חיפוש

מה כולל מופע טלפתיה

מופעי טלפתיה הנם דבר שכיח והם מקובלים בכל העולם, גם בירת ההימורים והמופעים לאס וגאס מארחת על מיטב הבמות שלה את אמני הז'אנר כמו דיוויד בליין. אמני הטלפתיה הם אנשים יוצאי דופן ועל פי רוב, מדובר בדמויות בעלות אופי מסתורי מהול בציניות מצחיקה מאוד שבאה לידי ביטוי על הבמה ומחוצה לה. מופעי הטלפתיה הם מופעים ייחודיים ואינם דומים לשום ז'אנר אחר של מופעים למעט מופעי האילוזיות והקסם השחור. מה יש בהם במופעי הטלפתיה שכל כך מושך את הקהל ומייצר אולמות מלאים? 

 

מופע על חושי מהפנט

אמני טלפתיה ניחנים ביכולות יוצאות דופן אולם אין מדובר כפי הנראה ביכולות על חושיות כי אם ביכולות מהעולמות של קריאת פנים, קריאת שפת גוף וקריאת תנועות עיניים. בעזרת הידע הנ"ל הם מגלים על אנשים אחרים פרטים שרק האנשים עצמם יכולים לדעת. ההסבר של האנשים שנמצאים בקהל בדרך כלל לכל מה שהם חווים הוא שמדובר ביכולות על חושיות כמו יכולת טלפתית. אמן טלפתיה לאירועים לא יוותר בשום אופן על היכולות הללו במופע שלו מכיוון שכל המופע מבוסס על מתנדבים מהקהל.

 

טלקינזיס ושאר ירקות

מופעי טלפתיה כוללים את תחום הטלקינזיס שהוא אחד התחומים המרתקים והמסעירים שיש במופעים של אמני טלפתיה. משמעות המושג טלקינזיס הנו – הזזת חפצים ממקום למקום ללא מגע יד אדם. אמני הטלפתיה אלופים בלתת את התחושה שיש להם יכולת אנרגטית לא רגילה בידיים ושהם יכולים באמצעות אנרגיה בלבד להזיז חפצים ממקום למקום או ממש לגרום להם לרחף. האמת היא שמדובר במניפולציות מאוד מתוחכמות שגורמות לדברים להיראות כפי שהם נראים.

 

מגע מעולם אחר

אחד הקטעים היפים והחזקים במופע טלפתיה הוא קטע שבו אמן הטלפתיה עומד מול מתנדב, מבצע כל מיני תנועות ידיים אל מול עיניו העצומות של המתנדב, לאחר מכן, הוא ניגש למתנדב אחר שעומד ממול בעיניים עצומות גם כן ונוגע במתנדב בסנטר באמצעות נוצה. האמן מבקש משני המתנדבים לפקוח את עיניהם ושואל את המתנדבים היכן נגע בהם ושניהם מצביעים על הסנטר למרות שבאחד מהם האמן כלל לא נגע. המסר שמעביר אמן הטלפתיה ברגע הזה הוא שהוא ייצר משולש טלפתי בין המתנדבים ובינו כשאחד מהם הרגיש את הנגיעה למרות שאף אחד לא נגע בו כלומר, האמן נגע באחד והאחר הרגיש גם כן, טלפתיה במיטבה.

 

נקודת מבט

הרגע המצחיק ביותר במופע טלפתיה הוא הרגע בו מראה האמן מה קורה כשאנשים שונים, מביטים על אותה הסיטואציה מנקודת מבט שונה. אמן הטלפתיה מוכיח בצורה מצחיקה עד דמעות שכשאתה חלק ממשהו שקורה אתה לא מסוגל לראות דברים שמי שצופה מהצד יכול לראות, חברים קטע הורס מצחוק.

 

ללכת על הקצה

בחלק ממופעי הטלפתיה ניתן לצפות בקטעים בהם אמן הטלפתיה להבנתנו הולך על הקצה ומסכן את עצמו. בדומה להודיני שנזרק למים בתוך כלוב זכוכית אטום כשהוא קשור בידיו וברגליו, ישנם אמני טלפתיה שמגלים איפה נמצאת הסכין למרות שעיניהם מכוסות, הם בולעים חרבות וסכיני גילוח ומשאירים אותנו פעורי פה.

 

אז מה אם נופלים בפח

מופע טלפתיה הוא מופע שמבוסס בעיקרו על מניפולציות, עובדים עלינו בעיניים ואנחנו נהנים. אבל האמת למה לא, אם זה מסעיר לנו את החושים, מגרה לנו את המחשבה ומצחיק אותנו אז מה אם נופלנו בפח שהאמן טמן לנו.

קוֹסֵם

אולי תאהבו גם את

5 סוגים של זרי פרחים
5 סוגים של זרי פרחים

זר פרחים יכול להיות מחווה מרגשת ולשדרג כל אירוע, אך ישנם אירועים מיוחדים שכדאי לבחור עבורם זר מדויק שיתאים אליהם באופן מושלם. שפע הפרחים בשזירה

קראו עוד »
לצפייה במופע מנטליסט עם הרבה ניסיון
היתרונות של לימוד מנטליזם

לימודי מנטליזם אינם מיועדים רק לקוסמים או בדרנים שואפים; הוא מציע שפע של יתרונות המשתרעים מעבר לתחום הקסמים והאשליות. התרגול של המנטליזם, הכרוך בהבנה ובמניפולציה

קראו עוד »
קוֹסֵם
באיזה אביזרים משתמש קוסם במופע?

ישנם קוסמים שמשתמשים בקלפים, ישנם קוסמים שמשתמשים בתיבות הפתעה ושליפה מהמותן וישנם קוסמים שנעזרים בקהל כאביזר ראשי בהופעה. אפשר למצוא מופעי קסמים מרהיבים שמשתמשים במגוון

קראו עוד »