חיפוש

איך חברת מיתוג תיקח את העסק לרמה גבוהה יותר

כיום, כאשר השוק מוצף בעסקים קטנים ובינוניים המנסים לשרוד, כל עסק רוצה לבלוט בשטח.

מעבר לנוכחות גדולה בשטח, על עסק המחפש להגדיל הכנסות להתעדכן בטרנדים החמים בשוק, להיראות חדשני ואטרקטיבי ולשדר רצינות.

על מנת לעשות את זה בצורה הטובה ביותר כדאי לשכור את שירותיה של חברת מיתוג, היודעת לעטוף את העסק במערכת ליווי החושבת על הכל.

 

שפה גרפית

חברות מיתוג שונות מסייעות לעסקים במספר רבדים ובהם השפה הגרפית המייצגת את העסק. השפה הגרפית היא הלוגו, הצבעים והצורות המהווים את סימן ההיכר של העסק. בעולם בו אדם קולט אלפי מסרים בשניה, הכל זז מהר ושגרת החיים היא מירוץ לתפיסת תשומת הלב של האדם, לוגו לבדו כבר אינו מספיק למיתוג המוצר. מיתוג המוצר ייבחר בעזרת מיקוד קהל היעד ובחירת צבעים התואמים את תחום העסק וקהל היעד. בנוסף, ייבחרו גם כרטיסי ביקור, דפי לוגו ומוצרים ממתוגים נוספים על מנת לשמור על שפה גרפית אחידה שתסייע לאדם לזהות את המותג גם אם ראה מוצר רק לרגע.

 

ייעוץ אסטרטגי

עסקים שונים זה מזה בגודלם, בשאיפותיהם, בכוח הגדילה שלהם ובמבנה הארגוני שלהם ולכן חברת מיתוג תיקח גם את המשתנים האלה בחשבון בעת הצעת מיתוג ופרסום ללקוח. לקוח גדול, הפותח בו זמנית מספר סניפים, יגבש עם חברת המיתוג אסטרטגיה שונה לחלוטין מעסק קטן המתחיל בחנות מפעל משפחתית. כמו כן, עסק המעוניין לגדול ולגייס עובדים נוספים יציב מטרות שונות מעסק הרוצה להישאר משפחתי ומעוניין רק בהכנסת ההגדלות. ייעוץ אסטרגי כולל בתוכו גם ניתוח שוק ולקיחה בחשבון של המתחרים, על מנת לבנות אסטרטגיה דינמית המחוברת לשטח, וגם ליווי לאחר ביצוע האסטרטגיה על מנת לראות אם הניבה תוצאות.

 

שיווק ומדיה

חברת המיתוג לא מסייעת רק במיתוג אלא גם בחקר שוק ושיווק במדיות השונות. חברת השיווק מבררת יחד עם בעל העסק את השדר שהוא רוצה שיצא מהעסק שלו, קהל היעד והדרכים הטובות ביותר להגיע אליו. כמו כן חברת המיתוג מנתחת את נתוני הגלישה כמו שעות בהן יש יותר תנועה באתר, עמודים בהם התעכבו במיוחד ומוצרים נרכשים ומשנה את אסטרטגיות השיווק והמדיה בהתאם.

 

בניית אתר

בשנת 2021 כל עסק המכבד את עצמו מחזיק אתר אינטרנט. אתר האינטרנט מעוצב בשיתוף חברת המיתוג על מנת שיראה רציני ומזמין. בנוסף, חברת המיתוג תסייע בעיצוב תוכן האתר, מבנה האתר, התמונות העולות אליו, התכנים המוכנסים אליו ובקרת האיכות בסוף תהליך הבנייה. כמו כן חברת המיתוג עובדת מול מנועי החיפוש הגדולים כדי שהאתר יקפוץ ראשון בעת חיפוש מילות חיפוש הקשורות לעסק. חברת המיתוג מסייעת גם במציאת תוכן ראוי ומושך להעלות לאתר על מנת לגרום ללקוח נוחות ותחושה שהוא מתנהל מול עסק מקצועי ברמה גבוהה.

 

אתר בבנייה

אולי תאהבו גם את

למידה דיגיטלית
למידה דיגיטלית ויתרונותיה

בעידן הדיגיטלי הזה, הטכנולוגיה חוללה מהפכה בכל היבט בחיינו, כולל הדרך בה אנו לומדים. למידה דיגיטלית התגלתה ככלי רב עוצמה המנצל את הפוטנציאל של הטכנולוגיה

קראו עוד »
תוכנת עיצוב
חברת אדובי תוכנות

קצב ההתפתחות הטכנולוגית מהיר ומסעיר למדי בימים אלו וסביר להניח שעוד יוגבר עם חלוף הזמן. במרוצת השנים הפכנו לדור דיגיטלי שחי בעולם שכולו וירטואלי ולאור

קראו עוד »