חיפוש

חשפנות – מה אומר החוק?

בשנים האחרונות יש שיח ער בכל הנוגע לתחום החשפנות והקביעה בנוגע אליו בחוק. יש מי שסבורים שחשפנות נחשבת לעבירה פלילית מכיוון שהיא מתבצעת כנגד החוק ויש מי שסבורים שמדובר בעניין שטרם נחקק במדינה המתקדמת שלנו. יצאנו לבדוק אילו מהסברות היא נכונה, או שמא ישנה בכלל עובדה אחרת בנושא? הישארו אתנו ותגלו מה החוק אומר לגבי חשפנות.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם 3 גברים שמכירים את תחום החשפנות מקרוב. אם יצא לכם לבקר במועדוני החשפנות שפעלו עד לא מזמן ברחבי תל אביב, אתם בוודאי תכירו אותם. אותם גברים סיפרו לנו את כל הפרטים שהם יודעים בנוגע לחשפנות ולחוק במדינה. הם אמנם לא מחוקקים ולא יושבים בכנסת, אבל יש להם מידע רב בנושא, פשוט בגלל שהם חיים את התחום באופן מעמיק כבר כמה שנים.

 

אז מה אומר החוק לגבי חשפנות?

הגברים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שכל מי שאומר שתחום החשפנות הוא אינו חוקי – טועה ובגדול. שכן, לדבריהם, כל העניין שנוגע לעבודתן של חשפניות טרם חוקק בכנסת. היו לא מעט וועדות שדיברו על מיגור התחום, אך לא הייתה מסקנה סופית לגביהן. כך שאפשר לומר בוודאות וללא חשש שמדובר בתחום אפור. הוא לא נחשב ללא חוקי, אבל יש מסביבו ערפילים שגורמים לכולם לתהות בנושא.

 

האם צפוי להיות חוק בנושא בקרוב?

מבירור שערכנו בעצמנו ברחבי הרשת, גילינו שהגברים שסייעו בכתיבת המדריך אכן צודקים. מסמך שנכתב לאחר שהתקיימה וועדה בכנסת בנושא זה ציין כי נכון לאותם רגעים, החשפנות אינה נחשבת לעניין לא חוקי. מדובר בעצם בעניין שנתפס בעיני רבים כלא מוסרי שלא חוקק חוק לגביו. ביררנו אם צפוי להיות חוק בנושא זה בקרוב וגילינו שנכון לרגע כתיבת מילים אלו, לא צפויה להתקיים וועדה נוספת בנושא בקרוב.

 

אז אפשר להגיע אל מועדון חשפנות ללא חשש?

אם עד היום לא הגעתם אל מועדון חשפנות בגלל שחששתם שמדובר בעניין לא חוקי, תרשו לנו לספר לכם שלא מעט מועדוני חשפנות ברחבי תל אביב נסגרו בתקופה האחרונה. כך שהתחום אכן מעורפל ולא ברור. שכן, אם מדובר כאן בעניין חוקי, מדוע המועדונים נסגרים? לשאלה המרתקת הזו אין לנו תשובה. אנו סבורים שנכתוב בהמשך מדריך מקיף גם לגביה כדי לבחון את העניין לעומק.

 

כמה מילים לפני שהמדריך מסתיים

רגע לפני שהמדריך נגמר, חשוב לנו לציין בפניכם שחשפנות היא אמנם נחשבת לחוקית, אך אם תיקחו בה חלק אתם עשויים למצוא את עצמכם בחשש תמידי. שכן, הדבר עלול לגרום לכך שתתהו בכל רגע אפשרי אם יגיעו שוטרים לפשוט על המקום ומה צפוי להיות גורלכם במידה ומצב שכזה יקרה. כך שחשוב שתיקחו בחשבון את כל הנכתב במדריך ותבחרו את הדרך הנכונה עבורכם.

חַשׂפָנוּת

אולי תאהבו גם את

הימורי Moneyline
5 סוגי הימורי ספורט חוקיים

הימורי ספורט הפכו לעיסוק פופולרי יותר ויותר עבור מיליוני מעריצים ברחבי העולם. עם מגוון רחב של אפשרויות הימורים זמינות, חובבים יכולים להמר על ענפי הספורט

קראו עוד »
בקבוקון של שמן
מה זה THC והאם זה ממסטל

הרוב המוחלט של האנשים בוחרים לתייג את צמח הקנאביס בשתי צורות שונות: קבוצה אחת שמאמינה כי הלגליזציה מוצדקת והיא מעבר לפינה, טוענת כי לצמח יש

קראו עוד »
גבר מחזיק איבר מין
ג'ל קמגרה – חוות דעת

ג׳ל הקמגרה מכים גלים בארץ ובעולם בשנים האחרונות, בעיקר בקרב גברים שעד כה חששו או נמנעו מלהשתמש במוצרים שונים לשיפור התפקוד המיני. מהו בעצם הג׳ל

קראו עוד »