חיפוש

קנאביס רפואי – עישון, אידוי או שימוש בשמן? 

צרכנים שקיבלו רק לאחרונה את האישור הרשמי לרכישה של קנאביס רפואי תוהים לא פעם לגבי אופן הצריכה של הקנאביס. כדי להקל על אלו שעדיין לא מכירים את התחום באופן מעמיק, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם המידע שיאפשר להם לדעת מהי הדרך המתאימה להם ביותר מבין 3 האפשרויות הבאות: עישון, אידוי ושמן. הישארו אתנו ותגלו מהי הדרך המתאימה לכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שסקרנו את הנושא באופן מעמיק ברחבי הרשת ולא מצאנו תשובות. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בבירור מעמיק עוד יותר. לכן, כתבנו פוסט ברשת חברתית מוכרת ופנינו אל צרכני קנאביס רפואי שיודעים דב או שניים על אפשרויות הצריכה. ביקשנו מהם לציין בפנינו את הפרטים הבאים:

  • באיזה סוג של קנאביס אתם משתמשים?
  • איך אתם צורכים את הקנאביס שלכם?
  • מה אתם יכולים לספר לנו על אופן הצריכה שלכם?
  • האם צרכתם בעבר את הקנאביס בדרך אחרת? אם כן – באיזו דרך?

 

התשובה של י' מפתח תקווה – צריכה של שמן

י' ביקש להישאר בעילום שם ואנו מכבדים זאת. לדבריו, הוא צורך כבר מעל 3 שנים קנאביס רפואי אותו הוא קונה כשמן. מדובר בעצם בבקבוקון שניתן לטפטף כמה טיפות ממנו על הלשון. ראוי לציין כי יש מי שבחורים לצרוך שמן קנאביס רפואי בזמן האוכל (מידע שיכול להתאים למי מכם שמעדיפים להוסיף אותו כתוספת מזון). י' ציין כי צריכה של קנאביס באמצעות שמן היא נוחה ביותר בגלל שניתן לצרוך אותו בכל מיני דרכים שונות, תוך טפטוף על מאכלים שונים או במשקאות.

 

התשובה של ג' מתל אביב – צריכה באידוי

ג' ציינה כי היא מעדיפה לצרוך את הקנאביס שלה באידוי. לדבריה, הדרך הזו נוחה לה ביותר בגלל שהיא לא מרגישה בנוח עם השמן ומצד שני, היא מעדיפה להימנע מעישון. עשן גורם לה לא פעם לפריחה בגוף והיא הבינה שהיא חייבת להימנע ממנו. היא ציינה כי בעבר צרכה את הקנאביס שלה בעישון, אך ברגע שהבינה שזה גורם לה לפריחה, היא ניסתה שמן שלא התאים עבורה, עד שהגיעה אל האידוי שמצא חן בעיניה.

 

התשובה של ד' מחיפה – צריכה בעישון

ד' ציין שהוא בוחר לצרוך את הקנאביס שלו אך ורק באמצעות עישון. לדבריו, צריכה של קנאביס באמצעות שמן או באמצעות אידוי לא מאפשרת לו להרגיש שהוא צורך אותו. הוא ניסה בעבר את שתי הדרכים הללו ובסופו של דבר, הוא בחר ללא היסוס בעישון. הגלגול של החומר לדבריו, מאפשר לו להירגע.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכל אחד ואחת מכם לדעת את הפרטים השונים אודות 3 אפשרויות הצריכה של הקנאביס. כך שכעת, נותר לכם רק לבחור את הדרך הנוחה לכם.

שמן קנאביס רפואי

אולי תאהבו גם את

הימורי Moneyline
5 סוגי הימורי ספורט חוקיים

הימורי ספורט הפכו לעיסוק פופולרי יותר ויותר עבור מיליוני מעריצים ברחבי העולם. עם מגוון רחב של אפשרויות הימורים זמינות, חובבים יכולים להמר על ענפי הספורט

קראו עוד »
חַשׂפָנוּת
חשפנות – מה אומר החוק?

בשנים האחרונות יש שיח ער בכל הנוגע לתחום החשפנות והקביעה בנוגע אליו בחוק. יש מי שסבורים שחשפנות נחשבת לעבירה פלילית מכיוון שהיא מתבצעת כנגד החוק

קראו עוד »
בקבוקון של שמן
מה זה THC והאם זה ממסטל

הרוב המוחלט של האנשים בוחרים לתייג את צמח הקנאביס בשתי צורות שונות: קבוצה אחת שמאמינה כי הלגליזציה מוצדקת והיא מעבר לפינה, טוענת כי לצמח יש

קראו עוד »
גבר מחזיק איבר מין
ג'ל קמגרה – חוות דעת

ג׳ל הקמגרה מכים גלים בארץ ובעולם בשנים האחרונות, בעיקר בקרב גברים שעד כה חששו או נמנעו מלהשתמש במוצרים שונים לשיפור התפקוד המיני. מהו בעצם הג׳ל

קראו עוד »