חיפוש

האם זה מסוכן לעשות החלקה אורגנית בבית?

כולנו רוצים שיער חלק ונטול קרסולים בשלב מסוים בחיינו. ובכל פעם שאתם מזהים את הסלבריטאי או הדוגמנית האהובה עליכם מתהדרת בתסרוקת ישרה ומסוגננת באינסטגרם או במגזיני האופנה, אתם רוצים לנסות את זה גם. לשיער חלק, מן הסתם, ידו העליונה בין סוגי השיער האחרים.

הסיבה לכך היא שניתן לנהל ולעצב אותו בקלות. החלקת שיער אורגנית היא שיטה חדשה בשוק העולמי והיא תוצר של פיתוח ישראלי. אשר מביאה את היתרונות של החלקת שיער ללא השימוש בחומרים כימיים לא טבעיים.

 

מה שאתם צריכים לדעת על החלקת שיער אורגנית

פורמולה אורגנית להחלקת שיער אינה מכילה חומרים מזיקים מכל סוג, והיא מוכרת ומאושרת על ידי משרד הבריאות. החלקת שיער זו (לא כמו החלקה יפנית, החלקת קרטין) מתאימה לכל סוגי השיער, טבעי, מתולתל, צבוע או פגום. החלקה זו משקמת את השיער ומעניקה לו מראה טבעי.

מדובר בהחלקת שיער לצמיתות, החומר אינו נשטף בשטיפת שיער. יש לציין כי להחלקה אורגנית יש נטייה להבהיר שיער צבוע, אך ניתן לחדש את הצביעה לאחר ההחלקה. יש לחדש החלקת שיער אורגנית לאחר כחצי שנה.

החלקת שיער אורגנית

5 עובדות על החלקת שיער אורגנית

  1. החלקת שיער אורגנית אינה מסכנת את בריאות השיער שלך מכיוון שהיא מבוססת על חומצת אמינו ידידותית ולא על כימיקלים קשים הגורמים לשיער לשנות את מבנהו ולהתיישר באופן מלאכותי.
  2. בניגוד למחלקי שיער אחרים, נעשה שימוש בחומר מיוחד שאין לו ריח לוואי וללא רעלים המקשים על הנשימה, ואינם מסוכנים לבריאות.
  3. החלקת שיער אורגנית מבטיחה שיער חלק, במראה טבעי ומבריק.
  4. החלקה אורגנית אינה פוגעת במעטפת החיצונית של השיער והתוצאה היא שיער שנראה חלק באופן טבעי.
  5. החלקת שיער אורגנית אינה מסתיימת לאחר כיסוי השיער ואין חובה על מי שמטופל בהחלקה זו להשתמש בשמפו ללא מלחים.

 

האם זה מסוכן להחליק את השיער בבית בשיטה של החלקה אורגנית?

התשובה היא לא. זה לא מסוכן לעשות החלקה אורגנית ביתית, בגלל שלא מדובר בתהליך אשר כולל חומרים רעילים, או כאלו שיכולים להזיק לבריאות הקרקפת, השיער, וכלל הגוף שלכם. בסופו של דבר, מדובר בתהליך החלקה שעושה שימוש אך ורק בחומרים אשר נלקחו מהטבע. בעיקר בחומצות אמינו שונות, אשר נלקחו ממקורות צמחיים, ושנמצאים בטבע במצבן הטבעי.

 

כיצד לבצע החלקת שיער אורגנית

בהתחלה יש לשטוף שיער רק עם שמפו יבש עם מייבש שיער חם, לאחר מכן יש לפנות לייבוש מלא. לאחר מכן יש למרוח את המחליק תוך כדי מריחת צבע לשיער ללא סירוק. לאחר זאת, המתינו כשעה עם החומר על השיער, ולאחר מכן אתם יכולים לשטוף במים.

בשטיפה קלה מאוד או שאתם יכולים להשאיר את החלקה ולא לשטוף, וליבש עם מייבש שיער חם. בסוף עברו על מחליק שיער ביסודיות, ולאחר יומיים-שלושה ניתן לחפוף את השיער.

החלקת שיער אורגנית

אולי תאהבו גם את