חיפוש

איך לבחור את הצבעים במטבח החדש

בחירת צבעים במטבח נעשית על פי הסגנון של המטבח בין אם מדובר על מטבח מודרני ובין אם על מטבח כפרי.

המאמר יסייע לכם לבחור את הצבעים המתאימים למטבח החדש שלכם.

 

בחירת הצבע המושלם למטבח

בחירת צבע למטבח נעשית בהתאם לסגנון ולעיצוב שלו וביחד עם זאת גם משפיעה על מצב הרוח ומושפעת מהאופי שלכם. למטבחים המעוצבים בסגנון מודרני בוחרים צבעים בהירים כמו שמנת, בז' או לבן על מנת שתהיה בהם תחושה של חלל גדול. העיצוב המודרני הוא בעל מאפיינים של קו פשוט ונקי המשלב מתכת וזכוכית. מטבח לבן יפייפה מסמל רעננות, התחדשות ומשרה אווירה של רוגע על בני הבית. מדובר על טרנד שתמיד נשאר גם כשהמטבחים יוצאים בחידושים אחרים. בדומה לכך, גם הצבע השחור הוא צבע יוקרתי ואלגנטי שמאפיין מטבחים מודרניים וחדישים. מטבח שחור טרנדי מאוד בין העיצובים של 2021. מצד אחד הוא מעניק תחושה של מסתורין ומצד שני מדובר על טאצ' עוצמתי שהתגובות אליו לא נותרות אדישות. כמו כן, הצבע האפור הניטרלי מתאים למטבחים מודרניים. ניתן לשלב בין שניים או שלושת הצבעים על פי הטעם האישי ולקבל מטבח בהתאמה אישית מיוחד ומקורי.

 

שחור ואפור למטבח אורבני

מטבחים אורבניים הם מטבחים מודרניים שמשלבים צבעים שחורים ואפורים עם טקסטורות כהות בעלות גוון מט. ניתן לשלב במטבח גם חיפוי בריקים או טפט. מדובר על מטבח המתאים לצעירים עירוניים שמעוניינים לשדר יוקרה בשילוב אבן, זכוכית ומתכות באופן אמנותי, שונה ובולט יותר מהסגנון המודרני הרגיל.

 

הצבע המתאים למטבח תעשייתי

כמו במטבחים מוסדיים העיצוב התעשייתי תפס תאוצה בשנים האחרונות במטבחים פרטיים והפך לטרנד. המראה שלו מתאפיין בצבעי מתכת, נירוסטה המשלבים גוונים לבנים, שחורים ואפורים. מדובר במטבחים פונקציונאליים בחלל רחב המשדר ניקיון ואיכות.

 

להכניס צבעוניות למטבח

במטבחים המעוצבים בסגנון כפרי שהמאפיין העיקרי שלהם הוא עץ, מכניסים צבעי פסטל וברונזה שגורמים למטבח להיראות מיוחד עם אווירה ביתית וחמה. ניתן לבחור את הצבע הצהוב כדומיננטי על מנת להבליט את הסגנון הכפרי. זהו צבע שמח, עשיר וקליל שמעניק למטבח מראה צעיר. בחירת צבע אדום כצבע דומיננטי במטבח יעניק לו עוצמה וחוויית בישול המלווה בתשוקה וחיים. כמובן שלא כל המטבח צריך להיות לגמרי צהוב או לגמרי אדום. ניתן לשלב עץ בצבע הטבעי שלו עם צבעים אלו וצבעים חמים אחרים.

 

בחירת צבע למטבח הקלאסי

מטבח קלאסי הוא מטבח אלגנטי וסולידי המתאפיין בצבעים בהירים. שילוב של עץ אלון טבעי עם פורניר וצבעי מט שקטים יהפכו אותו לקלאסי. חזיתות הארונות צריכות להיות צבועות בצבעים רגועים ואטומים בגוונים הדומים לאלו של המטבחים המודרניים, לשלב פרזול פשוט ולהעניק לו מראה מרווח ועדין.

לסיכום, ניתן לעצב מטבח אקלקטי המשלב מספר סגנונות ולבחור בצבעים שאתם אוהבים המשתלבים אחד בשני.

 

חלל מעוצב

אולי תאהבו גם את