חיפוש

האם משתלם לעשות קידום אורגני בגוגל – איך תקבלו החלטה נכונה

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם אם להשקיע בקידום אורגני לאתר שלהם זה באמת משתלם? התשבה היא חד משמעית – כן! במאמר הבא נסביר לכם למה.

 

יותר קליקים

מודעות של קידום ממומן מופיעות לפני התוצאות האורגניות בגוגל, אך התוצאות האורגניות מקבלות יותר קליקים. חברת Zero Limit Web בדקה בשנת 2019 את יעילות קמפיין ממומן לעומת התוצאות האורגניות וגילתה כי 71% מהקלקות הגולשים הלכו אל התוצאות האורגניות. Ahrefs  ביצעו מחקר דומה, שבו – 85% מההקלקות הלכו אל התוצאות האורגניות. לכן קידום אורגני הוא הרבה יותר יעיל, כיוון שאנשים לא אוהבים שדוחפים להם פרסומות בכל מקום.

 

איכות הלידים

קמפיינים ממומנים יכולים להביא להמון טראפיק לאתר אך לא מעט פעמים זהו טראפיק לא איכותי שמביא לידים לא רלונטיים. וישנו שיעור מאוד גבוה של נטישת גולשים לאחר שניות בודדות. לכן לאורך זמן הקידום האורגני מספק טראפיק לאתר שלכם בעלות נמוכה יותר, ולידים יותר איכותיים ורלוונטיים.

 

מוניטין

השקעה קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית תעזור לכם למתג את העסק שלכם כרציני, סמכותי ואמין. מודעה בפייסבוק אולי תגרום לחשיפה אל הררבה אנשים אך אין זה בהכרח אומר שהם יסמכו עליכם, אתר רציני, שמשיע בקידום אורגני יתפס כמומחה בתחומו

 

טעויות שכדאי להמנע מהן בקידום אורגני

 

תוכן בעל ערך נמוך

למשל תוכן מועתק, או אם יש טקסט מועט באתר, דפים משוכפלים ועוד.

 

תדירות עדכון תוכן נמוכה

כדאי לעדכן את האתר במאמרים ותוכן, אם לא תעדכנו את האתר במשך חודשים אחרים, זה יכול לפגוע בקידום.

 

אתר איטי

אם האתר שלך איטי זה פוגע בקידום משתי בחינות, גוגל לא אוהבת אתרים איטיים כיוון שהיא רוצה לתת לגולשים חווית גלישה טובה ואיכותית לגולשים שלה, לכן מהירות האתר הוא גורם משפיע על הדירוג שלה. בנוסף, גולשים לא אוהבים לגלוש באתר איטי וזה יכול לגרום לנטישת האתר גם אם הוא רלוונטי עבורו.

 

חוסר בעמוד אודות

לגוגל חשוב לדעת כי אתר אמין, שיש על מי לסמוך ומישהו שעומד מאחורי האתר,  אם תתצרפו תמונה של בעל האתר, ותוסיפו פרטים כמו המייל של החברה, כתובת, קישור בגוגל מפות למיקום החברה, קישור לפרופילים ברשתות החברתיות, גוגל יוכל להבין יותר טוב מי עומד מאחורי האתר וידרג אתכם גבוה יותר.

 

אלמנטים כבדים בהדר והפוטר

ההדר והפוטר הם חלקים שנמצאים בכל העמודים באתר, לכן חשוב לשמור עלהם קלילים, כדאי להימנע מלהכניס אלהם תמונות, סרטונים, גרפיקות, או כל אלמנט שיכול להכביד עלהם. אלמנטים כבדים יגרמו לזמן טעינה ארוך יותרר של העמוד.

 

חוסר בעמוד צור קשר

זה הדבר הכי בסיסי כדי לגרום לאמון וסמכות של אתר, היכולת ליצור קשר עם מישהו, הידיעה שיש מישהו לדבר איתו במידת הצורך.

אתר אינטרנט

 

אולי תאהבו גם את

למידה דיגיטלית
למידה דיגיטלית ויתרונותיה

בעידן הדיגיטלי הזה, הטכנולוגיה חוללה מהפכה בכל היבט בחיינו, כולל הדרך בה אנו לומדים. למידה דיגיטלית התגלתה ככלי רב עוצמה המנצל את הפוטנציאל של הטכנולוגיה

קראו עוד »