חיפוש

איך לבחור עו"ד תאונת דרכים ומי מומלץ?

תאונות דרכים בככלותן עשויות לגרום לענישה ואף לפתיחת תיק פלילי, באם אחד מהצדדים המעורבים בתאונה גורם לפגיעה בצד השני ונמצא אשם בכך.

מסיבה זו, באם מצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים ובפרט אם היא כוללת נפגעים, ההמלצה היא לפנות לעורך דין מומחה בתחום שיוכל לסייע

עבורכם ולהעניק לכם את ההגנה הטובה ביותר.

ככלל, בחירה בעורך דין אינה בהכרח פשוטה ולמעשה היא מצריכה הבנה של ההליכים המשפטיים ושל התכונות שנדרשות מעורך דין שעוסק בתחום

התעבורה.

 

תאונות דרכים בישראל

בישראל, תדירות תאונות הדרכים המתרחשות הינה גבוהה וניתן להבחין בנתון זה בכבישים, בנהיגה הפרועה של נהגים שונים, בעבירות תנועה ובחוסר זהירות מסוים מצד נהגים ולעיתים גם מצד הולכי רגל בדרכים. אנשים מוצאים את עצמם לפעמים נקלעים לסטאוציה שבה הם מעורבים בתאונות דרכים ומאבדים בשל כך רכוש ובמצבים מסוימים אפילו נתונים בפני סכנתת חיים.

בכדי להילחם בתאונות הדרכים, ביצוע של עבירות תנועה לרוב מובילות לעונשים כבדים עבור מבצעיהן ובפרט, עבירות תנועה שגרמו לתאונות דרכים. אדם שהיה מעורב מעורב בתאונת דרכים ונמצא אשם בביצוע עבירת תנועה שהובילה לתאונה, עשוי להסתכן בקבלת קנס גבוה ואפילו באיבוד רישיון הנהיגה שברשותו. במצבים קיצוניים יותר, עשוי הנהג האשם בתאונת הדרכים גם למצוא את עצמו מרצה תקופת מאסר בבית סוהר.

יש לציין כיתאונות דרכים עשויות להתרחש גם בקרב נהגים זהירים ומנוסים מאוד ולפיכך, על כל אדם לנקוט במשנה זהירות בכבישים, להקפיד היטב שלא לעבור על חוקי התנועה ולהימנע ככל האפשר שלא להיקלע לסיטואציה של מעורבות בתאונת דרכים.

 

כיצד ניתן לפעול באם נקלעת לתאונת דרכים?

ככלל, בכל תאונות הדרכים שמעורבות בהן נפגעים מחייבות את הזעקת המשטרה וכמו כן, הגשת עזרה ראשונה לנפגעים וקריאה לסיוע רפואי. במידה ונגרם רק נזק לרכוש, אזי אין חובה להזעיק משטרה למקום התאונה, אלא אם כן, אחד הצדדים המעורבים בתאונה מסרב לתת פרטים לצד השני. בנוסף, מומלץ לתעד את המקום שבו התרחשה התאונה, את הרכבים המעורבים בה וכמו כן, כל פרט נוסף המהווה סימן היכר למקום שבו התרחשה התאונה (כגון: בור או שלט מסוים). המלצה נוספת היא לקחת פרטים מעדים שנכחו במקום (אם היו כאלה) וראו את התרחשותה של התאונה וזאת בכדי ליצור עימם קשר, בשלב מאוחר יותר, שיוכלו למסור עדות למשטרה, בנוגע לתאונה ולמעורבים בה.

 

יצירת קשר עם עורך דין

באם היית מעורב בתאונת דרכים מסוימת, חשוב מאוד ליצור קשר עם עורך דין מומחה בתחום, שיוכל לייצג אותך במקצועיות בכל התהליך המשפטי הנוגע לתאונה שהתרחשה.

בבואכם לבחור עורך דין בתחום שיוכל לייצג אותם בנוגע לתאונת הדרכים, חשוב מאוד לשים לב לשני פרמטרים עיקריים:

  1. ראשית, וודאו כי עורך הדין הינו מומחה בתחום התעבורה ובעל ידע משפטי רחב.
  2. שנית, כדאי שתוודאו גם שעורך הדין שייצג אתכם הינו אמין ואכפתי ואפשר לסמוך עליו שיעניק לכם יחס אישי במהלך הטיפול בכם. את הפרמטר הזה ניתן לוודא באמצעות ניסיונות קודמים של לקוחות שקיבלו את שירותיו של עורך הדין ויכולים להמליץ על שירותיו, באמצעות חוות דעת באינטרנט לגבי ייצוגו של עורך הדין,

באתר  https://fclaw.co.il/עורך-דין-תאונות-דרכים תוכלו לקבל מידע נוסף אודות תביעות תאונות דרכים ובנוסף גם ליצור קשר לצורך קבלת ייעוץ מקצועי.

 

ספרים

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »