חיפוש

אילו מזיקים מסתתרים בקרטונים משומשים למעבר דירה?

כשאנחנו עוברים דירה, אנחנו מחפשים כל דרך להפוך את התהליך לקל וזול יותר. אחת מהדרכים הפופולריות ביותר היא למצוא ארגזים משומשים לצורך אריזת החפצים, וזאת במקום לרכוש כאלה חדשים. אבל מה אם נגיד לכם שארגזי הקרטון התמימים שתמצאו יכולים להכיל אורחים לא רצויים? אנו מדברים על חרקים, מכרסמים ושלל יצורים אחרים שמחפשים מקלט בארגזים משומשים, ועלולים להוות איום על החפצים שלכם. אז אילו מזיקים מסתתרים בקרטונים ומדוע כדאי לרכוש ארגזים חדשים?

 

חרקים

קרטונים משומשים שנמצאים בקרטוניות, מזבלות וליד פחי זבל הם מקומות מסתור ורבייה אטרקטיביים ביותר עבור חרקים שונים. בין המזיקים הנפוצים שניתן למצוא בארגזי קרטון ניתן למנות תיקנים, פשפשים, נמלים ודגי כסף. חרקים אלה מיומנים ביותר במציאת סדקים וקפלים קטנים בתוך הקרטון כדי להיכנס פנימה. מהרגע שהם נכנסים הם יכולים להתרבות במהירות גבוהה, וחלקם מאוד לא ידידותיים לחפצים שלכם.

אחת הדוגמאות הנוראיות היא פשפשים, טרמפיסטים ידועים לשמצה, שאוהבים להתחבא בתוך מצעים ובדים אחרים, ואם תעבירו איתם את הדירה שלכם הם ישמחו להתפשט ברחבי הבית ולמרר את חייכם. יש גם סוגי חרקים שאוהבים לאכול חומרים שונים, מה שאומר שהציוד שלכם יילעס. כדי למנוע ממצבים אלה לקרות, כדאי שתרכשו קופסאות אחסון ואריזה חדשים ויציבים שימנעו ממזיקים להיכנס פנימה.

קופסאות אחסון ואריזה

מכרסמים

ארגזי קרטון משומשים יכולים לספק סביבה נעימה מאוד למכרסמים שמחפשים מחסה או אזורים נוחים לקנן בהם. עכברים וחולדות יודעים איך להיכנס דרך פתחים קטנים או לכרסם את דרכם פנימה. ארגזים יד שנייה הם חלשים ופגומים יותר ועל כן קל למצוא כיצד להיכנס פנימה.

מהרגע שהם נכנסים הם יכולים להזיק מאוד לחפצים שונים. הם אוהבים ללעוס בדים, חוטי חשמל, ניירות וכדומה. בנוסף, מכרסמים שמטילים שתן וצואה יכולים לזהם חפצים ולגרום לסכנות בריאותיות של ממש. על ידי שימוש בארגזים חדשים בלבד אתם מפחיתים את הסיכון למשיכת מכרסמים ובכך אתם יכולים לשמור על החפצים שלכם במהלך תהליך מעבר הדירה.

 

מזיקים שונים

מלבד חרקים ומכרסמים, קרטונים משומשים יכולים להכיל שלל אורחים לא רצויים אחרים. ביניהם ניתן למצוא עכבישים, חיפושיות, מרבה רגליים ואף זוחלים כאלה ואחרים. לפעמים בארגזים אתם תוכלו למצוא גם טחב ועובש שעלולים לפגוע בחפצים ובבריאותכם. כדי להפחית סיכונים אלה, כדאי להשקיע בארגזים חדשים שלא נחשפו לסביבה.

 

לסיכום

לסיכום, יש הרבה מאוד מזיקים שיכולים להסתתר בקרטונים משומשים, ולא תמיד תשימו לב לכך- לפני שיהיה מאוחר מדי. חרקים, פשפשים, עכברים וחיות נוספות יכולות להזיק לכם מאוד. על ידי שימוש בארגזי קרטון חדשים שנקנו מראש בחנות ייעודית תוכלו לצמצם את הפגיעה ולשמור על כל הפריטים שלכם במצבם הנוכחי וגם לשמור על הבריאות שלכם ושל המשפחה שלכם. מדובר בהשקעה נבונה ביותר!

קופסאות אחסון ואריזה

אולי תאהבו גם את