חיפוש

לאילו גילאים מתאים מופעה של אמן חושים?

אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירה של הופעה לאירועים, הוא ההתאמה של המופע לגילאי האורחים השונים באירוע. לכל אירוע יש את הקהל הייחודי שמגיע אליו ואת הרכב הגילים שנמצאים בו. בכתבה שלפניכם תמצאו הסבר על מופעים של אמני חושים, לאיזה אירועים הם מתאימים ולאיזה גילים הם מתאימים. 

 

מי הוא אמן חושים ומהי ההופעה שלו?

אמן חושים הוא איש במה. ההופעה של אמן חושים כוללת בתוכה מנטליזם וקריאת מחשבות מסוגים שונים, קסמי ראייה ותעתוע שונים, קסמים שנעשים באמצעות תרגילים פסיכולוגיים ולעיתים גם קסמי קלפים מסוגים שונים.

כמו בכל הופעה של אמן במה מכל סוג, אחד הדברים החשובים ביותר הוא היכולת של האמן להלהיב את הקהל. לכן חשוב מאוד לבחור אמן חושים שיש לו כריזמה וניסיון של שנים רבות בהפעלה והלהבה של קהל. בקישור המצורף תוכלו למצוא מאמר שמפרט על התוכן של הופעה של אמן חושים – מעבר למאמר.

 

לאיזה אירועים מתאים להזמין אמן חושים?

הופעה של אמני חושים מתאימה לסוגים רבים של אירועים ומסיבות. אמני חושים מתאימים במיוחד לערבי גיבוש של מקומות עבודה ולימי הולדת לילדים ולמבוגרים. בנוסף לכך, מסיבת רווקות היא אירוע מצוין לכלול בו אטרקציה של מופע אמן חושים. לכל אירוע יש את התנאים ואת הקריטריונים שלו.

לכן בכדי שההופעה של אמן החושים תהיה הטובה ביותר, יש צורך בתיאום ציפיות של מזמין ההופעה עם האמן. לפני ההופעה, יש לשוחח עם האמן שאותו הזמנתם, לפרט בפניו את התנאים ואת סוג וגיל הקהל שעומד להגיע אל ההופעה שלו. בנוסף לכך, יש לתאם את משך הזמן של ההופעה שאותו אתם מצפים לקבל.

 

איזה גילאים מתאים למופע אמן חושים?

המופע של אמני חושים יכול להתאים כמעט לכל גיל, מגיל קטן של 8 שנים ועד למבוגרים ואפילו לקשישים. כמובן שלכל אמן יש את קהל היעד שבפניו הוא מופיע פעמים רבות יותר ולכן הוא יכול להופיע בפני קהל זה בצורה טובה יותר. ילדים קטנים מאוד, מתחת לגיל של 8 שנים, הם קטנים מכדי ליהנות מההופעה של אמן חושים. במקרה שעורכים אירוע לילדים בגיל זה, כדאי להזמין קוסם רגיל.

 

כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע?

עלות ההופעה המלאה של אמן חושים בדרך כלל מתחילה מסכום של 2,500 שקלים. במקרים מסוימים עלות הופעה מלאה יכולה להגיע גם לסכום של 8,000 שקלים. יש אמני חושים שמציעים את ההופעה שלהם בסכום נמוך יותר, ומומלץ לבדוק אם הם איכותיים ומומלצים.

 

הגילים המתאימים למופע של אמן חושים – סיכום

דבר חשוב מאוד שיש להתייחס אליו בעת הזמנה של הופעה לאירוע מכל סוג, הוא האם ההופעה מתאימה לכל הגילים של הקהל שיגיע לאירוע. מופע של אמן חושים מתאים לילדים קטנים וגם לאנשים מבוגרים.

מופע אמן חושים

אולי תאהבו גם את

5 סוגים של זרי פרחים
5 סוגים של זרי פרחים

זר פרחים יכול להיות מחווה מרגשת ולשדרג כל אירוע, אך ישנם אירועים מיוחדים שכדאי לבחור עבורם זר מדויק שיתאים אליהם באופן מושלם. שפע הפרחים בשזירה

קראו עוד »
לצפייה במופע מנטליסט עם הרבה ניסיון
היתרונות של לימוד מנטליזם

לימודי מנטליזם אינם מיועדים רק לקוסמים או בדרנים שואפים; הוא מציע שפע של יתרונות המשתרעים מעבר לתחום הקסמים והאשליות. התרגול של המנטליזם, הכרוך בהבנה ובמניפולציה

קראו עוד »
קוֹסֵם
באיזה אביזרים משתמש קוסם במופע?

ישנם קוסמים שמשתמשים בקלפים, ישנם קוסמים שמשתמשים בתיבות הפתעה ושליפה מהמותן וישנם קוסמים שנעזרים בקהל כאביזר ראשי בהופעה. אפשר למצוא מופעי קסמים מרהיבים שמשתמשים במגוון

קראו עוד »
קוֹסֵם
מה כולל מופע טלפתיה

מופעי טלפתיה הנם דבר שכיח והם מקובלים בכל העולם, גם בירת ההימורים והמופעים לאס וגאס מארחת על מיטב הבמות שלה את אמני הז'אנר כמו דיוויד

קראו עוד »