חיפוש

פסח, מצה ומרור: מה קונים לעובדים בפסח?

כמי שאחראיים מידי שנה על קניית מתנות לעובדים בחג, אנו מוצאים את עצמנו בכל פעם תוהים – מה תהיה רשימת המתנות שלנו לחג הבא? כן, אלו הם חיינו. בכל פעם אנו צריכים לבחור מתנות לחג הבא. יש מי שחושבים מדובר בעניין פשוט ומעניין, אבל האמת היא שככל שהזמן עובר, הרעיונות אוזלים והעניין הופך להיות קשה יותר. לכן, יצאנו לבדוק הפעם עם מומחים מה קונים לעובדים לפסח הקרוב. הישארו אתנו ותגלו מה בחרנו.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע אל המתנות לפסח

רגע לפני שנציג בפניכם את המתנות שבחרנו להעניק לעובדים שלנו בפסח הקרוב, אתם צריכים לדעת שהסתייענו הפעם בגורמים חיצוניים. החלטנו לעשות כך לאחר שהבנו שנגמרו לנו הרעיונות. הגורמים החיצוניים הללו הם 3 עובדים בכירים בחברה. הזמנו אותם לכוס קפה בחדר הישיבות ופשוט שאלנו אותם את השאלות הבאות:

  • מה הכי הייתם רוצים לקבל לפסח?
  • מה אתם חושבים שיכול להתאים לשאר העובדים?
  • האם אתם רוצים מתנה אחת קטנה או כמה מתנות גדולות?

השאלות הללו הניבו את התשובות שאפשרו לנו לדעת מה יהיו המתנות לפסח הקרוב. האפשרויות הללו יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

פסח, מצה ומרור: מה קונים לעובדים בפסח? הצעה מספר 1 – ערכת חוף

מסתבר שמרבית העובדים רוצים מתנות שקשורות לים ולקיץ. שכן, האביב בפתח ובארץ שלנו זה בעצם אומר שהקיץ כבר כאן. הרי האביב לא באמת אביבי, די חם בארץ ואפשר להתחיל ללכת לים. לכן, מרבית העובדים ציינו שהם היו שמחים לקבל ערכת חוף שתאפשר להם לצאת ולהשתזף. אתם יכולים לבחור במתנה הזו ולהפסיק לחפש אחר מתנות לפסח לעובדים כי אם תשאלו אותנו, אנו נאמר לכם שזו המתנה הטובה ביותר.

 

פסח, מצה ומרור: מה קונים לעובדים בפסח? הצעה מספר 2 – בקבוק נירוסטה

המתנה שהגיעה אל המקום ה – 2 בדירוג שלנו היא בקבוק נירוסטה. בטח שמתם לב שגם כאן מדובר בהצעה שנוגעת לקיץ ולימים החמים ואתם לא טועים. בקבוק מסוג זה יכול לשמור על השתייה קרה לאורך זמן והוא נוח לשימוש לא רק במקום העבודה, אלא גם מחוצה לו.

 

פסח, מצה ומרור: מה קונים לעובדים בפסח? הצעה מספר 3 – מחצלת

אם מסיבה כלשהי לא בחרתם את האפשרות ה – 1, אתם יכולים לבחור את המחצלת. העובדים שלכם יוכלו לעשות בה שימוש לא רק בים, אלא גם בנסיעה למעיינות, נחלים או כל מקום אחר בטבע שמצריך ישיבה נוחה על האדמה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן המתנות שאתם יכולים וצריכים לקנות לעובדים שלכם לפסח הקרוב. כעת, כשיש בידיכם את 3 ההצעות שצוינו לעיל, נותר לכם רק לבחור את אלו המתאימות לכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

מתנה קטנה

 

אולי תאהבו גם את