חיפוש

4 רעיונות מקוריים לעיצוב גינה בבית

עיצוב הגינה הינו חלק מרכזי ומשמעותי בעיצוב הבית. כאשר את משפצים את הבית, מעצבים אותו או בונים בית חדש, עליכם להתייחס גם לעיצוב הגינה.

הגינה הינה חלק מרכזי בבית המשמש אותנו להזמנת אורחים, עריכת מסיבות, שהיות באוויר הפתוח והכנת על האש.

כיום קיימים עיצובים רבים המתאימים לגינה והופכים אותה למטופחת ומרשימה. עיצוב גינה הוא תחום חשוב מאוד שמשפיע על הרושם הראשוני שהאורחים והאנשים המגיעים לבית מקבלים. אם נמאס לכם מעיצובי גינה משעממים ואתם מעוניינים להפוך את הגינה שלכם למקורית וייחודית, אנו ממליצים לכם להשתמש ברעיונות הבאים:

 

הדליית פרחים מטפסים

אם אתם מעוניינים להחביא קיר מכוער ומתקלף או גדר ישנה ולהקנות להם מראה מיוחד, מקורי ומרשים, אנו ממליצים לכם להשתמש בצמחים מטפסים. עליכם ליצור סולמות הדלייה לטיפוס בצבע ניטרלי ולשתול מתחתם פרחים מטפסים. ניתן להיעזר בפרחים מסוגים שונים לרבות: לוע הארי, יערה ירוקת עד, לפופית הבטטה ועוד. טרם שתילת הפרחים, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שיסביר לכם על התנאים המתאימים לפרחים שבחרתם.

הדליית פרחים מטפסים מהווה פתרון חסכוני ויעיל להסתרת קירות וגדרות ישנים שיקנה לגינה מראה פרחוני וייחודי. הוספת הצבע לגינה הופכת אותה לשמחה ויפה יותר.

 

עיצוב הגדר בפרחים

אם אתם מעוניינים לעצב את הגדר התוחמת של הבית ולהוסיף לה צבע ועניין, אנו ממליצים לכם לשתול מתחת לגדר פרחים וצמחים מיוחדים. עליכם לחזור על דגם של מספר פרחים מרשימים וכך לקשט את הגדר וליצור מראה מרהיב שימשוך את עיני הסובבים.

 

אופניים צבעוניות

על מנת להוסיף עניין למראה הגינה, מומלץ להוסיף פריטים מיוחדים ומפתיעים שיעניקו לה אנרגיות טובות. ניתן לקחת אופניים ישנים, לצבוע אותם בגוון מדליק ומגניב בעזרת מברשת צבע, להציב אותם בגינה, להעניק לה מראה מיוחד ולא רגיל. יש להתאים את צבע האופניים למראה הכללי של הגינה ולסגנון העיצוב. ניתן להוסיף סלסלת פרחים בצבע מתאים מעל האופניים, וכך להשלים את המראה.

 

סוגי עיצובי גינות

מומלץ לשמור על קונספט קבוע וסוג עיצוב אחיד במהלך עיצוב החצר כולה. להלן מספר דוגמאות לסוגי עיצובי חצרות שישדרגו את החצר ויהפכו אותה למקורית ומיוחדת:

  1. עיצוב גינה אנגלי: גינה מסודרת ורומנטית שמשלבת שיחי ורדים, חממות ומשטחי דשא.
  2. עיצוב גינה ים תיכוני: עיצוב המקנה לגינה מראה שדומה לערי הנופש בים התיכון.
  3. עיצוב גינה טרופי: עיצוב פראי ומבולגן שיוצר מראה של ג'ונגל בגינה.
  4. עיצוב גינה מודרני: עיצוב אלגנטי שמבוסס על קווים ישרים פשוטים ומשלב פסלים, מזרקות וריהוט גינה.

נמאס לכם מעיצובי גינה משעממים ובנליים? מעוניינים להקים גינה מעוצבת ומטופחת בעזרת רעיונות מקוריים וייחודיים? מתלבטים כיצד להפוך את הגינה המשעממת שלכם למדהימה? הזמינו אנשי אדמה – עיצוב גינה שיסייעו לכם בעיצוב הגינה המרהיבה שתמיד חלמתם עליה.

 

בית

אולי תאהבו גם את