חיפוש

הלוואות עם תנאים אטרקטיביים לעסקים קטנים

בסופו של דבר, העסקים הקטנים והבינוניים הם העסקים שמניבים למדינה את הרווחים הגדולים ביותר. כל עסק משלם מס וכך הרווחים המצטברים מעסקים אלו הם משמעותיים למדינה. מסיבה זו המדינה מעודדת הלוואות לעסקים קטנים. היא מתפעלת מערך של הלוואות בערבות מדינה.

אך אם נבחן את הנתונים נגלה כי פחות מחמישים אחוז מהפונים לקרן בערבות מדינה זוכים בסופו של דבר לקבל הלוואה זו. כדאי שתדעו שיש עוד גופים פיננסים אליהם ניתן לפנות כאשר מעוניינים לקבל הלוואה משלמת לעסק.

 

אילו גופי מימון מציעים הלוואות אטרקטיביות לעסקים?

חשוב לזכור כי כדי למצוא הלוואה משתלמת בעלת תנאים מתאימים לצרכי העסק, לא ניתן להתבסס על גופי המימון ועל מה שהם אומרים כשהם מציעים את מרכולתם… כל גוף מימון ירצה לשווק את עצמו לכן הוא יכריז שההלוואה שהוא מציע היא האטרקטיבית ביותר. חשוב לבדוק את הנתונים עצמם, תכל'ס, מהם פני הדברים, מה גובה הריבית, מה גובה ההחזר החודשי הצפוי וכן הלאה.

הלוואות לעסקים מוצעות על ידי מגוון רחב של גופי מימון החל מבנקים, חברות מימון חיצוניות, קרנות מימון שונות ואפילו חברות אשראי. בתור בעלי עסק העדיפו לפנות קודם כל לבנק בבקשה לקבלת הלוואה. נקודה חשובה במקרים כאלו היא הפנייה לאיש מקצוע מומחה לגיוס מימון.

 

איך מוזילים את מחיר ההלוואה?

את מחיר ההלוואה לעסק ניתן להוזיל. מרבית הלווים לא יודעים זאת, אך גופי המימון כולם מאפשרים ניהול משא ומתן והוזלת מחירים בהתאם לתנאים והוכחות בשטח. אם אתם מגיעים לגוף מימון בבקשה להלוואה אך לאחר קבלת אישור להלוואה אתם פונים לגוף מימון נוסף המציע הצעת ריבית זולה יותר, אתם יכולים להציג אותה לגוף המימון הראשון ובכך לדחוק לפינה את גוף המימון הראשון שעשוי להוזיל לכם את מחיר הריבית.

ניהול משא ומתן בדרך לגיוס מימון היא חובה. יחד עם זאת, צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה מקצועית יעילה ונכונה. איש מקצוע העוסק בתחום ינהל עבורכם את המיקוח הזה בצורה הטובה ביותר שניתן.

שימו לב, את מחיר הריבית גוף המימון קובע בהתאם לתנאי ההלוואה שלכם. הוא בודק את כיולת ההחזר שלכם, אחוז המימון הנדרש לכם, הסיכון הכלכלי הנלווה לאישור הלוואה עבורכם וכך הוא קובע את מחיר הריבית. דרך קלה לבחינת המצב הכלכלי של מבקש ההלוואה היא דרך עיון בדו"ח דירוג האשראי. אם דירוג האשראי שלכם בעייתי, פנו לבדוק את הדרכים לשיפור הדירוג. כי זה אפשרי במרבית המקרים.

 

לסיכום

כדי לקבל הלוואה לעסק עם תנאים אטרקטיביים חשוב להכיר את עולם ההלוואות ולדעת מה נכון לעשות ואיך נכון לפנות אל גופי המימון. בגלל שמעטים הם בעלי העסקים שהצליחו לגייס הלוואות יעילות בכוחות עצמם. היום יותר מאי פעם בעלי עסקים ממליצים לפנות לקבלת ייעוץ להלוואות.

הלוואות

אולי תאהבו גם את