חיפוש

אתם טסים לחו"ל? כדאי שתכירו את פספורט קארד!

אתם טסים לחו״ל? איזה כיף לכם! טיסות לחו״ל הן אירועים מיוחדים ומרגשים הגורמים לכם לצאת מהשגרה, לפגוש את עצמכם במקום חדש לפרוח ולהנות! בטח כבר בחרתם יעד. אולי אתם טסים להשתזף בחוף עם שמש נהדרת, או להחליק במדרונות סקי בנופים מרהיבים? אולי לטייל בעיר אירופאית מגניבה? או לטיול ארוך למזרח? לא משנה מה הסיבה אנחנו יודעים שתהנו ממש!

אחרי שהחלטתם לאן, התחלתם לקרוא על היעד ותיכננתם תוכניות רבות כגון מה תעשו? איפה תישנו ואפילו מה תאכלו, אנחנו פה כדי להזכיר לכם לעשות גם ביטוח נסיעות! ולעשות אותו בחברה הכי טובה בשוק – פספורט קארד!

 

למה חובה לעשות ביטוח נסיעות?

כשאתם שוהים בחו״ל אתם לא מבוטחים. אם קורה לכם חס וחלילה משהו אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח בחברת ביטוח נסיעות מעולה שתתן לכם מענה בעת הצורך. כך תוכלו לטוס בראש שקט. עלויות טיפול רפואי, טיפול חירום, חילוץ והצלה או טיסות חירום עלולות להגיע לסכומים מאד גבוהים ולכן ביטוח הוא משהו חשוב ומשמעותי.

טיסה לחו_ל

הכירו את פספורט קארד – חברת ביטוח נסיעות עם כרטיס חדשני ומדהים!

אם אתם מחפשים חברת ביטוח מעולה ומקצועית כדי שתכירו את פספורט קארד! פספורט קארד היא אחת החברות הכי מקצועיות בתחום. חברה ותיקה, מנוסה עם סוכני ביטוח ונציגי שירות מהמעלה הראשונה שיגרמו לכם לתחושת בטחון ולנסיעה ללא דאגות.

 

הכרטיס של פספורט קארד!

היתרון המרכזי והגדול ביותר שהכי חשוב שתכירו הוא הכרטיס של פספורט קארד. מדובר בפתרון חדשני וגאוני שהמציא מחדש את עולם ביטוח הנסיעות! מה זה אומר? ברכישת הביטוח תקבלו כרטיס, אותו תוכלו לאסוף משדה התעופה וממקומות מסוימים אחרים כגון סטימצקי, ואיתו תוכלו לשלם על ההוצאות הרפואיות שלכם בחו״ל!

תוכלו לקבל עוד פרטים כבר עכשיו פספורט קארד טלפון. הכרטיס אפילו יאפשר לכם למשוך כסף מכספומט במידה והמזוודה לא הגיעה. טעינת הכרטיס נעשית בקלות ובמהירות באמצעות בפנייה למוקד שירות הלקוחות במגוון ערוצים: שיחה טלפונית, צ’אט אנושי בוואטסאפ או בפייסבוק!

 

יתרונות נוספים של פספורט קארד כחברת ביטוח נסיעות?

זמינות ואמצעי תקשורת נוחים

אחד הדברים הכי חשובים בחברת ביטוח נסיעות היא שתוכלו באמת להעזר בהם במקרה הצורך. פספורט קארד שמה לעצמה כמשימה להיות זמינה ותקשורתית למבוטחים שלה. הם באמת יהיו שם עבורכם במקרה הצורך. חשוב לדעת שפספורט קארד באמת שם עבורכם ותוכלו ליצור איתם קשר בכל עת וללא כל בעיה בווצאפ, הם זמינים עבורכם 24 שעות ביממה!

 

שיתוף פעולה עם רופאים מקומיים

במידה ואתם נזקקים לעזרה רפואית בחו״ל תוכלו להכנס לאתר של פספורט קארד ולמצוא שם רופא מדויק עבור הצרכים שלכם, לפי המדינה בה אתם שוהים. זהו שירות נפלא שפספורט קארד מפעילה בהרבה מהמדינות אליהן תסעו. פעולה שהופכת את ההליכה לרופא בחו״ל להרבה יותר פשוטה ונוחה. אז סעו לשלום וחיזרו בשלום ואל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות. בעדיפות לעשותו בחברה הכי טובה והכי משתלמת בשוק שבאמת תהיה שם עבורכם!

טיסה לחו_ל

אולי תאהבו גם את

כפל ביטוח
איך למנוע כפל ביטוחים?

ביטוח הוא מוצר פיננסי, המעניק הגנה כלכלית ושקט נפשי בעת צרה. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לנושא של כפל ביטוחים, שעלול להוביל להוצאות מיותרות.

קראו עוד »