חיפוש

כמה עולה לפרסם בטיקטוק את העסק שלי?

בעלי עסקים רבים פונים אלינו לאחרונה ומבקשים לדעת כמה הם ישלמו על פרסומים ברשתות החברתיות. מדובר במספר רב מאוד של פניות שגרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק את העלויות השונות עבורם. עד כה בדקנו את העלויות של פרסומים בפייסבוק ובאינסטגרם. הפעם, יצאנו לבדוק כמה הם ישלמו על פרסומים בטיקטוק וחזרנו עם כל המידע.

 

עובדה שחשוב לדעת בנוגע לעלויות – הן משתנות בהתאם לפרסום הנבחר

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו בנושא, אתם וודאי יודעים כי יש כל מיני אפשרויות פרסום ברשתות החברתיות. האפשרות המוכרת ביותר היא פרסום ממומן. כלומר, מודעות שקופצות לגולשים באפליקציה בזמן שהם מעבירים את הסרטונים השונים. האפשרות השנייה היא פרסום עם חסות.

פרסום מסוג זה מאפשר לבעלי עסקים שונים לפנות אל גולשים בטיקטוק במטרה להציע להם לפרסם את העסק שלהם באופן אגבי. אפשרות פרסום זו כוללת במרבית המקרים סרטון ובו הגולש מציג את המוצר ומציין את היתרונות שבו. חשוב שתדעו זאת, כדי שתדעו שהפרסומים הללו הם שונים והעלויות שלהם משתנות גם כן.

עלויות

כמה יעלה לכם פרסום ממומן?

אם תבחרו לפרסם את העסק שלכם באמצעות פרסום ממומן בטיקטוק אתם צפויים לשלם בסביבות ה – 4,000 ש"ח לפרויקט. ראוי לציין כי יש סוגים שונים של פרויקטים וכל אחד מורכב מקריטריונים שונים שמותאמים אליכם. מדובר למשל בתדירות ההצגה של הפרסום וכו'. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר של חברה בשם אינסייט שמתמחה בנושא. נציג מטעם החברה יוכל להציג בפניכם הצעת מחיר מדויקת שתתאים לצורך שלכם.

 

שימו לב שאתם בוחרים בחברת פרסום מומלצת

אם אתם מתכננים לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק, עליכם לבדוק היטב את חברות הפרסום השונות שמציעות לכם ליישם את הפרסום דרכן. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים כי תבחרו בסופו של דבר בחברה מומלצת ומוכרת, כזו שמכירה את הטיקטוק כמו את כף היד שלה. בחירה בחברה כזו תבטיח לכם שהפרסום ישתלם לכם בסופו של דבר.

 

איך בוחרים חברת פרסום מומלצת שמכירה את הטיקטוק?

אנחנו ממליצים לכם להסתייע בחוכמת ההמונים כדי להגיע אל חברה מומלצת ומוכרת שמפרסמת הרבה בטיקטוק. אנחנו התייעצנו בנושא בקבוצות פייסבוק שעוסקות בשיווק של עסקים קטנים וגדולים. אם אתם מעדיפים להגיע אל חברה מומלצת בדרך אחרת, כדאי שתדעו שאתם יכולים ליישם את הדרכים הבאות:

  1. להתייעץ עם בעלי עסקים שאתם מכירים מקרוב
  2. לקרוא חוות דעת על חברות פרסום בגוגל
  3. ליצור קשר עם חברה אקראית ולשוחח עם נציג מטעמה, כדי להבין את המקצועיות שלה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה יעלה לכם לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בעלויות שמשתנות בהתאם לקריטריונים שונים, כך שנותר לכם לפנות אל חברת פרסום ולקבל הצעה מדויקת.

צוות עסקי

אולי תאהבו גם את