חיפוש

3 פעולות שכדאי לעשות כשמקימים אתר חדש

הקמת אתרים הפכה להיות פעולה פשוטה למדי, וכיום, אין צורך להיעזר בבוני אתרים ולשלם סכומים מוגזמים.

אז נכון שפעולת ההקמה הפכה להיות פשוטה יותר, אך לא כל אתר חדש הוא אתר מוצלח!

אז בין אם אתם בלוגרים, בעלי עסקים גדולים או קטנים, או בכלל עצמאיים המקימים אתרים עבור אנשים אחרים חשוב שתדעו מהן הפעולות החשובות ביותר שתצטרכו לעשות לפני פתיחת האתר על מנת להבטיח את הצלחת האתר ולהפוך כל אתר חדש – לאתר מנצח!

 

תכנון האתר

פתיחת אתר היא פעולה הדורשת מחשבה רבה ועלינו לשאול את השאלות הנכונות לפני פתיחת האתר ולוודא כי יש לנו תכנון מוקדם ומדויק שלו. כידוע לנו, יש מגוון רב של סוגי אתרים וכל אתר מביא את הנישה האישית שלו, ולכן, חשוב לבדוק למי אנחנו פונים באתר ומה אנחנו מנסים להשיג ממנו בסופו של דבר.

תכנון מקדים של האתר יכלול את קהל היעד שלנו, המטרות שלנו, פעולות שיווק שנאלץ לעשות (שיווק ממומן, אחסון אתרים, דפי נחיתה ועוד..), סקר שוק ובדיקת אתרים מתחרים.

תכנון מקדים של פעולות אלו ותרשים מדויק של נראות האתר, תוכל למקד אותנו בהקמת האתר ולהבטיח עבורנו את הצלחתו.

 

עיצוב האתר

מזל טוב! פתחתם אתר חדש, לא משנה באיזה נושא האתר, הדבר הראשון שיתפוס לגולשים את העין ויניע אותם לפעולה הוא העיצוב. בנוסף לפן העיצובי חשוב לדאוג לחברה שאחראית על אחסון האתר, שתוכל לפרסמו ברבים. לדוגמא : הוסט סנטר אחסון אתרים, לינוקס ועוד..

בעזרת שירותי האחסון, יותר גולשים ייחשפו לפן העיצובי של האתר.

עיצוב האתר בכללי ודף הפתיחה בפרט צריכים להיות מותאמים לאופי ולצרכיי האתר. העיצוב מתאפיין בדברים הכי קטנים, וכן, אפילו שילובי הצבעים יכולים להשפיע על חווית הגלישה. לכן תחדדו את נושא האתר ואת אופיו טרם פתיחת האתר והתאימו את העיצוב והתוכן לפרטים מדויקים, מומלץ להעזר במעצב גרפי מקצועי.

אם אתם מתכוונים להציע שירות או מוצרים באתר, חשוב לדאוג לתמונות ברורות ואיכותיות של המוצר/ השירות. ויותר מזה – עדיף לצרף מספר תמונות בכדי לתת לגולש חוויית צריכה מעמיקה.

 

אתרים מתחרים

אנו נמצאים בדור המסכים, ולכן בכל תחום נוכל למצוא מגוון רחב של אתרים ופעילות במדיה החברתית. לפני שניגש לבניית האתר, מומלץ לבדוק ולגשש באתרים מתחרים הפועלים על נישה דומה לשלנו בכדי שנוכל לקבל השראה ולאמץ דברים שאהבנו באתר או לחלופין לחדד את הדברים שפחות עבדו באתר ולוותר עליהם בבניית האתר האישית שלנו.

 

סיכום

אז נכון שכל אחד יכול לפתוח ולתפעל אתר, אך לא כל אתר יהפוך להיות מצליח ומוכר.

שלושת הדברים שהזכרנו, אלו אבני הבניין שכל אתר חייב! אז אם התכנון שלכם הוא לפתוח אתר בקרוב, שימו עליהם דגש, מחכים כבר לקבל קישור לאתר.

 

אתר מותאם

אולי תאהבו גם את

למידה דיגיטלית
למידה דיגיטלית ויתרונותיה

בעידן הדיגיטלי הזה, הטכנולוגיה חוללה מהפכה בכל היבט בחיינו, כולל הדרך בה אנו לומדים. למידה דיגיטלית התגלתה ככלי רב עוצמה המנצל את הפוטנציאל של הטכנולוגיה

קראו עוד »