חיפוש

בהתאמה אישית: כך תעצבו את הדירה החדשה מהרגע הראשון

אם המושג custom made קורץ לכם ואם רוצים שהדירה החדשה תתאים לכם כמו כפפה על יד, כדאי לכם לשמוע על מעצבי הפנים שישנו לכם את החיים.

 

בית בהתאמה אישית-

המושג בהתאמה אישית לרוב מתקשר אצלנו באופן אוטומטי לבגדים- בגדים שתפורים בהתאמה אישית למידות ולצרכים שלנו. הבגדים המותאמים נחשבים לשיא היוקרה- משום שהם מושלמים לנו מבחינת מידות, הם נתפרו במיוחד בשבילנו ונוצרו מתוך מחשבה עלינו ועל מה שאנחנו צריכים.

כשמדובר על בתים ועיצוב פנים המצב לא כל כך שונה- מעצבי פנים איכותיים לא פשוט בוחרים תמונה מקטלוג ועושים קופי פייסט לבית שלנו, מאחורי תכנון ועיצוב החלל מגיעה מחשבה עמוקה על הרגלי היום יום שלנו, ההעדפות שלנו, הרכב המשפחה שלנו, הצרכים שלנו, החלומות והשאיפות שלנו, הסגנון שלנו וכל דבר שיכול וצריך לבוא לידי ביטוי בחיי היום יום שלנו. אם אתם מחפשים ״בית בהתאמה אישית״ ורוצים חלל שיהיה תפור למידותיכם כדאי שתרימו טלפון ל-מאיה קדם תכנון ועיצוב פנים.

מאיה קדם
צלם: אלעד גונן

איך עושים את זה-

עיצוב פנים בהתאמה אישית הוא תהליך קפדני שעושים עם איש מקצוע איכותי. התהליך מתחיל מבחירת איש המקצוע לפי כמה קריטריונים: הסטייל של המעצב, התקציב שלנו, כמה אנחנו רוצים להיות מעורבים בתהליך, מקום מגורים והמלצות טובות. ברגע שבחרנו באיש או אשת המקצוע המושלמים בשבילנו עוברים לתיאום הציפיות.

השלב הכי חשוב בתחילת התהליך עם מעצב הפנים הוא הגדרת התהליך- מה אנחנו מחפשים אל מול מה מעצב הפנים יודע להציע. מעצב פנים איכותי ידע לשאול את השאלות הנכונות כדי לאפיין את הצרכים והרצונות שלנו בצורה המושלמת- כדי שבסוף נוכל להיכנס לדירת החלומות המושלמת שלנו.

 

למה לצפות-

לאורך התהליך כנראה תשמעו מספר שאלות שיעזרו לכוון את מעצב הפנים לכיוון הנכון. הנה כמה מהשאלות שתוכלו לצפות להם בשלבי התכנון והעיצוב:

  1. מה החלק הכי חשוב לכם בבית? האם המטבח, חדר השינה, חלל העבודה, פינת הקפה או המרפסת- החלק החשוב ביותר בשבילכם כנראה יהיה החלל שנמצא בשימוש הכי תכוף ולכן הוא יקבל את הפוקוס בתכנון.
  2. מה הסטייל שלכם? לרוב את השאלה הזאתי ישאל מעצב הפנים עם תמונות השראה שיעזרו לכם לדמיין ולראות מה אתם אוהבים יותר ופחות מבחינת סגנון עיצובי.
  3. מה התקציב שלכם? התקציב הוא חלק משמעותי בשלבי התכנון ולפעמים המעצב יתעדף איזורי מיקוד כדי להכנס לתקציב שהגדרתם. חשוב לסכם את התקציב לעיצוב כבר בשלב תיאום הציפיות.

 

לסיכום-

עיצוב הבית שלכם הוא חלק משמעותי מחיי היום יום שלכם, בית אמור להתאים לכם כמו חליפה שתפורה בהתאמה אישית. אם אתם בוחרים להשקיע במשהו בבית העתידי שלכם כדאי שהוא יהיה תכנון ועיצוב פנים שמותאם לחיים, לצרכים, להעדפות ולסטייל שלכם- דברו עם מעצבת הפנים שלכם כבר ברכישת הדירה החדשה.

מאיה קדם - חדר שינה
צלם: אלעד גונן

אולי תאהבו גם את