חיפוש

הגעת לגיל 40 – אולי כדאי לבחון מעבר למולטיפוקל

הגעת לגיל 40 – אולי כדאי לבחון מעבר למולטיפוקל

השימוש בעדשות מולטיפוקל במקום עדשות המשקפיים הרגילות היווה, ועדיין מהווה, מהפך משמעותי בחייהם של האנשים אשר זקוקים למספר משקפי ראייה לצרכים שונים. הנוחות והיעילות שבשימוש בעדשות אלו, מאפשר לרבים להיות תלויים פחות במספר משקפיים. אם כן, מתי הכי נכון לעבור למולטיפוקל?

 

מה זה בכלל מולטיפוקל?

לפני שנתחיל לעסוק בזמן המתאים ביותר למעבר מעדשות רגילות לעדשות מולטיפוקל, נצטרך ליישר קו ולוודא מהן בכלל עדשות מולטיפוקל. אם כן, עדשות מולטיפוקל הן למעשה עדשות רגילות לכל דבר, מלבד עובדה אחת המייחדת אותן מהעדשות הרגילות. ובכן בניגוד לעדשות רגילות, עדשות אלו יכולות לשמש לראייה במספר טווחים בהתאם לצורך, ולא רק לראייה לטווח מסוים כגון קריאה או נהיגה בלבד.

 

מה היתרונות של שימוש בעדשות מולטיפוקל?

כפי שניתן להבין, לשימוש בעדשות מולטיפוקל ישנו יתרון משמעותי וחזק על פני כל שאר עדשות המשקפיים הסטנדרטיות, והוא עניין המרחק האחיד שמונע שימוש במספר זוגות משקפיים. בנוסף לכך, קיימים יתרונות נוספים.

  1. אפשרות לשימוש בזוג אחד בלבד של משקפיים ולא בכמה זוגות.
  2. זוג משקפיים אחד לשימוש ראייה בטווח קצר עד טווחים ארוכים. טווח קריאה ועד לטווחים ארוכים כגון צפייה בטלוויזיה, נהיגה וכו'.
  3. מאחר שאין צורך להוריד את עדשות המולטיפוקל בתכיפות, המשקפיים נהרסות לעיתים רחוקות, לאחר תקופת שימוש ארוכה.

 

באיזה גיל הכי מומלץ לבחון מעבר למולטיפוקל?

לאחר שהבנו בצורה מיטבית מהן עדשות מולטיפוקל ומהם היתרונות של שימוש בעדשות אלו, נוכל לפנות לשאלה הראשית – באיזה גיל הכי מומלץ לבחון מעבר למולטיפוקל. אם כן, השימוש בעדשות אלו נובע מהצורך "לאחד" זוגות משקפיים, ולעשות שימוש בזוג אחד לטווחים שונים. כמו כן, בעיית הראיה המדוברת מתעוררת לקראת גיל 40 כאשר הראייה מתחילה להתשטש במספר טווחים, ויש צורך בסוגים שונים של משקפי ראייה. אם כך, כאן טמונה התשובה שלנו – הגעת לגיל 40? כדאי לך לשקול מעבר לעדשות מולטיפוקל. עדשות אלו מקילות על חיי היומיום, ומאפשרות שימוש נוח מאוד במשקפיים.

 

כמה יעלו לי עדשות מולטיפוקל?

לסיכום, נעסוק בשאלת השאלות – המחיר. את כולנו מעסיק עניין המחיר, ולא רק כשמדובר בעדשות מולטיפוקל. לעיתים המחיר מהווה גורם מכריע בבחירת המוצר, ולעיתים אנו מתפשרים על מחיר בשביל איכות. אם כן, כאשר מדובר על עדשות מולטיפוקל, טווח המחירים נע בממוצע בין 1,000 ל 4,000 ש"ח, ובמקרים קיצון נע בין 600 ל 8,000. ההפרשים הגדולים בין המחירים נובעים מסיבות שונות שבעיקרן עומד סוג העדשה, עדשה ישנה או חדשה. עדשות מהדור הישן פחות איכותיות מאשר עדשות חדשות, ובהתאם המחיר. עדשות מולטיפוקל ישנות עומדות בטווח של אלף עד אלפיים שקלים בממוצע, לעומת עדשות חדשות העומדות על טווח מחירים של 3,000 עד 4,000.

 

יד

אולי תאהבו גם את

כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם
כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם?

אלכוהוליזם, הידוע גם בשם הפרעת שימוש באלכוהול (AUD), הוא מצב כרוני ומתקדם המאופיין בצריכה מוגזמת ובלתי נשלטת של אלכוהול. זוהי הפרעה מורכבת המשפיעה על מיליוני

קראו עוד »