטרות

אולי תאהבו גם את

כפל ביטוח
איך למנוע כפל ביטוחים?

ביטוח הוא מוצר פיננסי, המעניק הגנה כלכלית ושקט נפשי בעת צרה. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לנושא של כפל ביטוחים, שעלול להוביל להוצאות מיותרות.

קראו עוד »