חיפוש

3 אסטרטגיות בתביעה כספית שמומלץ לשקול

מירב התביעות במשפט האזרחי הן תביעות כספיות, הרי כסף מסובב את העולם לא?

ובאמת כך, רוב התביעות עוסקות בחובות בין אדם לאדם או בין חברה לאדם, בכספי פיצויים בעבור נזק או רשלנות מסוימת וכן בעניינים כספיים הקשורים בהפרת חוזים.

מכיוון שכסף הוא מרכז העניינים בתביעות כאלו מומלץ לשקול בכובד ראש את דרכי הפעולה שלנו כדי לא לצאת מופסדים ולקבל את מה שמגיע לנו!

בעזרתו של עורך דין מנוסה, תוכלו לתכנן אסטרטגיות פעולה למשפט לאחר הבנה של התמונה במלואה, תכנון אסטרטגי הוא חלק מהותי מההצלחה בבית המשפט שכן זו היא זירת קרב שצריך להגיע אליה מוכנים.

תכנון נכון ובחירה במייצג נכון הם מה שיעזרו לכם לישון בשקט ולצלוח את המשפט הספציפי.

 

התמונה המלאה

אמנם זה נשמע מאוד פשוט ומובן מאליו אבל זה חלק שאם לא מבצעים נכון ובאופן מלא יש סיכוי גדול יותר להפתעות בהמשך שהייתם יכולים להתכונן אליהן מראש.

בעת שכירת שירותיו של עורך דין מנוסה, חשוב לפתוח את כל התמונה במלואה! אל תחסכו בפרטים על מערכת היחסים עם הפלוני או החברה, על כל המציאות הקשרים והסבכים שהתגלגלו לאורך הזמן סביב המאורע המשפטי, כל פרט חשוב! ברוב המקרים הרבה כסף מונח על הכף ולא תרצו שמניפולציות של משפט ינצחו את האמת שלכם, לכן חשבו טוב על כל הסיבות והאירועים שיכולים לעלות במשפט כנגדכם ומצאו בעזרת עורך דין תביעה כספית את הדרכים הנכונות ביותר ואת הראיות החזקות ביותר כנגד הצד השני על מנת לצאת מנצחים.

 

משמעויות סכום התביעה

לכל תביעה צריך להתכונן בצורה שונה, בתביעות כספיות הפלטפורמה המשפטית בה יערך המשפט נקבעת לפי סכום התביעה. ככל שסכומי התביעה גדולים יותר כך ידלגו בהתאם לבית משפט גבוהה יותר ובהתאם צריכה להיות רמת המוכנות שלכם. כמובן שככל שיותר כסף מונח על השולחן כך עולה גם הסיכון וכמובן שרמת המוכנות שלכם צריכה להיות בהתאם – כמות העדים שיש ברשותכם, איסוף ראיות תוך ״חפירה״ בעבר ומציאת ראיות שמצדיקות את טענתכם ובאות כנגד הצד השני, גם אם האמת בצד שלכם בבית המשפט מה שקובע הוא מה שאפשר להוכיח ולכן אל תהיו שאננים.

 

הבנת האינטרס של הצד השני

מחקר מעמיק על צדקתכם הוא נהדר וחשוב אבל הוא לא מספיק לבדו בבית המשפט, בעזרת עורך דין אזרחי המתמחה בתביעות כספיות תוכלו לחקור לעומק את האינטרסים של הצד השני ולנסות להבין לפני תחילת המשפט מה הצד השני יכול למצוא כנגדכם. חקר מעמיק של הצד השני יכול לתת לכם את הפתרונות ולעזור לכם להבין מה הן דרכי הפעולה האפשריות בעת כל פעולה שלא תהיה מהצד השני בשולחן הדיונים. הבנה כזו ברוב המקרים היא זו המאפשרת לדחוק לפינה את הצד השני, לנצח ולקבל את מה שמגיע לכם עם מינימום הוצאות.

 

ציוד משפטי

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »