חיפוש

הכל על שפת גוף במשחקי פוקר

אפילו דני רובס שר בזמנו שיר על "שפת הגוף", אבל לא בטוח שהוא התכוון לאותה שפת גוף שאנשים מפגינים במהלך משחקי פוקר. בשורות הבאות, נעבור על סממני שפת גוף נפוצים במהלך משחקי פוקר, נבין כיצד לקרוא אותם ואף איצד להשתמש בהם כדי לנצח – המשיכו לקרוא כדי לחדד את ה-"גיים" שלכם.

 

לפני הכל, שפת גוף עדיין רלוונטית בימי פוקר מקוון?

בעוד כי פוקר אונליין הופך פופולארי במיוחד עם השנים, שפת גוף אינה מתבטאת בו. לעומת זאת, משחקים פיזיים, בשולחן הפיזי, זה כבר סיפור אחר לגמרי – שפת גוף מובילה את המשחקים האלה. באופן כללי, פלטפורמות כמו 7xl ישראל הופכות מאוד נפוצות בימינו האינטרנטיים. עם זאת, יחד עם הפופולאריות ההולכת וגוברת של פוקר מקוון, המשחקים הפיזיים עדיין מאוד אהובים גם בימינו המתקדמים כ"כ מבחינה טכנולוגית. לכן, רגע לפני שאתם מתקבצים יחדיו סביב השולחן, אתם והחבר'ה, כדאי להבין דבר או שניים לגבי שפת גוף, כיצד היא מתבטאת וכיצד אפשר לנהל אותה נכון.

 

כיצד שפת גוף מהווה כלי חשוב בפוקר?

בסופו של דבר, שפת גוף היא כלי המאפשר לשחקנים מיומנים לזהות כל מיני סימנים עדינים סביב השולחן. בפועל, אם תצליחו לקרוא שפת גוף של שחקנים אחרים, זה יאפשר לכם להנות מיתרון משמעותי במשחק, בין אם מדובר בזיהוי בלוף, חשיפת יד חזקה וכו'. בתוך כך, ישנם כמה היבטים עיקריים של שפת גוף שכדאי להיות מודעים אליהם, כמו למשל אלו לפניכם:

  • הבעות פנים: לא פעם, סמנטיקה של שפת גוף מתבטאת בעיניים, בגבות, בפה ובחיוך. כל אלו יכולים לחשוף מנעד רגשות כמו ביטחון, עצבנות, פחד או שמחה.
  • תנועות גוף: בין אם מדובר בתזזיתיות, בנטייה קדימה או אחורהשל הגוף, מגע בפנים או בצוואר, כל הסימנים האלו יכולים להעיד על אי נוחות, חוסר ביטחון או שהשחקן מסתיר מידע.
  • שימוש בידיים: כדאי לשים לב לאופן הנגיעה בקלפים של השחקנים, לצורת ההימור, לסידור הז'יטונים וכו' – כל אלה יכולים להוות רמזים לגבי חוזק היד.

 

כמה מילות סיכום על מתח בפוקר – והזיהוי שלו

לסיכום, חשוב לשים לב להתנהגות הכללית של שחקנים סביב השולחן. לצורך העניין, אם אתם שמים לב שקצב הנשימה של שחקנים אחרים משתנה משמעותית, או שמא הם לפתע מפתחים איזשהו דיבור מהיר, חד וחותך, אולי הם מזיעים אם משתעלים – כל הסימנים האלה יכולים בהחלט להצביע על מתח וחרדה של שחקנים.

בסופו של יום, חשוב לזכור את הדבר הבא – עיניים הן החלון לנשמה, אבל שפת גוף טומנת בחובה המון סימנים מסגירים. במילים אחרות חשוב מצד אחד להתמקד בהבעות הפנים של השחקנים האחרים. אבל מצד שני, חשוב גם לשים לב לשפת הגוף הכללית שלהם. עם זאת, לסיום, נציין כי שפת גוף ממש לא מהווה מדע מדויק, ולכן ייתכנו פרשנויות שונות לאותן תנועות. אז, גם אם אתם בטוחים שזיהיתם שפת גוף מסגירה, שמרו על איפוק, מה שנקרא "פוקר פייס".

פּוֹקֶר

אולי תאהבו גם את

הימורי Moneyline
5 סוגי הימורי ספורט חוקיים

הימורי ספורט הפכו לעיסוק פופולרי יותר ויותר עבור מיליוני מעריצים ברחבי העולם. עם מגוון רחב של אפשרויות הימורים זמינות, חובבים יכולים להמר על ענפי הספורט

קראו עוד »
חַשׂפָנוּת
חשפנות – מה אומר החוק?

בשנים האחרונות יש שיח ער בכל הנוגע לתחום החשפנות והקביעה בנוגע אליו בחוק. יש מי שסבורים שחשפנות נחשבת לעבירה פלילית מכיוון שהיא מתבצעת כנגד החוק

קראו עוד »
בקבוקון של שמן
מה זה THC והאם זה ממסטל

הרוב המוחלט של האנשים בוחרים לתייג את צמח הקנאביס בשתי צורות שונות: קבוצה אחת שמאמינה כי הלגליזציה מוצדקת והיא מעבר לפינה, טוענת כי לצמח יש

קראו עוד »
גבר מחזיק איבר מין
ג'ל קמגרה – חוות דעת

ג׳ל הקמגרה מכים גלים בארץ ובעולם בשנים האחרונות, בעיקר בקרב גברים שעד כה חששו או נמנעו מלהשתמש במוצרים שונים לשיפור התפקוד המיני. מהו בעצם הג׳ל

קראו עוד »