חיפוש

קניית עוקבים באינסטגרם – 5 דברים שאסור לעשות

אין ספק כי האינסטגרם היא כיום הפלטפורמה החשובה ביותר לעסקים רבים. כך לדוגמא כל מי שרוצה להגיע אל לקוחות בגילאי העשרים צריך לעשות זאת דרך אינסטגרם. כך הפעילות באינסטגרם חייבת לעניין כל מנהל שיווק וכל מנכ"ל וזאת בכדי להגיע אל כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אחת הדרכים החכמות ביותר להגדיל את העוקבים שלכם באינסטגרם היא לקנות עוקבים. עליכם להבין כי ככל שבעמוד שלכם יש יותר עוקבים כך הוא מגיע אל יותר אנשים ולכן קניית עוקבים היא צעד כל כך חכם. עם זאת, אנו חייבים לציין כי יש דברים אשר אסור לעשות בעת קניית עוקבים ואנו נביא חמש דברים אשר אסור לעשות בעת קניית עוקבים וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו אם אתם רוצים להצליח בקניית העוקבים שלכם.

 

  • לקנות עוקבים באתר מחו"ל

אחת הטעויות הרציניות ביותר היא לקנות עוקבים באתר מחו"ל. אי אפשר לברר פרטים על אתרים בחו"ל ואי אפשר לדעת מה רמתם המקצועית ולכן כדאי לקנות עוקבים רק מאתרים ישראלים וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לפעול בחכמה.

 

  • לקנות עוקבים ביום הראשון שהדף שלכם פעיל

עוד דבר שלא כדאי לעשות הוא לקנות עוקבים ביום הראשון שהעמוד שלכם עלה לאוויר. אם תעשו זאת אינסטגרם ידעו כי משהו לא תקין ולכן כדאי לקנות עם קניית העוקבים לאחר עליית העמוד לאוויר. התייעצו עם החברה שמוכרת עוקבים והיא תעזור לכם לקנות עוקבים מבלי שמישהו ידע על כך וזה שווה המון.

 

  • לקנות עוקבים לא ישראלים

אם אתם חברה ישראלית הפונה אל השוק הישראלי הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה לקנות עוקבים מחו"ל מכיוון שהדבר יראה מוזר והזוי ולכן עוקבים קונים רק של ישראלים ולא של אנשים מחו"ל אשר אין להם קשר למותג שלכם או לחברה שלכם בטח אם הם אינם מבינים עברית. פנו אל סושיאל בוסט ותקבלו את העוקבים הטובים ביותר בארץ בפער ניכר מהמתחרים.

 

  • לקנות עוקבים בזול

אל תתפתו ללכת אחר הבטחות ללא בסיס. עליכם להבין שאם מוכרים לכם עוקבים בזול אזי זה סימן מבשר רעות. אנו לא אומרים לכם לקנות את העוקבים היקרים ביותר בשוק אך אנו חייבים לציין כי מחיר נמוך במיוחד זה דבר מבשר רעות וזה לא משהו שכדאי לזלזל בו כאשר אתם עומדים לפני קניית עוקבים.

 

  • לקנות עוקבים אשר אין להם דף אינסטגרם פעיל

עליכם להבין כי עוקבים אשר לא פעילים באינסטגרם הם עוקבים שלא כדאי לקנות. אם העוקב שלכם לא פעיל אזי זה יהיה ברור שהוא מזויף וזה בעייתי. לכן שימו לב איזה עוקבים אתם קונים וודאו כי אתם קונים עוקבים פעילים אשר יש להם דפים פעילים וזה ישרת אתכם בצורה נהדרת לאורך זמן.

אינסטגרם

אולי תאהבו גם את

למידה דיגיטלית
למידה דיגיטלית ויתרונותיה

בעידן הדיגיטלי הזה, הטכנולוגיה חוללה מהפכה בכל היבט בחיינו, כולל הדרך בה אנו לומדים. למידה דיגיטלית התגלתה ככלי רב עוצמה המנצל את הפוטנציאל של הטכנולוגיה

קראו עוד »
תוכנת עיצוב
חברת אדובי תוכנות

קצב ההתפתחות הטכנולוגית מהיר ומסעיר למדי בימים אלו וסביר להניח שעוד יוגבר עם חלוף הזמן. במרוצת השנים הפכנו לדור דיגיטלי שחי בעולם שכולו וירטואלי ולאור

קראו עוד »